Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Supertje, wat een heftig verhaal. Ik kan me voorstellen dat je wereldje dan even op de kop staat. Hopelijk kun je het van je af zetten zodat je je kan focussen op leuke dingen. Hoe gaat het verder? Is je ontsteking al aan het minderen? Duim voor je dat je snel leuk nieuws hebt om met ons te delen!!

Oh vervelend he sollune die mensen.... Ik wijs dus alle verzoekjes van vriendinnen af omdat ik anders door de mand val. Fijn dat t wel een goed gesprek opleverde dan is dat ook de wereld uit. Voel je je niet zo opgelaten. Ik Bob nu lekker bij verjaardagen, scheelt wel met al een kind kan i

De ontsteking is inmiddels weg tuinier. Vandaag gaat het al een stuk beter. Maar leuk vond ik het niet. Wij doen zoveel moeite en hop bij hun gaat dat dan vanzelf.

Fijn supertje. Nee is ook niet leuk!
Oh zie dat ie m'n bericht weer niet heeft afgemaakf... Grrr stop forum.
Maar stof nog scheelt wel met een kind kan je op tijd naar huis op verjaardagen! ;-))
Lekkere zondag gewenst!

Haha inderdaad MissM.

(En supertje wat ik altijd denk.. Bij dat soort mensen zie ik het om me heen, vroeg of laat krijgen zij hun portie nog wel. Nu denk je bij hun gaat t vanzelf.. Misschien is dat dan wel t enige..)

Jeetje ik heb nog steeds steken, trekt naar m'n liezen en m'n onderrug.. kan natuurlijk weer van alles zijn, stomme symptomen haha pff..

Zo deze schone slaapster is ontwaakt haha
Idd Mism Jill zat gisteren mama ik ben moe kunnen we gaan, maar natuurlijk schat hop auto in naar huis!
Zat zelf zwaar scheel te kijken om mijn ogen open te houden poe poe

@supertje
Ik snap je gevoel... Heel goed zelfs... Vriendin van mij was ook weer in 1 maand zwanger... En het pas 3 mnd een relatie.. Bewust gekozen ervoor... Stel in het ergste geval dat deze spruit niet goed groeit met alle gevolgen van dien (wat ik echt niet hoop) dan denk ik dat ik echt gek word en op zo'n moment haat je die personen zo! Ik probeer positief te blijven en alle lieve dingen die jullie zeggen helpen echt gelukkig :)

@sollune
Zeg me ff wanneer jou nod ook alweer is??
Want jou kwaaltjes lijken sterk op die van mij voor ik erachter kwam dat ik zwanger was!

Zal maar eens ff gaan douchen en dan naar mijn schoonzus vandaag die is jarig :)
Gisteren bij mijn zusje de kleine voelen schoppen bij haar erg fijn maar je beseft ook dat jij nog voorlopig niet zover bent... Het is zoals het is maar kan niet zeggen dat ik zwaar relaxed ben ofzo.. Nog 2,5 dag... Ik heb er veel tegen gepraat hopelijk een grotere stip dan afgelopen donderdag :)

@sollune
Ow 4-8 zie ik net :)

@ vitanova
Hoe is het nu bij jou schat? Jij had al een nod moeten hebben ongeveer? Of klopte die nog niet?

Maandag over een week Annemarie.. Goedemorgen! ;) en hold on!

Fijne zondag allemaal

Terug
Bovenaan