Yeeeaaah annemarie!!! zo blij voor jou!! nou had je nou die speciale verassing voor je man maar niet geregeld. dan had je deze spanning niet gehad! fijn dat je lichaam dus gewoon zn best doet haha en normaal is ;-)super blij voor je!!!! ben je precies een week verder dan ik.
dames al die kwaaltjes.... ik ben echt vol vertrouwen dat het raak is... maar snap wat je bedoelt vitnova, zo zitten we helaas in elkaar dat zodra je iets wil je het soms ook voelt. denk maar aan placebo;s die hun werk doen en pijn ofzo wegnemen.
Vanochtend in bed lekker 2 tarwe biscuitjes op en moet zeggen prima dagje gehad, wel moe en licht misselijk gevoel maar niet zo als afgelopen dagen. Gaan we dus elke dag maar doen.
bij fysio stabiliteits oefeningen en zodra mn bekkentherapeut terug is van verlof gaat die mn bekken bekijken verder. die bil spieren zitten al helemaal vast (maar heb ik ook zonder zwangerschap last van)
zo leuk, nonna samen zwanger met je vriendin.... snap haar idd ook wel een beetje maar jou ook! nu lekker samen genieten.mn vriendin is ook bezig, al ietsje langer dan dat ik bezig was dus ook wel zuur voor haar. we vertellen elkaar welk alles dus ik zit nu in spanning voor haar nod deze week... hoop het zo we zouden het zo leuk vinden om samen zwanger te zijn. en sowieso voor haar ze wil zo graag en duurt der veelste lang, ze weet ook dat t bij sommige nog langer duurt maar is beetje ongeduldig omdat het de tweede is en ze dan denk waarom lukt t niet. nu ook al wat kwaaltjes dus ben benieuwd.
kussies