Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Aahh haha leuk hè die kids :)
K mag om 14.00!
Heb net even een ontbijtkoek op en een banaan plus vitamine en drie glazen water... Ik had me toch honger Pfff
Misschien kan ik nu nog even slapen... Dan duurt het minder lang hihi
Moest alweer 2 x plassen net, vannacht ook al tjongejonge wat merk je dat snel :p

Ooo Nonna serieus.. Aahh nja op zich wel lief van je vriendin, maar nu gewoon samen genieten en shoppen ;)
En ik denk niet dat t raak is tot ik t zie hoor. T zou super mooi zijn hoor uiteraard! Maar ik zei laatst tegen m'n mam dat ik t zo'n onwerkelijk idee vind dat ik echt zwanger zou zijn ooit.. We wachten af ik bedoel zie hier veel voorbeelden van dat t heus niet meteen raak is dat ik wel kan wachten :)
Maar die nieuwe dingen die je in je lijf voelt is al gek haha.
Maar m'n vriend, die kan bijna niet wachten! Hij heeft er echt zin in :)

Typisch zwangere dames al die geuren en eetgedrag! Haha.

Aahh wat lief MissM van die kleine..

Annemarie succes voor strakjes (en t doden van de tijd) maar vooral veel plezier xx

Fijne dag!

@ alle zwangere dames hier: sterkte met alle kwaaltjes! Ik ga tzt ook zeker de koffie heel erg missen.
@nonna1988: Leuk dat jij en je vriendin precies samen zwanger zijn. Ik snap de reactie van je vriendin wel een beetje; ik ken haar natuurlijk niet maar t toont misschien wel aan wat een goede vriendin ze eigenlijk van je is omdat ze kennelijk een beetje teleurgesteld was in t feit dat jij haar niet ook meteen in jouw vreugde hebt laten delen en dat ze zich zo door hr zwangerschap een beetje schuldig/ ongemakkelijk voelde naar jou toe mr met jouw mk in gedachten zal ze je jeuze vervolgens wrsch ook wel goed begrepen hebben. Lijkt mij heel gaaf om die speciale tijd zo ècht samen te beleven!
@annemarie31: vdg is weer e-day voor jou. Hopelijk is uk alweer mooi wat gegroeid of heeft t zelfs al een hartslagje. Ik leef met je mee en kijk uit nr je update meid!
@tuinier: ik had vorige ronde precies wat jij zegt- gevoelige tepels (pas later) en veel gerommel in mijn buik en ik bleek die ronde zwanger....hoop dat voor jou t zelfde mag blijken!
@sollune: wat spannend zeg die kwaaltjes van jou.... hopelijk is t wat wij hier allemaal hopen dat t is en heb je heel snel een positieve test in handen!:)
@MissM wat ontzettend grappig dat je zoontje dat vroeg hahaha...nou nog effies geduld manneke!;-)

Pfff...ik zelf weet momenteel niet of ik nou veranderingen in mijn lijf voel of niet. Soms denk ik wel dat ik net zo'n gespannen gevoel in mijn buik heb als in ronde 7 (en toen bleek ik later dus zwanger) en soms denk ik dat ik me dat maar inbeeld omdat ik dat gewoon heel graag weer wil voelen juist omdat dat de vorige keer bij een zwangerschap hoorde....:-$
Normaal heb ik voor mijn menstruatie geen echte indicatoren die erop duiden dat t weer bijna zover is dus ik tast volledig in t duister qua status van mijn lijf. Op de een of andere manier heb ik ondanks de mk wel de hoop en/ of t positieve gevoel dat t op zich toch zo maar weer raak zou kunnen zijn! daarom zal ik wrsch super chagerijnig zijn als ik strax toch weer gewoon ongesteld blijk te zijn...

Yesss!
Ik ben gewoon 7 weken en 3 dagen zwanger!! Hartje klopte dus ik weet me God niet wat die Belg zag maar deze frummel zit prima!!
1,11 cm groot hihi
20 augustus volgende echo met ongeveer 10 weken :-D

Zo opgelucht pfff

@vitanova
Mop echt ik denk aan je alles komt goed echt... Ik verspreid aan jullie mijn positieve energie en ook een heerlijke zwangerschap!!

Alle dames de komende tijd succes!!

Liefs

Yeeeaaah annemarie!!! zo blij voor jou!! nou had je nou die speciale verassing voor je man maar niet geregeld. dan had je deze spanning niet gehad! fijn dat je lichaam dus gewoon zn best doet haha en normaal is ;-)super blij voor je!!!! ben je precies een week verder dan ik.
dames al die kwaaltjes.... ik ben echt vol vertrouwen dat het raak is... maar snap wat je bedoelt vitnova, zo zitten we helaas in elkaar dat zodra je iets wil je het soms ook voelt. denk maar aan placebo;s die hun werk doen en pijn ofzo wegnemen.
Vanochtend in bed lekker 2 tarwe biscuitjes op en moet zeggen prima dagje gehad, wel moe en licht misselijk gevoel maar niet zo als afgelopen dagen. Gaan we dus elke dag maar doen.
bij fysio stabiliteits oefeningen en zodra mn bekkentherapeut terug is van verlof gaat die mn bekken bekijken verder. die bil spieren zitten al helemaal vast (maar heb ik ook zonder zwangerschap last van)
zo leuk, nonna samen zwanger met je vriendin.... snap haar idd ook wel een beetje maar jou ook! nu lekker samen genieten.mn vriendin is ook bezig, al ietsje langer dan dat ik bezig was dus ook wel zuur voor haar. we vertellen elkaar welk alles dus ik zit nu in spanning voor haar nod deze week... hoop het zo we zouden het zo leuk vinden om samen zwanger te zijn. en sowieso voor haar ze wil zo graag en duurt der veelste lang, ze weet ook dat t bij sommige nog langer duurt maar is beetje ongeduldig omdat het de tweede is en ze dan denk waarom lukt t niet. nu ook al wat kwaaltjes dus ben benieuwd.
kussies

Thanx meiden...t lucht altijd al erg op als ik t hier alleen maar ff kan ventileren maar als ik dan vervolgens ook nog jullie lieve ondersteunende berichtjes lees geeft mij dat altijd een positieve boost!

Woehaaa!!!!...@annemarie31!!! Wat onrzettend goed nieuws zeg!!! Ben echt heul blij voor je met dit supergoede nieuws en dat je dus toch zo ver bent als je volgens mij eigenlijk dacht! :-D
de Belg in kwestie blijkt nu dus duidelijk de dubieuze reputatie van belgen maar weer eens eer te hebben aangedaan hahaha!!! Maar ik zou willen dat de stress die hij je bezorgd heeft je bespaard was gebleven .geen pretecho meer voor jou bij je zuiderbuur gok ik;-)

Terug
Bovenaan