@sollune
Ik ben nog heerlijk aan het genieten idd... Had al wel gehoord dat het echt hectisch is op het werk dus heb mezelf voorgenomen als het teveel word ik voor mij en frummel kies simpel zat...
Misschien valt het allemaal best mee 🙂
@mism
Hahahahaha ik werk er pas 2 jaar 😛 maar ik moet zeggen mijn normale basis rooster is gewoon enkele diensten en alleen maar ochtenden en 1 x een Middagdienst dus ik klaag niet ;-)
Alleen nu het vakantie is werk je extra en dus ook vaak dubbele diensten het is niet anders, maar ik zal zeker aan mezelf denken...
Jeetje ik heb mamma apps op mijn telefoon staan dat zijn meerdere apps in 1 superleuk... Dan kun je van allerlei verhalen lezen etc... Wat mij steeds opvalt is die drama bij pcos en overgewicht... Ik kan daar zo Sagerijnig van worden... Al die tips over afvallen man ik eet gewoon gezond met een enkele uitzondering en ik stond zelfs 4 x per week in de sportschool afgelopen 1,5 jaar!! Heeft het drastische resultaten gehad??? Neeeee!
En dan dat gezever van Ow risico hierop en daarop Ja Ja dat snapt me neus ook wel maar ik kan dan toch niet meer doen dan ik al doe?? Ik ben benieuwd met de 10 weken echo of ik moet gaan wegen bij de gynaecoloog... Volgens mij doen ze dat meestal alleen bij de verloskundige...
Ik kan nog steeds weinig eten en heb er ook geen behoefte aan, dus nog steeds kom ik niet aan...
Ooit hoop ik dat de pcos ff mij de kans geeft en meewerkt om af te vallen als ik uitgebaard ben... Zo... Dat moest ik ff kwijt
Fijne dag dames