Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Heyhey... pfff... ik baal nog wel hoor...en t is een beetje raar. Mijn ongesteldheid lijkt wat trager/ anders dan anders op gang te komen dus dat roept toch weer vragen op!:-( ik wacht nog ff een tamponcheck en anders ga ik voor de zekerheid toch maar testen mr ik ben bang dat mijn lichaam gewoon met mn hoofd wil sollen...grr!#@$:-*

Supertje en sollune...hoe ist bij jullie. Bijna jullie nod....Kunnenjullie t hoofd nog koel houden? Ik duim voor jullie!!!

Vreselijk he vitanova.. Kon je er maar gewoon niet mee bezig zijn..

Nja pff m'n vriend zei net zo, ehm hele week steken sinds eisprong en nu je ontbijt eruit gooien.. Hmm..
Maar ondanks dit heb ik nog steeds t gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden en dat dit straks allemaal te verklaren is. Moet ook niet teveel op internet kijken want volgens een site kan ik precies innesteling hebben en kun je daar misselijk van worden, mja ook vast van andere dingen dus ja..
Was t maar maandag, al is t maar voor een antwoord.

Ohhh Sollune toch..... wat n spanning en idd als je gaat googlen wijst alles op innesteling maar je lichaam kan je aardig voor de gek houden.. het probeert natuurlijk elke maand zwanger te worden, heb wel eens gehoord dat heel veel vrouwen eigenlijk een miskraam krijgen maar dan gewoon als ongesteldheid. Dus dat je heel vaak 2/4 weken zwanger ben maar dat die innesteling gewoon niet altijd goed gaat. en dan wordt je ongesteld. dus heel raar zijn die gevoelens niet. Duim zo met je mee... wachten duurt heel lang, toch wist ik het gewoon, idd die steken en last van mn buik. maar ja ff geduld nog!
hmm vitanova ook lastig, ik had ook vaak een dag voor NOD dat ik beetje bruin bloemverlies had maar niet echt ongesteld. wacht je morgen even af en anders toch maar een testje, weet je het idgv zeker!
Supertje ook bijna nod, hoe voel jij je??
hier weer een moe dagje, ben elke keer om 6 uur wakker om te plassen en kan erna niet meer slapen gaaaaaap... maar dat vroeg naar bed gaan lukt op de een of andere manier ook niet. terwijl ik zo moe ben. Het kaakjes eten in bed gaat goed!!!! niet zo misselijk meer!!! jeeh. alleen vandaag wel enorm gevreten omdat ik zo moe ben hahah ga ik maar eten, blegh. ben een beetje bang aan te komen nog, ben nl net 10 kilo afgevallen en beetje angst dat alles erzo weer aan zit dus wil gewoon niet te veel snaaien tussen door want heb dat helemaal niet nodig. vergeet dan ook gewoon mn portie groente die in de koelkast staat en heb nu al chocolaatjes op enz hahaha..... ga zo maar naar huis. :)
dag lieve meiden!

Ja inderdaad MissM, ik zou willen roepen dat ik t voel! Maar straks geloof ik het zo hard dat t zwaar tegen gaat vallen volgende week dus praat mezelf aan dat er niks is in de hoop dat t minder tegen valt en wat ik al zei, bij t merendeel duurt t minstens een half jaar dus waarom zou t zo snel raak zijn en ben ook geen 25 meer ;)

Haha aahh ach chocolaatjes zijn soms ook gewoon veel beter dan groente ;)
Wel balen van t vroeg wakker worden hoor. Ben je niet goed in middagdutjes toevallig ? :)

Oh ja shit! ..sollune.... ! met typen net helemaal vergeten maar je ontbijt eruit kotsen is wel heel frappant. ... wat een spannend gedoe zeg. Lijkt me heel lastig om rustig te blijven! Sterkte met wachten!!!
Ik heb net getest omdat ik toch niet echt lijk te menstrueren en ik t nu toch wel welletjes vond en het echt wilde weten maar was toch echt negatief.

Ja vitanova ik weet t ook niet haha. Nja ben vrij rustig. Was de hele dag aan t bedenken wat ik kon eten wat me zou bevallen en t zijn geworden: tikkels :D die dingen heb ik denk ik al 15 jaar niet meer op, maar ze vallen goed haha.
Ik heb weer steken dus ze zijn weer terug. Jeej. Voel me zo zielig vandaag haha, gelukkig heb ik een lieve vriend die me gewoon laat en lief is en zo lekker gaat koken.
Heb je wel nu meer rust nu t duidelijk is?

Sollune kan heel goed middagdutjes doen maar moest werken en m'n zoontje wil ook niet meer slapen overdag dus kan alleen in t weekend dutjes doen Als manlief thuis is ;-))

Balen vitanova hopelijk zet de menstruatie wel ff door dan anders nog zo vervelend.

Aahh uiteraard MissM :) (op één of andere manier denk ik dat iedereen nu vakantie heeft haha)

Terug
Bovenaan