Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

whahahahaha ik lach me rot..thnx tuinier.vorige keer wisten we het pas met 7 weken dus gelijk aan iedereen verteld. Mocht het fout gaan ook fijn als mensen het weten en ben niet zo goed in liegen ;-) zo heb ik ook een probleem als sommige vriendinnen of collegas gaan vragen hoie het gaat met mn buikpijn (en ongesteldheid) ik verkondig nl altijd vanalles als ik buikpijn heb ofzo ohja moet ongesteld worden.een collega is zelf zwanger en weet wel dat wij ook bezig zijn, gok dat die maandag wel gaat vragen of ik ongesteld ben geworden. ff nadenken of ik dan ja ga zeggen.Vind het misschien makkelijker als niemand het weet. behalve jullie ;-)
Jill zeker helemaal blij annemarie?

Ik ben ook slecht in geheimen echt er zij er al genoeg die het weten Hahaha omdat ik ook altijd open ben geweest over mij hele iui verhaal en idd weten mensen dan precies wanneer je ongesteld moet worden...
Ook ik redeneer zo als het mis mocht gaan heb ik ook meer mensen om mijn verdriet te delen :)

Jill is heel blij die zit met onze poes Pib al te oefenen haha die laat alles toe jow dat beest is zo gek als een deur Hahaha zit ze ermee te wiegen en dat liedje en een dames paard ermee te doen XD

Haha inderdaad MissM, je hebt gewoon een anti biotica ergens voor :p
Oh erg he, ik vind t al moeilijk stil te houden dat ik met de pil ben gestopt!

En welkom An!

Ow, mn vermoeidheid, dokter denkt ijzertekort door menstruatie? Iemand hiermee bekend? Pff hoop t niet hoor, iedere maand zo moe heb ik geen zin in.. Kan goed drie x per dag een dutje doen en normaal kan ik no way smiddags slapen..

Ja @sollune ik was ook altijd moe tijdens mijn menstruatie want ik liep leeg dus flink uhh bloedtekort hahaha
Nu ff negen maanden niet hoezeee
Correctie 7.5 maand ongeveer hihi

Hahaha arme Pib. Ja heb vaak last van mn rug en bekken dus denk een ontsteking in mn bekken ofzo? of hand haha

Oooooooooh fout gelezen Annemarie *schaam*! Tsja, ik heb vakantie.. ben niet helemaal scherp. Is dat een goed excuus? hahaha
Hoe is `t MissM? Kun je al bevatten dat je zwanger bent?
Welkom An! Join the club, gezellig!
Mijn menstruatie is deze keer een drama. Ik heb zo`n mega buikpijn en m`n buik is enorm opgezet. Vreselijk! Dat had ik nooit toen ik de pil nog slikte.. Oké, genoeg geklaagd.. m`n roseetje gisteren was heerlijk ;)

Ik ben 35, bijna 36. Mensen ervaring met deze leeftijd? Is het dan echt veel moeilijker om zwanger te worden? Of zijn er ook verhalen dat het prima lukt.

@Sollune: ik ben ook altijd de eerste 2/3 dagen erg moe tijdens mijn menstruatie. Ik heb lekker uitgeslapen, maar ben de hele dag al aan het gapen.Ik hoop dat wij de volgende ronde goed nieuws hebben! :) Als juli een goede maand is, kan `t nog net want m`n volgende eisprong is nog in juli hahaha.

Terug
Bovenaan