Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Lieve meiden,
Hier een wat gestresst iemand. Helemaal te gek het wederzien met mijn man. Gewoon weer aan elkaar wennen na 6 weken. Maar nu alles inpakken voor vakantie gaan vanmiddag weg.
Drie weken tentje lekker primitief toch. Geen stroom en lekker op elkaar aangewezen. Hebben genoeg te doen.....
Zal niet veel online zijn.

Ik wil jullie allemaal heel veel succes en plezier wensen de komende tijd. Geniet er allemaal van.
Tot snel. Liefs Renate

Lieve renate,

Wat knap van je dat je zo Primitief gaat kamperen :)
Geniet lekker van elkaar en dat wennen komt vast vanzelf hihi
Tot over drie weekjes en hopelijk meteen goed nieuws!!

Inpakse :-D

Liefs Annemarie

@annemarie bij een normale cyclus krijg je 2 weken kado. Die voor je eisprong bij een cyclus van 28 dagen. Bij mensen zoals jij en ik, dus geen-peil-op-te-trekkencyclus neem je de dag van je eisprong + 2 weken. Dus je zit nu 4 weken en 4 dagen van de bevruchting. + 2 weken. Zie het maar als het bijzondere van onze "aandoening". Bij Jill was je spontaan zwanger. Nu niet. Ze hebben toen een gemiddelde cyclus aan gehouden. Maar we zijn nou eenmaal niet gemiddeld hahahahahah

@supertje
Hahahahaha nee dat zij we idd niet :p
Ahaaa zo zit dat ik snap het!
Ja bij Jill was ik idd spontaan zwanger heel anders ook maakte ik me totaal geen zorgen what so ever toen was ik nog een jong blompje Hihihi

Hoe ouder je wordt hoe meer je dingen beseft denk ik dan maar bijna donderdag laat dat hartje maar fijn kloppen :p

Word wel blij van jou berichtje want ja we zijn bijzonder toch?
:-D

@sollune Ja 82 is mijn geboortejaar. Ik ben 31. Ik heb een dochter van 8 (wordt volgende maand alweer 9) een zoon van 7 en een dochtertje van net 2 jaar en nu zwanger van de 4e. Ik hoop stiekum op een jongetje, omdat het dan 2 om 2 is, maar een meisje zal even welkom zijn. Bij de 1e heeft het echt 4 jaar geduurd voor ik zwanger werd. Ik had altijd een onregelmatige cyclus. 3 maanden niet, 6 maanden niet en voor mijn 1e zwangerschap 2 jaar lang geen cyclus gehad. Dus ik dacht dat wordt sowieso met hulp. Onderzoeken gehad etc alles normaal, snapte niet waarom ik geen cyclus had. Dus tegen mijn toenmalige man gezegd we gaan eerst huis kopen opknappen en dan gaan we ervoor. Nog niet getekend en bleek spontaan zwanger te zijn geworden, want gebruikten geen voorbehoedsmiddel, omdat ik toch geen cyclus had. Mijn dochter was 7 mnd en toen zwanger van mijn zoon. Dat was wel even een schok, want ik was nog helemaal niet normaal ongesteld geweest na de zwangerschap. Toen ik mijn zoon had, kreeg ik pas een regelmatige cyclus. Dus voor mij was het een hele wonder! En dat het nu zo snel is gegaan sta ik nog raar van te kijken.....

@supertje
Thankss meid!
@nicole82

Wauw! Wat gaaf dat je zo gezegend bent met een groot gezin :-D
Over Jill heb ik ook 5 jaar gedaan uiteindelijk spontaan zwanger! Die word in februari 8..en in maart beval ik als alles goed blijft gaan van nummer 2...
Ik ben 33 en had het liefst ook om en nabij mijn 30 e uitgebaard willen zijn... Helaas liepen dingen anders en voor deze tweede ben ik ook weer 4.5 jaar bezig geweest...

Optimaal genieten nu en positief zijn dat is waar ik me nu mee bezig hou.. :)
Ditmaal heb ik wel in de mmm gezeten en dit kindje is ontstaan via iui...
Maar in tegenstelling tot jou wist ik voor mijn dochter al dat ik pcos had en dat het aan mij ligt dat ik niet bepaald vruchtbaar ben...

Leuk om je verhaal te lezen!
Ben jij trouwens ook zo emotioneel op het moment!?
Ik was net met dochter en manlief aan het fietsen en ik kan nu zo ontzettend genieten van mooie stukjes natuur dat ik spontaan in huilen uitbarst... Ik zag een vlinder Hoppa weer huilen... Ineens mis ik mijn lieve overleden oma's en opa... En terwijl ik dit typ vullen mijn ogen zich in weer met tranen...

Ach hoort erbij zullen we maar denken ik ga met Jill verder cakepops maken, we doen dit voor het eerst vandaag Hahaha!

Ik heb nog geen last van kwaaltjes. Maar dat zal nog wel komen denk ik. Ik heb echt geluk gehad dat het daarna goed is gekomen en ik gun het iedereen met een kinderwens.Je ziet zo vaak bij mensen die het niet willen of kunnen opvoeden dat ze zo makkelijk zwanger raken en dat het kind dan weggehaald wordt etc.... en bij mensen die het zoo graag willen het maar niet lukt. Het is niet eerlijk. Mijn buurvrouw heeft de 1e kind door de pil heen gekregen en zijn nu al 5 jaar bezig voor een 2e en wil maar niet lukken. Dan vindt ik het wel moeilijk om te vertellen dat het mij wel weer gelukt is, want ik gun het haar ook zo. En ze is al 4 jaar in behandeling en nu moet ze ineens eerst 5 kg afvallen voor ze haar weer willen helpen.Ik hoop voor iedereen die extra moeite moet doen voor een kindje dat het ze van harte gegund is!!!

Terug
Bovenaan