Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Sollune, ik vroeg me dat tijdens mijn zwangerschap ook af. Heb websites bekeken om te lezen over de werkwijze (1 vaste vk of niet). Omdat ik geen ervaringen kende van bekenden en omdat de kans toch ook groot was dat ik toch een keer zou switchen ivm verhuisplannen, ben ik uiteindelijk voor die bij mij in de straat gegaan. Die kwam duidelijk en transparant over en t was wel zo makkelijk:) bleek achteraf een prima keuze. Ik ben heel fijn begeleid. Succes met kiezen!

Goed supertje :)
Vitanova ik heb er denk ik 1 gevonden, redelijk dichtbij, spreekt me aan en er zit een huisarts apotheek fysio en tandarts in. Meteen besloten dat ik daar dan ook naar de huisarts en tandarts ga aangezien ik die in m'n "nieuwe" woonplaats nog niet heb :) Fijne site, zien er uit als lieve meiden en er werken 4 vk. Morgen maar even bellen want ging nu niet meer.
Zo, ipv lunchen is t toch 1,5 uur slapen geworden haha.

Sollune ik heb ook gewoon gekeken wat er in de buurt zit. Bij mij waren dat er niet heel veel. Heb daarna de sites bekeken en gewoon van daaruit een beslissing gemaakt. Je kunt altijd nog overstappen mocht het echt niet klikken....
Ik heb over een uurtje (17:45) mijn echo. Ik ben vandaag 8w5d zwanger. Ik hoop natuurlijk dat alles goed is, ik ben er een beetje zenuwachtig voor. Het zou leuk zijn als we al iets kunnen ontdekken wat op een klein mensje lijkt. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte, maar ga daarna eerst eten bij mijn oma en mocht de echo ons goed nieuws geven gaan we daarna langs onze ooms en tantes om het te vertellen (die wisten het nog niet en in het dorp is het een beetje 'uitgelekt' dus dat willen we voor zijn).
Ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst sinds ongeveer 2 jaar weer een migraine-aanval gehad. Ik baalde er enorm van. En wat denk je, vanmiddag ook naar huis gemoeten vanwege migraine. Zo lang niet gehad en nu al 2 in een week tijd. Zal ook wel met de zwangerschap te maken hebben.

@supertje

Ik snap je wel hoor met jullie topic je hebt gelijk :) zolang jullie ons maar niet meteen verlaten hihi

@nonna1988
Hoe was de echo? Ik denk prima en dat je het nu gezellig aan het vertellen bent aan familie??

@sollune
Gaat alles nog goed? Kun je het al wat beter relativeren :) Komt goed stukje bij beetje...

@ tuinier
Het is jou nod binnenkort hè?
Spannend!! Duimen draaien!!

@vitanova
Hoe gaat het met jou meisje? Rustig aan??

Meiden ik ga mijn bedje in ben dood moe en moet morgen weer werken... Gelukkig ben ik redelijk op tijd klaar Thank God!

Liefs

Ik ga voor de praktijk waar we ons vandaag hebben ingeschreven bij de huisarts en tandarts, lekker alles bij elkaar, 10/15 min lopen. Morgen bellen :)

Ja Annemarie het lukt ons steeds beter om gewoon lekker blij te zijn, het zoeken naar een verloskundige vandaag, het kijken naar m'n verzekering en dat soort dingen vandaag helpt ook wel en heb zo'n agenda aangevraagd hihi.

Nonna je hebt je echo gehad, ben erg benieuwd :)
Oei jammer dat het al uitgelekt is, dus inderdaad beter even voor zijn!
En balen van de migraine zeg pfoe, ik heb t nooit gehad maar hoor wel dat t niet tof is :( zal inderdaad door de zwangerschap kunnen ja.. Hopelijk blijft t hier nu bij. Mag je de medicijnen nu wel die je bij migraine pakt?
Ben benieuwd hoe je familie reageert :)

Annemarie, slaap lekker meid :)

Xx

Hallo lieve allemaal! De echo was helemaal prima! Lig lekker op schema; nog steeds 8w5d, hartje klopte en hij bewoog zelfs! Heel bijzonder, het wordt al een echt mensje je kunt al goed het hoofdje zien. De verloskundige was een hele lieve vrouw. Ze nam echt de tijd. We kregen foto's mee en ook nog wat foto's op een cd-rom die we dan bij iedere echo mee kunnen nemen om er nieuwe foto's bij te laten zetten. Super leuk! Dus voor nu helemaal gerustgesteld. Fijne avond dames!

Hoi Sollune! Fijn dat je een keus hebt gemaakt en ideaal alles bij elkaar onder een dak! Ja migraine is echt niet fijn, was blij dat ik er al zo lang geen last van had gehad! Ik mag de medicijnen daarvoor nu niet geloof ik, mocht wel paracetamol nemen maar dat helpt echt bijna niet. Vrijdag een afspraak bij de dokter even kijken of zij nog een andere optie heeft, want als het zo door zet en ik steeds 2 aanvallen per week heb is dat echt niet fijn!! Heb mijn ooms en tantes nog niks kunnen vertellen, geen van allen zijn ze thuis, morgenavond in ieder geval langs bij 1 van mijn ooms onder het mom van 'ik kom mijn nieuwe auto laten zien'. Handig want we hebben 3 of 4 weken geleden een nieuwe auto gekocht dus dat komt nu mooi uit!

Terug
Bovenaan