Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Thanks vitanova :) ik hoop voor jou precies hetzelfde!
En MissM ik hoop t inderdaad wat jij denkt.. Ik probeer bij alle symptomen te bedenken, wat als we niet bezig zouden zijn voor een kindje, wat zou ik dan denken waar het aan lag.. Dan had ik waarschijnlijk de dokter gebeld dat ik al een week lang steken heb in het bekkengebied of gedacht dat m'n matras aan vervanging toe is ofzo haha. (Maar die is pas een jaar of twee oud ;))

Annemarie wat ontzettend leuk en fijn!! Oh echt super! Jouw dag kan vast niet stuk!

Dank je wel dames :pMijn dag kan zeker niet meer stuk hihi!! @solluneEnnuh @vitanova zeker geen 3d echo bij die meut hahahaha:p
@MisM Ik merk ook zeker dat als ik een licht ontbijt heb dit beter valt en ook ik hou dat dus mooi aan voorlopig!
Man eindelijk genieten pfff 20 augustus de 10 weken echo en dan hoor ik de precieze uitgerekende datum :-D
Liefsss

Nou...zoals iemand hier t eerder zei: 'ik doe t weer!'... ben helaas vdg ongesteld geworden:-( maaaar... nu weet ik iig wel weer waar ik aan toe ben:)
Mijn cyclus na de mk was daarmee 30 dg dus dat is op zich heel netjes aangezien mn langste cyclus tot nu toe 31 was en mijn kortste 27. Ik zeg: nwe ronde, nwe kans, op nr augustus (en nu nr mijn mona chocolademouse....lang leven comfort food!).

Ahhhhh vitanova jammer... Marzoals je zelf al zegt idd ook fijn om even te bekijken naar je cyclus! Op naar de volgende ronde! Geniet van je heerlijke chocolade je verdient t! X

Annemarie, super!!! Laat die stomme Belg maar voor wat het is. Jij loopt prima op schema zoals je zelf verwacht had. Jouw dag kan niet meer stuk en nu kun je nog meer genieten!
Vitanova, deze 'kwaaltjes' heb ik iedere keer na m`n ei dus dat zegt bij mij helaas niks haha. Voel het voornamelijk als ik `s avonds tot rust kom als ik op de bank zit. Vandaag weer een schilderdagje, pfff... Morgen nog 1 en dan is het klaar. Ziet alles er weer fris en fruitig uit. Helaas toch ongesteld geworden vandaag? Jammer zeg! Maar wel fijn dat je lijf weer een gewone cyclus heeft en hopelijk kun je er de volgende ronde van profiteren!

Aah wat jammer vitanova.. Maar toch niet zo chaggie als je dacht? Dat is dan wel fijn en op naar de volgende ronde! En inderdaad.. Lang leven comfort food :) xx

Jammer vitanova. Effe uithuilen en met frisse tegenzin de volgende ronde tegemoet.

Ik heb vandaag mn ontbijt uitgekotst (kan t even niet netter zeggen) goed begin van de dag haha :/ precies vandaag voel ik niet echt steken meer en krijg je dit. Hoop niet dat t iedere maand zo'n feest is, maar ja, hebben er wat voor over hè :)

Hoe gaat t vitanova?

Terug
Bovenaan