Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Hmmm sollune.... Die misselijkheid in de ochtend is wel verdacht hoor.... Maandag is je nod toch?

Sow dames heb wat gemist zie ik!
@supertje Jeetje mina dat was ff schrikken dan!! Leuk hoor onweer Pff ik ben ook geen held daarin...
Hopelijk gauw weer wifi voor jullie!

@vitanova
Ahhh Potverdorie dat is gewoon jammer!! Maar goed dat je positief blijft echt goed van je! Het komt zeker goed daar geloof ik in:)

@sollune
Ik ben het eens met mism! Dit is wel Heeeel erg toevallig! Nog ff geduld bijna maandag hihi :-D
Ga enorm duimen voor je!!

@ Mism
Lekker dat je even vrij was en vandaag weer gewerkt??
Maandag heb ik meteen een dubbele dienst man wat zie ik er tegenop pfff
Moet ff doorbijten de eerste week ik ben maar 2 dagen vrij de rest werk ik inclusief weekend en dubbele diensten...
Dus in september heb jij lekker je rust... Dan zijn we al over de 12 weken vrouw!
Gaat verdomd hart :O

Vandaag een dagje slenteren in tuincentra en ikea gedaan... Nog een leuke lamp voor de babykamer gehaald en gekeken naar tuinmeubelen, dat is nu stukken goedkoper dan midden in het seizoen!

Ik ben kapot moe nu... Merk dat ik echt goed moet Letten dat ik op tijd eet anders krijg ik sterretjes en trilhandjes dus ik zal als ik ga werken kleine trommeltjes maken zodat ik steeds iets kan eten...

Fijne avond dames Ow ja en Rjamm is nog op vakantie vitanova :)

Xxx

MissM inderdaad maandag.. Kvind t heel gek voelen allemaal. Dus begin steeds meer te hopen op iets positiefs maandag.. Maar we zullen zien, zo niet dan was dit pas de tweede ronde en misschien heb ik dan wel iedere maand andere kwaaltjes waardoor je er niks van kan zeggen.. ;)

En annemarie, ik snap dat je opziet tegen maandag, maar vergeet niet om nu nog even te genieten ;) Goed idee van je kleine bakjes eten meenemen, komt vast goed, is vaak als je tegen werk opziet xx

Nee was vandaag vrij... Morgen nog even aan de bak. Pfff Annemarie ben zo blij dat ik uit die continue diensten ben.... En uit de zorg zo zwaar!
Id nu nog even genieten van je vrije dagen!

@sollune
Ik ben nog heerlijk aan het genieten idd... Had al wel gehoord dat het echt hectisch is op het werk dus heb mezelf voorgenomen als het teveel word ik voor mij en frummel kies simpel zat...

Misschien valt het allemaal best mee :)

@mism
Hahahahaha ik werk er pas 2 jaar :p maar ik moet zeggen mijn normale basis rooster is gewoon enkele diensten en alleen maar ochtenden en 1 x een Middagdienst dus ik klaag niet ;-)

Alleen nu het vakantie is werk je extra en dus ook vaak dubbele diensten het is niet anders, maar ik zal zeker aan mezelf denken...

Jeetje ik heb mamma apps op mijn telefoon staan dat zijn meerdere apps in 1 superleuk... Dan kun je van allerlei verhalen lezen etc... Wat mij steeds opvalt is die drama bij pcos en overgewicht... Ik kan daar zo Sagerijnig van worden... Al die tips over afvallen man ik eet gewoon gezond met een enkele uitzondering en ik stond zelfs 4 x per week in de sportschool afgelopen 1,5 jaar!! Heeft het drastische resultaten gehad??? Neeeee!

En dan dat gezever van Ow risico hierop en daarop Ja Ja dat snapt me neus ook wel maar ik kan dan toch niet meer doen dan ik al doe?? Ik ben benieuwd met de 10 weken echo of ik moet gaan wegen bij de gynaecoloog... Volgens mij doen ze dat meestal alleen bij de verloskundige...
Ik kan nog steeds weinig eten en heb er ook geen behoefte aan, dus nog steeds kom ik niet aan...

Ooit hoop ik dat de pcos ff mij de kans geeft en meewerkt om af te vallen als ik uitgebaard ben... Zo... Dat moest ik ff kwijt

Fijne dag dames

En terecht dat he nog ff lekker geniet @annemarie31 en idd als je vlg wk weer ah werk gaat goed opjezelf en ukkie passen en niet over de grenzen gaan die je lichaam aangeeft!

@Supertje... voor jou een spannende dag vdg. Hoe is t?

@sollune-al in de testverleiding?;-)

Ja idd supertje! Testdag je bent nogal stil misschien overdonderd?? :p

@sollune
Ik zou zwaar in de verleiding zitten hoor kwa testen Hahaha ;-)
Ik vind het zo spannend voor jullie Pfff

Liefs

Terug
Bovenaan