Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Haha zou wat zijn iedereen nu zwanger of binnenkort.

Een vriendin van me is 35 en was na twee x zwanger, wel goed ovulatie bijgehouden en getemperatuurd en hup aan de slag wanneer t zover was :D

Maar meerdere zijn er dus moe van moe, ook zo erg dat je continu gevoel hebt van zware benen, hoofd en graag willen slapen zeg maar?
Word nu weer wakker na een uur slaap :) voor mn gevoel duurt t zo lang nl, nu alweer 6 dagen die moeheid. Menstruatie is wel bijna over!

Ik geloof best dat jullie ook nog allemaal gaan aansluiten hahaha :p

@tuinier
Het is je vergeven hoor en ja ik vind het een prima excuus zelfs! Ik heb lekker verse nasi gemaakt hmmm zit nu te smullen want ik mag zo werken :)

@sollune
Fijn dat het nu bijna voorbij is ik hoop dat je je dan iets beter voelt :-D

Word pittig voor me vanavond werken en om half 12 in bed en de volgende dag een ochtenddienst plus middag Pff daarna vakantie maar jaaaa doet toch ff zeer hoor :-(

Aangezien ik ruim vijf uur moet wachten ga ik naar huis tussendoor en ff naar de babydump in Eindhoven Mism ik zal naar je zwaaien hihi dan morgen!

Ff oriënteren op kamertjes en toestanden hahaha

gebruiker182705

Ik ben 35 en bezig voor een 3e kindje. Maar ik ben geen goed vergelijkingsmateriaal. Ik wist op mijn 19e al dat ik waarschijnlijk niet zomaar zwanger zou kunnen worden.

Vandaag de clearblue gedaan en er staat 2-3 weken.
Babaydump is leuk Annemarie... Jij mag natuurlijk alles weer nieuw hAlen!! Wij hebben alles nog. Ook wel makkelijk. ;-))

Yesss!
Goed bezig Hihihi
Wonder boven wonder kwam ik makkelijk mijn bed uit vanochtend om nu te gaan werken:p
Na mijn ochtenddienst ff naar de babydump en idd ik kan alles nieuw halen :)
Toevallig had ik wel alles nog van Jill bewaart kwa kamertje maar toen raakte mijn ex collega zwanger en die had niet veel centjes dus ik heb haar het kamertje inclusief kinderwagen verkocht voor Heeeel weinig...
Vandaar :)

En deze zwangerschap gaat zo anders zijn nu heb ik een man en van Jill was ik alleen ik heb toen weinig genoten ervan echt balen... Dat ga ik nu lekker inhalen en Jill hierbij betrekken want ik wil niet dat ze zich achter gesteld voelt...

Hoe voel jij je trouwens!!
Vandaag lekker de regendans doen op extrema Hahaha!
In Valkenswaard regent het al en in Budel ook bah!

Beetje blegh voel jk me slecht geslapen. Zoonlief was weer aan t spoken vanacht. En last van m'n borsten haha.. Beetje buikkramp nog steeds. Last van m'n darmen vooral. Fijn dat jij je goed voelt.
Hoelaat moet je beginnen? Ik werk ook in de zorg al ben ik geen zuster ;-)
Dus ik werk kantoortijden en doordeweeks haha

Ja snap dat het toen heel anders was als je alleen was, nu wel leuk om alles samen uit te zoeken met je man en Jill.
Het kamertje is nog in tact alleen staat er een bureau bij. Moet wel een nieuwe kledingkast kopen voor m'n zoon want gebruik nu nog de baby kamer als kleedkamer haha.
Twijfel ook voor een tweede triptrap kinderstoel met zon bakkie erop. En onze buggy is kapot dus moet een nieuwe wil dan een waar ook de maxi cosi op kan.
Ag eerst maar eens een echo datum plannen met vl volgende week!

Nou ze geven bijna geen regen op dus hoop dat het droog blijft vanm.
X

Ik heb vanavond ook een blaasontsteking Missm, hahaha!! Heb een feestje bij vrienden... Hoop dat ik een beetje betrouwbaar overkom kan ook niet goed liegen (krijg altijd een rood hoofd).
Veel plezier bij Extrema hoop dat je het een beetje droog houdt.
Tuinier als Juli zo'n goede maand is en jouw eisprong er nog in valt heb ik goede hoop!!
Welkom nieuwe gebruiker leuk dat je mee komt kletsen. Spannende tijd he?

Van harte gefeliciteerd Missm!! Ik zei steeds al Juli is een mooie maand. We gaan er allemaal voor!!!

Welkom An. Zoals Annemarie al schreef ben ik hier de oudere. Ik ben 38 jaar en nu 11 maanden zonder pil.

Meiden gisteren bij de dokter geweest. Die zei eerst onderzoek van mij man en dan pas doorverwijzing. De doorverwijzing wil hij pas na een jaar geven. We hebben samen cyclus doorgekomen en temeraturen en gewicht. Hij zei volgens mij kunnen jullie echt een kindje krijgen. Je hebt zo'n mooie cyclus. Ik vertelde ook eisprong zo te voelen. Heb het mijn man niet verteld dat doe ik wel als hij thuis is.
Hij is heel erg gestresst of hij wel op tijd van de boot kan voor de vakantie. Waarschijnlijk zondag aankomen en maandag meteen op vakantie. Verder is hij net weer de erste keer varen na 1,5 jaar een depressie te hebben gehad. Dus jullie snappen ik ga hem niet nog meer stress geven.
Ik was wel erg blij met nieuws van de dokter. Geeft me hoop voor de toekomst. En ook jullie goede nieuws van alle zwangerschappen!!!

Liefs Renate

Terug
Bovenaan