@ alle zwangere dames hier: sterkte met alle kwaaltjes! Ik ga tzt ook zeker de koffie heel erg missen.
@nonna1988: Leuk dat jij en je vriendin precies samen zwanger zijn. Ik snap de reactie van je vriendin wel een beetje; ik ken haar natuurlijk niet maar t toont misschien wel aan wat een goede vriendin ze eigenlijk van je is omdat ze kennelijk een beetje teleurgesteld was in t feit dat jij haar niet ook meteen in jouw vreugde hebt laten delen en dat ze zich zo door hr zwangerschap een beetje schuldig/ ongemakkelijk voelde naar jou toe mr met jouw mk in gedachten zal ze je jeuze vervolgens wrsch ook wel goed begrepen hebben. Lijkt mij heel gaaf om die speciale tijd zo ècht samen te beleven!
@annemarie31: vdg is weer e-day voor jou. Hopelijk is uk alweer mooi wat gegroeid of heeft t zelfs al een hartslagje. Ik leef met je mee en kijk uit nr je update meid!
@tuinier: ik had vorige ronde precies wat jij zegt- gevoelige tepels (pas later) en veel gerommel in mijn buik en ik bleek die ronde zwanger....hoop dat voor jou t zelfde mag blijken!
@sollune: wat spannend zeg die kwaaltjes van jou.... hopelijk is t wat wij hier allemaal hopen dat t is en heb je heel snel een positieve test in handen!

@MissM wat ontzettend grappig dat je zoontje dat vroeg hahaha...nou nog effies geduld manneke!;-)
Pfff...ik zelf weet momenteel niet of ik nou veranderingen in mijn lijf voel of niet. Soms denk ik wel dat ik net zo'n gespannen gevoel in mijn buik heb als in ronde 7 (en toen bleek ik later dus zwanger) en soms denk ik dat ik me dat maar inbeeld omdat ik dat gewoon heel graag weer wil voelen juist omdat dat de vorige keer bij een zwangerschap hoorde....:-$
Normaal heb ik voor mijn menstruatie geen echte indicatoren die erop duiden dat t weer bijna zover is dus ik tast volledig in t duister qua status van mijn lijf. Op de een of andere manier heb ik ondanks de mk wel de hoop en/ of t positieve gevoel dat t op zich toch zo maar weer raak zou kunnen zijn! daarom zal ik wrsch super chagerijnig zijn als ik strax toch weer gewoon ongesteld blijk te zijn...