Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

@mism

Ik moet pas om half 8 beginnen valt best mee :) inmiddels ben ik bij mijn schoonouders beland en mag ik vanmiddag nog even werken...
Ik voel me echt gewoon goed en als dit zo 9 maanden blijft mag ik in mijn handjes knijpen!

Toch maakt dat het onwerkelijk... Daarom plas ik wekelijks nog ff op een test Hahaha dat blijf ik doen tot aan de echo klinkt gek maar het geeft mij echt rust...

Sow ik krijg echt goed weer komende week zag ik heerlijk :-D
Na 18.00 vandaag vakantie rusttttt!

@nonna1988
Pak je maar goed in van onderen dan Hahahhaha ik heb trouwens ook een Surinaamse verjaardag ben benieuwd hoelang ik het volhouden, want ik zit nu in een relaxstoel waar mijn ogen dicht kukkelen...

@RJAMM
Succes met je weg naar een wondertje maar geloof me dat komt goed!
Mensen om mij heen hebben zo vaak gezegd hoe kun je zo positief blijven.. Tja het ene moment ging dat niet en vaak wel door altijd te blijven geloven hierin groeit er nu een inimini kleine frummel in mijn buik... En ik ben natuurlijk super blij ermee :)
Toch ben ik nog blijer als ik het hartje heb zien kloppen 29 juli... Dan ga ik ultiem genieten... Nu geniet ik ook echt althans dat probeer ik hihi

Komt goed echt!!

Liefs
Xxx
Annemarie

Grappig eigenlijk dat je smoesjes moet bedenken om niet te drinken en niet gewoon kan zeggen, nehh geen zin haha.

Mijn energie voel ik langzaam weer terug komen, voel nu pas hoe belabberd ik erbij heb gelopen zeg, hopelijk is dit niet iedere maand zo want voelde me behoorlijk saai!

Fijn weekend iedereen met jullie plannen en bijna vakantie s :D xx

Ja das vervelend... Die smoesjes. Zeker op zon festival. Komt ook omdat ik altijd wel een biertje neem. Als jebdat dan niet doet denkt iedereen huh.....
Fijn dat je weer wat energie krijgt sollune.

Oh hal 8 is wel chill Annemarie, bij ons beginnen ze 7.00 Pff moet er niet aan denken.
Fijn dat je je goed voelt, ik ben misselijk. Ben ook afgevallen een halve kilo afgelopen dagen.

Fijne zondag

Hoe was t gister Miss M??

En Annemarie vakantie! Wanneer ga je weg?

En Renate al je man gezien/ gesproken?

En Nonna was je geloofwaardig op t feest ;)

Oee ik alleen morgen en dinsdag werken, heerlijk.
Leuke dagen ook, naar het bos en de speeltuin hihi :)

Ja half acht valt mee gelukkig :p
Ik voel me nog steeds Lekkerrrr zeker nu ik idd vakantie heb @sollune :-D
Morgen om 9 uur ben ik in Eersel op de camping en we gaan zo alles inpakken...
Ik heb heel de dag het gevoel alsof ik zwaar verliefd ben en ja ik ben nog steeds verliefd op mijn man maar mijn hart slaat dus over en klopt sneller omdat frummel groeit :)

Verder nog steeds Oké en af en toe nu wel wat misselijk maar vooruit ik zeur nie hihi

Het is echt heel erg maar wij zijn gisteren bij de babydump geweest en we hebben alles al vast besteld... Supervroeg natuurlijk maar ja als het mis gaat kun je gewoon bellen... We weten al zolang wat we wilden en als het dan in de aanbieding is tja...

Ga nu mijn dochter even ophalen die is blijven logeren vannacht bij vrienden waar we gisteren op verjaardag visite waren Surinaams /arubaans gezin met vier kids gezelliii hihi

Fijne dag dames!!

Ik durfde dat echt niet te bestellen voor de 20e week bij de oudste.

Het liefst zou ik er niet te veel mee bezig zijn, maar dat ben ik toch. Kan je de eerste weken al merken of je zwanger bent? Ik heb opeens puistjes, kleine bultjes en vaak buikpijn. Kan natuurlijk ook van stoppen met de pil zijn?

Helaas kunnen zulke symptomen van alles zijn gerbruiker 182705. Vage zwangerschapssymptomen blijken menstruatie klachten en anders om. Of van het stoppen met de pil. Ik hoop dat je niet lang hoeft te wachten!

Terug
Bovenaan