Ohhh Sollune toch..... wat n spanning en idd als je gaat googlen wijst alles op innesteling maar je lichaam kan je aardig voor de gek houden.. het probeert natuurlijk elke maand zwanger te worden, heb wel eens gehoord dat heel veel vrouwen eigenlijk een miskraam krijgen maar dan gewoon als ongesteldheid. Dus dat je heel vaak 2/4 weken zwanger ben maar dat die innesteling gewoon niet altijd goed gaat. en dan wordt je ongesteld. dus heel raar zijn die gevoelens niet. Duim zo met je mee... wachten duurt heel lang, toch wist ik het gewoon, idd die steken en last van mn buik. maar ja ff geduld nog!
hmm vitanova ook lastig, ik had ook vaak een dag voor NOD dat ik beetje bruin bloemverlies had maar niet echt ongesteld. wacht je morgen even af en anders toch maar een testje, weet je het idgv zeker!
Supertje ook bijna nod, hoe voel jij je??
hier weer een moe dagje, ben elke keer om 6 uur wakker om te plassen en kan erna niet meer slapen gaaaaaap... maar dat vroeg naar bed gaan lukt op de een of andere manier ook niet. terwijl ik zo moe ben. Het kaakjes eten in bed gaat goed!!!! niet zo misselijk meer!!! jeeh. alleen vandaag wel enorm gevreten omdat ik zo moe ben hahah ga ik maar eten, blegh. ben een beetje bang aan te komen nog, ben nl net 10 kilo afgevallen en beetje angst dat alles erzo weer aan zit dus wil gewoon niet te veel snaaien tussen door want heb dat helemaal niet nodig. vergeet dan ook gewoon mn portie groente die in de koelkast staat en heb nu al chocolaatjes op enz hahaha..... ga zo maar naar huis. 🙂
dag lieve meiden!