Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Als ik aan t werk ben heb ik ook minder last Annemarie .... Dacht ook dat de misselijkheid over was maar helaas.... Morgen geen vitamine pil!
Ik gebruik inlegkruisjes sollune ook handig verwissel je wat makkelijker dan een slipje. Truste x

Nee zo denk ik ook... Dat zou echt vroeg zijn idd.. Dus ik hoop alleen dat ze me dan niet nog heel lang laten wachten erna anders word ik wel een beetje para...
:)
Maar lees idd maar weinig mensen die al met krap 6 weken een hartje zien...

@mism
Ow oké ja ik merk wel als ik druk ben dat ik ook niet zo let erop ofzo en dat je dan ineens denkt Huh is het nu weg?
Nog geen gekke krampen of toestanden dus ja ik moet niet piepen

Hallo lieve allemaal! Ik ben weer op Nederlandse bodem! Wat een fantastisch, heerlijk en relaxte vakantie heb ik gehad. Heel veel moois gezien en ook gerelaxt. Wat een leeswerk hier zeg. Het was gezellig ;) Ik ben er vluchtig door gegaan dus heb vast het een en ander gemist.. Dus als ik domme vragen stel die al eerder zijn verteld: excuse me!

Haha, welkom terug tuinier! Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad :D

AAAAARRRRRGGGGGHHHH zo dat moest er even uit. Wat een kutavond zeg. Ik ben niet gauw gefrustreerd als ik hoor dat er iemand zwanger is, maar dit is even teveel. En zeker op 1 avond. Even de situatie uitleggen. Mijn ex-vriend met wie ik kortstondig maar een heftige relatie heb gehad (en 2 miskramen) en ik hebben een gezamenlijke vriend. Diezelfde vriend is een collega van mijn ex-man ( destijds mijn beste vriend, in wiens armen ben gevlucht na die kortstondige heftige relatie). Mijn ex-man was tijdens ons huwelijk zeer agressief en zijn uiteindelijk gescheiden. Maar die vriend (die mijn exen dus dagelijks ziet) vertelde me vanavond dat ze allebei vader worden. Mijn eerste ex voor de tweede keer. Hem gun ik het nog wel. Dat steekt vanwege de miskramen maar zij is een ontzettend leuk mens. Maar dat mijn ex-man vader wordt kan ik echt niet uitstaan. Hij heeft de 3e miskraam veroorzaakt. En krijgt nu dus een kind. Hopelijk heeft hij inmiddels geleerd zich te beheersen. Maar ik heb nu al medelijden met dat kindje. Ik vind het heel erg dat ik dit zo voel, maar kan er niks aan doen.

Hey, welkom terug @tuinier! Fijn dat je lekker hebt kunnen ontspannen:)

@supertje: wat ontzettend heftig zeg! Ik snap heel goed dat dit te veel ineens is en dat je hier gefrustreerd van wordt, dat zou iedereen hebben.:-( hopelijk heb je zelf binnenkort ook zwangerschapsnieuws. Ik duim altijd vrolijk en stug door voor iedereen maar vandaag met een speciaal verzoekje mbt jou;-)

Terug
Bovenaan