Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ik heb een Samsung s3... Meestal gaat het ook goed met mijn telefoon soms niet...
Poe was een vermoeiend dagje vandaag, lig nu voor pampus op de bank en kruip zo me bedje in...

@nonna1988
Ja klopt vakantie was kort maar krachtig Hahahahaha
Ach home sweet home nu hihi
Morgen is het alweer maandag jeee

Aftellen tot aan de echo :)

Hallo iedereen!

Ik las deze topic en wil me graag aansluiten als dat mag :). Ik had 2 weekjes geleden mijn nod, maar was op vakantie. Dus afgelopen donderdag was ik al een week overtijd. Thuis aangekomen en meteen een test gedaan en Hoera! We zijn zwanger van ons 4e kindje! Dit is voor mij de 1e keer dat het heel bewust gegaan is. De andere zwangerschappen waren een verrassing. Bij de 1e heeft het namelijk 4 jaar geduurd. Dus dat het nu zo vlot gaat is echt een wondertje!

Gefeliciteerd Nicole!
En welkom op deze gezellige topic:-D

Liefsss Annemarie

@sollune
Hey meisje hoe gaat het??
Warm hè Pfff!
Ik zie soms zoveel voorbij komen dat ik vergeet te reageren hihi

@mism
hoe gaat het met je buikkie?
Ik hoop goed:)

Ook ik ga echt slapen ben kapot!

Heej Annemarie, ja gaat goed hoor meid. (Ik snap je hoor, kan ook niet alles bijhouden of op reageren, maar no worries) Ik houd me rustig met deze temperaturen haha. (Binnen hier 29 graden gister, nu 27)
Ben lekker 5 dagen vrij geweest, heb ehm.. Gelezen, geslapen, gelezen, niet al te veel op t forum voor de rust ;) Genoten met mn lieve man, savonds als t uhhum afgekoeld was lekker hier langs t water gelopen, gekletst, heerlijk.
Ik voel mn ovulatie geloof ik weer aankomen.. Zou mooi zijn als t weer precies morgen is. :)
Slaap lekker ! Xx

Welkom Nicole en van harte gefeliciteerd! (Is 82 je geboortejaar? :) )
Hoe oud zijn je kids en jongens, meisjes?

(Ik heb een HTC en heb nog nooit op mn telefoon kunnen inloggen, het woord inloggen staat er niet eens)

Tuinier hopelijk heb je een fijne vakantie!

En ik typte nog: voor iedereen een fijne week!
(Maar ja t werkt allemaal een beetje wazig hier haha)
Xxx

Spannend sollune.... Fijn dat je hem voelt.
Welkom Nicole en gefeliciteerd

Annemarie het gaat goed hoor nu sinds paar daagjes prettige bandenpijn denk ik. Gewone buikpijn is nu wel over is nu beetje spierpijn dus denk lekker aan t oprekken. Denk soms wel eens Miss ben kk toch al verder. M'n cyclus was 3 x 33,34,35 dagen maar Miss nu wel korter geweest... Ag we moeten nog ff geduld hebben.
Moeders voor moeders stond op m'n vm gistere av dus ff terug bellen zo.
Fijne dag meisjes!!!

Oeww spannend sollune!
Duimen draaien hier!
Dat bijhouden is soms lastig Ja dan denk ik soms How ff reageren anders lijkt het net of ik iemand negeer en dat is zeker niet de bedoeling :)

@mism
Dat ervaar ik nu ook als ik mezelf uitrek! Dan doet het prettig pijn Hahahahaha
Nou ja ik vind het ook niet erg iig...
Ik hoop gewoon dat jij toch ook een echo krijgt de eerst komende keer wie weet ben je idd verder :)

Volgens het ziekenhuis ben ik vandaag precies 6 weken en 4 dagen zwanger... Sommige apps geven al 7 weken aan en zelfs eentje bijna 8 maar ik ga van het minste uit dan kan het alleen maar meevallen als ik de echo krijg :p

Blijf het raar vinden dat toen ik zwanger was van Jill werd gezegd de eerste dag van je laatste menstruatie telt... Dat was bij mij 29 mei... Ga dan maar eens tellen dan ben ik toch verder als 6+4 weken...

Braaf wachten tot de 12 weken echo dan bepalen ze meestal hoever je bent, mij benieuwen hihi

Terug
Bovenaan