Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Klopt tuinier :) spannend ja! Al voel ik nu veel meer wat ik de vorige keer niet voelde en voel minder spanning haha. Vorige keer voelde ik na m'n eisprong niets eigenlijk. Alleen heel moe tijdens menstruatie. Maar nu idd al die steken..
Leuk dat je nog even naar Zeeland kan!

Wij hebben nog niks geboekt, er is ook nog geen druk.. Wel al veel opgeruimd wat we na de verhuizing van januari al hadden moeten doen maar nu pas rust voor hebben. Dus het wordt wat!

Haha Annemarie, is niet erg hoor ;) zou wel mooi zijn..
Let je op met je hartkloppingen? Ga lekker vanavond in bad of laat je man je lekker masseren om rustig te worden :)

Nee hartkloppingen heb ik niet. Gelukkig, heb nu al genoeg klachten... Man man weet nu hoe dat voelt...kon er nooit echt een voorstelling voor doen dat misselijk zijn... Blegh.

Al die kenmerken zijn idd vervelend meiden, ik had ze nu ook erg duidelijk en was goed nieuws voor mij, maar hoor vaak genoeg dat het lichaam je goed voor de gek kan houden, dus nog even geduld ladies.
Lekker hoor nog even naar Zeeland, wij hebben eind sept vrij zouden eerst lastminute doen maar moeten ook nog wat klusjes doen, moet weer geschoven worden in kamers en opgeruimd natuurlijk. Kijk nu een beetje voor een landal huisje bij een Plopsaland ofzo in de buurt, ook leuk. Wil er wel ff tussenuit.
Duim morgen voor je Annemarie. Maar ga er helemaal vanuit dat de kleine spruit weer gegroeid is, gaat zo hard deze weken.
X

Dank je wel lieverdjes!
Ik hou me rustig ben nu ook mega misselijk Pff plus een hitte opvlieger hoppaa
Maar ik piep niet nee nee Hahaha

@sollune haha, dat was ik dan inderdaad nog vergeten te vertellen, maar ze reageerde ook wel een beetje anders dan verwacht hoor! Ik had zo goed gelogen over mijn menstruatie.. dat ze het totaal niet had verwacht en zich zelfs nog schuldig had gevoeld tegenover mij dat het nu bij haar wel raak was en bij mij nog niet.. Dus achteraf gezien snap ik haar reactie wel. Maar het had natuurlijk leuker geweest als ze een gat in de lucht sprong haha.. Maar ja alles is uitgepraat en nu vindt ze het wel erg leuk.
Nog even over die afscheiding waar je het over had, ik had de dag van mijn eisprong ook altijd veel meer afscheiding en de afgelopen keer de dagen daarna ook nog heel veel waardoor ik een beetje in de war was! Later las ik dat dat KAN (dus hoeft niet) betekenen dat de eicel bevrucht is... Hihi spannend Sollune! Nog even afwachten maar, er zit niks anders op, ik voel met jullie mee (ik weet hoe het is;))
@tuinier welkom terug van vakantie, heb je het leuk gehad?
@annemarie31 morgen is het zover, ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt. Maar ik heb wel met precies 6 weken een hartje gezien hoor, dus het kan wel! Maar is het niet zo hoeft dat dus inderdaad nog niks te zeggen. Ik las dat je zo misselijk bent... vervelend is dat he? Ik had gehoopt de dans te ontspringen maar ook ik moet er aan geloven.. Vandaag is het ietsje minder dan de afgelopen dagen maar nog steeds zit het dwars. Ik kan ook bijna over mijn nek gaan van bepaalde geuren, bijvoorbeeld de geur van mijn nieuwe auto die ik naar oude mensen vind stinken. Als ik al weet dat ik zo die auto in moet word ik misselijk. Of de geur van die vieze vitaminepillen... Eerst zat daar naar mijn idee niet eens een geur aan en nu ruik ik ze al zodra ik de lade open doe. Smerig! Ik lust ook bijna niks meer wat ik eerst wel lekker vond, en eet voornamelijk gewoon een boterham met smeerkaas. Ik heb trouwens wel de hele dag door last van mijn borsten, maar week 4 en 5 had ik het ook nog niet zo erg als nu hoor. Verder ben ik ontzettend moe en kost alles wat ik in huis moet doen me ontzettend veel moeite. Afgelopen zaterdag is mijn zusje met haar gezin langsgeweest en ze hebben voor me gekookt, de afwas gedaan en de was gevouwen. Heel erg lief! Ik heb ook al wat cadeautjes gehad, rompertjes, sokjes, slofjes, een broekje en een truitje... En vandaag van mijn moeder een 9 maanden boekje! Heel erg leuk allemaal. Ik heb het idee dat ik nu ook 's avonds mijn buik niet meer kan inhouden. Maar dan denk ik ook weer zo; ik eet de afgelopen weken zo ontzettend veel! Niet gek dat ik dan wat aan kom.
@tuinier en @sollune, ik duim voor jullie weer mee deze ronde, en ook voor de andere meiden waarbij de nod er weer aan zit te komen!

Herkenbaar nonna....
Smeerkaas ook m'n favo!!!! Liefst op crackers rest smaakt me niet echt behalve brie mmmm hahaha maar mis m'n koffie zo en ben ook zo moeee need caffiene!!!!
Maar klaag niet ;-))

@nonna1988
Dank je wel lieverd... Ik ben dus idd al wakker van de zenuwen...
Dat moe zijn en nergens puf voor hebben is zeker ook iedere dag aanwezig bij mij.. Eerst deed ik nog middag dutjes, maar omdat ik nog kan uitslapen tot half elf en blijf liggen op bed overleef ik de middag wel redelijk... :p

Die geuren hou op schei uit! Heel mijn huis stinkt vind ik! Ik heb overal geur dingen en eentje in de gang die vond ik al niet lekker maar nu helemaal niet meer! Die potten van moeders voor moeders ik ga iedere keer bijna over mijn nek als ik die opendraai haha

Altijd als ik slaap en tussen de middag dan heb ik last van de borsten dat is wel grappig verder valt het best mee nog :)

Nou nog 7 uurtjes dan weet ik meer...

Liefs

Ow ja ook hier moeite met de buik inhouden! Ik eet niet zo veel maar idd die smeerkaas jummieee! Op die lu Volkoren Crackers heeeerlijk! Ik eet amper brood en wel fruit :-D

Mijn schoonmoeder zei gisteren nog nou volgens mij ben jij verder als jij denkt ik dacht nog ahummmm zegt Jill ze is pas 5 weken hoor ik denk oeps dus K zeg nou Jill dat weten we nog niet helemaal XD K hou van die kleine terror echt hihi

Haha die Jill. Gistere zei m'n zoontje, mama heb jij baby in ej buik? Dus ik hoezo? Zegt ie ik wil. Broertje of zusje hahah....

Zo net even 2 biscuitjes op kijken of dat helpt tegen de start van de dag. Moet 8 uur bij de Fysio zijn nl. En erna gelijk aan t werk.
Hoelaat moet je Annemarie???
Dikke knuf!

Terug
Bovenaan