Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Och supertje.. Wat vervelend zeg dat je dit moet voelen :( ik snap best dat het je steekt meid.. Goed dat je je gevoel hier gewoon even uit want dat kan zonder oordeel.. (Wat klote dat je zo'n ex hebt trouwens zeg pff bah, maar fijn dat je weer gelukkig bent)
Hopelijk is een nachtje slaap genoeg om je morgen beter te voelen. Soms is het inderdaad even teveel.. Xx

Das kut zeg supertje, het is al moeilijk als er iemand zwanger is maar zeker als je zon vervelend met iemand heb! Hopelijk voel je je snel beter.

Welkom terug tuinier! Fijn dat je t leuk heb gehad!!!

@ tuinier welkom terug vakantie ganger!! :-D lekker uitgerust etc lees ik top!
@supertje
Jezus wat een toestand :O
Wat een gek Jow dat hij jou miskraam veroorzaakt heeft... En zeker zielig dat daar een kindje komt...Ik hoop dat je het gauw van hè af kunt zetten want iedere minuut aandacht aan hem is er 1 teveel!

Zo ik ben echt te vroeg wakker... Mag zo gaan douchen en richting zuslief ff een bakkie doen voor haar verjaardag :)
Daarna naar een maatje van mij die ik al even niet gezien heb maar ik ben zo moe mijn God...

Dus het word geen latertje vanavond Pfff gisteren visite gehad wat was ik daar blij mee even ontspannen en genieten en heerlijk geslapen :)

Fijne dag ladies!

Xxxxxx

@annemarie achteraf ben ik wel blij dat dat kindje niet geboren is. Klinkt vreemd, maar wilde al geen kinderen van hem. Maar ja toen was ik toch zwanger. En dan hou je automatisch van dat kleintje. Maar als ik nu terug kijk, is het goed zo. Nu heb ik ook niks meer met hem te maken. Er is niets meer dat ons verbindt.

@supertje
Ja ik snap je helemaal... Logisch dat je houdt van dat kindje :-(
Maakt een behoorlijke indruk op je als je zoiets meemaakt..

Annemarie komt goed vandaag, gewoon rustig aan.

En supertje snap je helemaal..

Gister hadden we een verjaardag, en ik dronk thee. Zegt een vriend ineens, hoe lang heb je al geen alcohol op...? Ik zo ehmmm weet ik niet??
Jaaaja zegt ie, wil je iets vertellen, want je drinkt wel vaker niet maar nu al bij heel veel feestjes niet. Ik dacht o nee wat erg. Dus ik zeg tegen mn vriend van ja nu kan ik beter gewoon zeggen dat ik ben gestopt met de pil en dat ik gewoon al bijna geen alcohol drink voordat je vervelende taferelen krijgt (m'n vriend had t maar twee vrienden vertelt). Dus nu weten wel meer mensen t, maar hebben duidelijk gezegd, dat ik geen alcohol drink zegt dus nog niets en aub niet steeds na vragen, want stel t gaat langer duren is dat heel vervelend, dus dat hebben ze beloofd. Maar ze vonden t idee al heel leuk dus dat leverde dan wel fijne gesprekken op.

Fijn weekend allemaal!

Terug
Bovenaan