Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ja ik zal volhouden moet wel hè Hahaha en het zit er nog steeds in dus alle beetjes helpen zeg ik dan maar ;-)

Aftellen Annemarie.. het is bijna dinsdag. De langste tijd heb je inmiddels alweer gewacht. Heerlijk dat je lekker hebt kunnen uitslapen. Heb ik ook gedaan vanmorgen.
Sollune, nog even wachten. Dagen aftellen!
Fijn supertje dat het wat beter met je gaat. Fijn dat je je beter voelt.
Ik houd vandaag een relax-dagje. Net alleen de achtertuin even gedaan, want wat een ravage na een weekje vakantie met zulke harde buien. Nu dus genieten van een nette tuin en een rustige zondag.

Heeey!
@annemarie31: uitgaande van mijn gemiddelde cyclus voor de mk had ik gisteren mijn nod... maar ja....nog nix ....
Ik durf nog niet te hopen en wil eerst nog ff afwachten voor ik naar een test grijp..maar poehee!!!:vind het echt wel heul spannend hoor....

Thankss tuinier hihi Morgen weer lekker uitslapen... Morgen is mijn schoonvader jarig dus weer een leuk dagje :)
Ben net thuis van mijn zwager en schoonzus dus deze dag vloog voorbij!

@ vitanova
Oeww Jaaaa dan is het heulll spannend!
Hoelang wil je wachten voordat je gaat testen?? En hoe voel jij je?? Nog geen ik moet ongesteld worden gevoel??

Liefss

Spannend vitanova dat je dat kan haha knap hoor !!!
Lekker zeg dat uitslapen, wat doet Jill dan sochtends? Of slaapt die ook uit?
Ik heb lekker vanm ff geslapen en nu weer nAr bedje toe. Ben blij dat ik me savonds goed voel dus wil dan ook wel ff wat doen wat overdag niet lukt. Alleen ben wel moe dus niet te veel nog ff ritme vinden!

Spannend Annemarie ben benieuwd of ze al weer groei zien! Ga nu Week 7 in zo heet dat toch als je 6,1 ben? Ben er helema al uit hahah

@mism
Ja klopt dan ga je week 7 in als ik ongeveer nu 5.3 ben ga ik week 6 in... Blijft nog apart dat ik een week eerder dan jou positief test en jij verder bent... De wonderen der natuur hahaha

Jill slaapt ook tot een uur of tien en dan komt ze gezellig aan bed vragen of ze mag tv kijken Hahaha meestal mag dat wel nadat ze eerst heerlijk met mij komt Kroel en hihi

Dat moe zijn heb ik ook heel erg... Ben in de ochtend niet vooruit te branden jow Pff maar sinds twee dagen geen kans gehad in te dutten in de middag dus ben nu echt aan het vechten om mijn ogen open te houden... Dus ook ik kruip zo mijn bedje in :)

Truste xxxx

Nou das idd erg gek Annemarie.... Ik weet het natuurlijk ook alleen van n eigen berekening. Ben benieuwd wat ze in t ziekenhuis Zeggrn. Heerlijk zeg dat Jill zo lang slaapt!
Truste ik had honger dus net nog ff 2 crackers op... Eet overdag eigenlijk veelste weinig dus nu savonds opeens honger... Moet ik ff wat aan gaan doen.
Truste

Terug
Bovenaan