Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Hahaha vakantie mood nee hoor ik ben pas eind sept aan de beurt ... Maar morgen vrij!
Lig nu al in bed.... Truste

Thanx ook nog @MissM! Sterkte met je vermoeidheid hopelijk heb je nu weer een beter/ langer nachtje.fijn dat je iig wat tegen de misselijkheid hebt. Slik jij je tabletten nu sochrends of s avonds?
Normaal heb ik nooit een aanloop naar mijn ongesteldheid toe maar begint t gewoon zodra ik kramp krijg. Wennen dat t nu dus niet zo is.

Nu ik getest heb is t inderdaad wel weer rustiger in mijn hoofd, @sollune. Ik had die test wel echt nodig. Mijn hoofd loopt toch al altijd over aan gedachten (de rem werkt niet hahaha) en de keuze om voor een kindje te gaan maakt dat zeker niet minder, helemaal niet als ik vervolgens mijn lichaam na een mk niet meer lijk te kennen. Ik dacht echt ff 't zal toch niet dat ik zwanger ben en licht bloedverlies heb?!'. ben wel minder chagi / depri dan verwacht en daar ben ik blij om want kennelijk ben ik veerkrachtiger dan ik dacht. Ik dreig alleen wel doof te worden van die biologische klok die ik hier steeds harder hoor tikken;-) maar goed ik mag niet klagen. Zo megalang zijn we nog niet bezig en het is ieder geval al een keer gelukt dus we hopen nu dat t ons binnenkort nog een keer gegeven zal zijn en dat t dan goed en wel blijft zitten;-) blik op vooruit en vooral niet vergeten hoeveel andere fijne dingen we hebben om al wel erg dankbaar voor te zijn.
Balen dat de steken weer terug zijn. Hopelijk is t voor t goede doel!!!!

Ik ben heel benieuwd hoe t met @supertje gaat en @RjamM, onze vakantiegangster;-)

Sorry dames heb door blikseminslag geen wifi meer en in de polder is mobiel Internet drama. Maar ik voel nog niks, maar vrees dat deze cyclus toch gewoon weer lang wordt. Geen teken van dreigende menstruatie en ook absoluut niks dat op zwangerschap kan wijzen.

Das dubbel balen dan @supertje!:-((
ik kan me voorstellen dat je nu wellicht een afstandsbediening met forwardknop voor je cyclus zou willen hebben.
Wat zullen jullie geschrokken zijn vd inslag ! of was de inslag niet specifiek bij jullie thuis?
Nou ja snap t als reageren dus moeilijk is. Geeft je misschien ook wel ff rust?;-)
Sterkte met wachten iig maar weer.
Groetjes!

1 keer bij de buren voor in de boom en 1 keer op een klein bijgebouwtje hier bij ons. Ja was inderdaad schrikken. 2 keer aardlek eruit. Schade valt opzich mee gelukkig

Vitanova wat kun je toch heerlijk positief klinken :) Fijn dat je je toch sterker voelt dan gedacht.

Wow supertje, oh ik ben echt een watje als t om onweer gaat dus ik denk meteen Wat??!! Gelukkig valt de schade mee verder. Wel vervelend dat we zo aan internet gewend zijn dat dat irritant is dat dat even moeizaam gaat. Maar wat vitanova zegt, misschien wel even rustig.

Voor nu, slaap lekker ladies

Pfff ik ook geen onweer held. Maar ja sinds ik mama ben moet je wel stoer zijn en zeggen dat de wolken gewoon ruzie hebben, niets aan de hand. Haha
Ik neem ze savonds vitanova. Vanacht om 3 uur wezen plassen en wel een paar keer wakker geweest maar uiteindelijk pas om 7.15 wakker door m'n zoontje. Dus op zich prima nachtje.
Eens kijken wat we vandaag gaan doen,
Fijne dag jullie

Haha misschien is mama zijn dan dé truc om er vanaf te komen.

M'n ontbijt valt weer zwaar, geen zin in koffie en dacht ik doe n crackertje en fruit, maar pfoe echt in kleine beetjes, terwijl ik normaal echt goed kan ontbijten (ontbijten is voor mij tussen 10-11 want echt vroeg lukt me niet nee). Heel raar eigenlijk.

Fijne dag!

Terug
Bovenaan