Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Man man man wat een hitte gistere... Was kapot savonds.
Gelukkig bu wat minder warm!
3 weken in een tentje..... Pfff respect hahaha ik ben meer een hotel o app mens hahah of caravan dan;-))
Veel Plz!
Leuk die echo Annemarie! Fijn. Dat je dat kon regelen.... Hoop zo dat ik ook de 12de er een krijg kan echt langer die buik niet verbergen ben jk bang... Dikzak

Of dat er wat regels missen zoals bu.
Ik zei dat ik ook vaak een bericht typ en dan niet kan plaatsen grrrr
Xxx

Jaaaa ik snap wat je bedoeld Mism!
Ik moet ook zeggen dat ik best een camping mens ben, maar dan wel een luxe caravan of huisje met airco in het warme buitenland haha XD

In het verleden toen Jill er nog niet was ben ik ook naar kreta geweest in een appartement heerlijk!
Dus niks geks aan hihi!
Zeg als jij al zo'n last hebt van je mooie buikkie zitten er dan geen twee in :p

Ik kan ook mijn buik niet echt meer inhouden maar aangezien al mijn vet zich daar bevind valt het nog niet op... Dus ik kom er mee weg nog :)

Heerlijk dat het nu minder warm is!
Ga zo mijn bedje eens uit... Ik moest plassen om half 4 en toen heb ik tot 5.15 wakker gelegen :-\
Daarna gelukkig weer in slaap gevallen tot kwart voor 9...

Ik vraag me echt af hoe ik het ga doen als ik over twee weken weer mag gaan werken en de eerste week na de vakantie meteen drie keer een dubbele dienst heb... Een O A oftewel eerst een ochtenddienst dan een avonddienst... Auw dat word pijnlijk...

Klote vakanties ik wil best extra werken maar nu bak ik wel dat ik zo collegiaal geweest ben...

Fijne dag dames!!

Xxxxxx

Hallo lieve allemaal,
Alweer even geleden dat ik gereageerd heb maar ik moet er steeds mijn computer voor aan zetten en ik zit anders nooit op de computer dus pfff soms heb ik er gewoon geen zin in. Probleem met forum bezoeken op de telefoon is nog steeds niet verholpen helaas... Anders was het iets makkelijker geweest!
@annemarie31 begrijp ik nou (ik heb snel erdoorheen gelezen) dat je eerder weg bent gegaan van je vakantie? Jammer joh! Maar nu dus weer lekker thuis. En wat leuk dat je een echo geregeld hebt voor je man zijn verjaardag! Dus nu tel je helemaal de dagen af.
@supertje vervelend van je ontsteking! Hoop dat je snel weer op knapt.
@missm echt al zo'n buikje joh? Bij mij zie je nog niks hoor! Ik ben ook nog niet aangekomen volgens de weegschaal.
Ik heb vrijdag de eerste echo gehad en ik was heel zenuwachtig! Maar we stonden heel snel weer buiten. Alles was goed en we hebben het hartje ook al mogen zien. Ik mag nu over naar de verloskundige dus die heb ik vrijdag meteen gemaild om een afspraak te maken. Hopen dat ik snel terecht kan. Na de echo hebben we onze familie en vrienden het nieuws verteld. De t-shirts waren op tijd binnen dus dat was leuk! Mensen reageerden heel wisselend; sommige razendenthousiast en anderen iets 'tammer' maar iedereen was enorm blij voor ons en vond het goed nieuws.
Vanaf vandaag een beetje aan het orienteren op kinderwagens en kinderkamers. Ga nog niks aanschaffen tot de 12 weken maar het is leuk om een beetje te kijken wat er allemaal is. Heb mijn oog laten vallen op de Stokke Xplory V4 Beige Melange. Erg mooi maar wel aan de prijs. Omdat ik zelf in de kinderopvang werk heb ik al heel wat wagens gezien en uitgeprobeerd en de Joolz en Stokke zijn toch wel mijn favorieten. Nog even doorsparen ben ik bang....
Verder voel ik me goed, ik ben heel af en toe wat misselijk maar ik hoef niet te spugen of zo. Ik heb lage rugpijn, pijnlijke borsten en heel veel honger, maar als ik dan wat eet zit ik ook veel sneller vol dan normaal. Voel me verder eigenlijk niet echt zwanger of zo. Ik ben opgelucht dat mensen om ons heen het nu weten, geen stiekem gedoe meer!

Fijne dag vandaag!

Hihi 2 pff zou ff een schok zijn... Nee zijn gewoon m'n darmen denk ik hoor en heb al buikvet ook maar ben afgelopen jaar afgevallen dus dan vind ik het zel zo opvallend. Was juist afgevallen vorige week. M'n borsten doen ook mega zeer... Zo gek dat het allemaal zo anders is dan 4 jaar gele! Toen wist ik nu nog van nix. Haha
Wouw kloppend hartje nonna geweldig!!! Echt heel fijn! Leuk dat iedereen het nu weet!
Heb net rose bier 0,0 mee genomen van de super. Eens proeven van de week! Had van de week zon radler,
Ik heb een joolz wagen echt n heerlijk ding! Zeker 3 jaar intensief gebuikt! Kamertje ook nog intact dus wij hoeven alleen een neiuwe kledingkast voor m'n zoontje te halen. En twijfel over een extra trip tap stoel met zon baby bakje erop.

Xxx

Heejjj Nonna, irritant he dat het niet lukt op de telefoon!
Maar leuk dat jullie het verteld hebben en dat de shirts op tijd waren!
Heb je het je zwangere vriendin verteld? Hoe reageerde zij? :)
En een fijne echo, super ! :)
Xx

@nonna1988 ik snap je zenuwen helemaal en wat ben ik blij voor je dat jullie jullie ukkie al met kloppend ♡je konden bewonderen, super fijn!:) veel plezier met oriënteren op babyspulletjes.

Ik hoop dat ik strax ook nog ff op de rest kan reageren. Ben ingelogd via mijn telefoon mr t gaat alles behalve soepel:(

Liefs

Terug
Bovenaan