Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

@MissM Thanx maar t is een en al zelfbescherming!

@annemarie31: In ronde 7 testte ik pas bij nod5 positief....en nu weet ik niet eens zeker wat mijn nod is/ was....dus zo lang wacht ik iig .Ik heb nu hooguit een vaag vermoeden over t moment van een evt plaatsgevonden eisprong en als dat al zou kloppen zou ik verwachten dat de 29e mijn nod is....voor de 30e wil ik dus niet testen (...denk ik nu althans;-)).

Slaap lekker allemaal en droom fijn :D
Ik kreeg een snaaiaanval en heb net gewoon nog guacamole staan maken hahaha, lang geleden zo'n snack attack zo laat! Goodnight! Xx

@vitanova Oww oké je hebt helemaal gelijk!!
Ik ga voor je duimen hihi :)

@mism
Jaaaa dat is apart he maar heb al zo vaak gelezen dat dat normaal is en dat het geen gekke dingen hoeft te betekenen dat stelt me gerust... Daarbij het zit erin en ik ben momenteel weer kei positief erover dus geen gemekker morgen gewoon weer mijn stip bekijken :p

@sollune Hahahahaha ik weet het niet hoor maar mijn beste vriendin had dat ook en die was zeker zwanger toen :p

Zo wat een uitvinding..... De zwangerschapsbh. Hahah zon latpst van m'n borsten, dacht laat ik dat eens proberen (had ze natuurlijk nog liggen boven) ideaaaaaal! De maandag tip dus voor gevoelige boobies onderons ;-)

Blegh wat een weertje he.

@MisMNou op dit moment na mijn nachtrust heb ik totaal geen last van mijn borsten, ze zien er wel anders uit al vanaf het begin...grotere tepels en voller...maar ze doen zo af en toe zeer over de dag verspreid en bij het uittrekken van mijn bh ook...Maar bij Jill man die eerste 12 weken ze vielen er bijna af jow pfff Mijn zusje heeft nu ook flink gegroeide boobs, maar die heeft er nu pas bij de 25 weken last van en in het begin eigenlijk niet...
Soms denk ik dan ook ach laat ze gewoon de hele dag zeer doen ik ben echt alleen maar moe...en als ik uitslaap zoals nu dan moet ik zeggen dat de dag best goed gaat haha :pLichaam doet precies wat het wil hihiOw ja heb jij ook de hele dag dor dat je hart zo hard klopt?? Dat heb ik dan wel en soms overslaan...

Morning dames

Hahaha annemarie maak me gek! Als ik ongesteld word gaat dat zooo tegenvallen haha ;) Kan me niet voorstellen dat je voor de eventuele innesteling al dingen voelt/merkt. Maar word weer heerlijk wakker met steken.. Zelfs in 1 borst nu.. Au

Ja stom weer he, maar t waait weer lekker door nu bij ons.

@sollune: onze NOD zit dicht bij elkaar, spannend he? Ik voel soms enorm gerommel in m`n buik en merk dat m`n tepels erg gevoelig zijn. Maar ja... dat heb ik de laatste paar keer steeds na m`n ei.
Ben thuis maar begonnen met de buitenboel schuren en schilderen. Is dat maar klaar voor het nieuwe schooljaar en voordat we volgende week nog 3 daagjes naar Zeeland gaan. M`n ouders hebben daar een stacaravan gehuurd voor 2 weken dus daar kunnen we mooi even langs :)
Annemarie, duim voor je dat je morgen prachtig nieuws hebt! Heb bij mijn tante en vriendin gehoord dat hun zwangerschap achter leek te lopen, maar dat het vruchtje bezig was om zich te delen..

@sollune
Sorry Hahahahaha zal het niet meer doen :p

@ tuinier
Aahhh dat zou helemaal grappig zijn hihi
Maar ook een vriendin van me zusje die dacht 11 weken te zijn dus tegen iedereen verteld kreeg ze een echo was ze maar 8 weken... En daar is ook alles goedgekomen :p
Word een vervelend nachtje denk ik van de zenuwen...

Zeg tuinier goed bezig jij met je klussen respect!

Liefs

Terug
Bovenaan