Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Oh haha grappig, dat is dan een goede smoes!
En hoop voor je dat je huisarts een alternatief heeft.
Hoever ben jij met t zoeken naar spulletjes?

Nog niet ver hoor! Haha! We hebben wel een beetje rondgekeken wat er allemaal is, maar nog niks aangeschaft. Wil ik nog even mee wachten tot na de 12 weken. Hebben al wel wat rompertjes en dingetjes gehad van vrienden en familie, super lief. Mijn zusje had nog kruiken, speentjes en een thermometer liggen (allemaal nieuw) haha dus daar kwam ze van het weekend mee aan zetten. Mijn eerste spulletjes voor de baby-uitzet! En jij? Al een beetje een idee van wat je wilt?

Ja precies, vooral kijken, snap dat je nog niks aanschaft, gaan wij ook zeker pas een keer na de 12 weken doen, maar kijken is leuk!
Wel leuk al die kadootjes Nonna :D
Nou.. Ik vind alles vooral ehm enorm duur! Dus al iemand een low budget maar toch fatsoenlijke tip heeft?
Ik weet wel dat ik qua flesjes enzo zeker wel voor bpa vrij kies!
En.. Wie weet voor de luiers van pandababy.nl en misschien meer spulletjes van die site, lekker ecologisch ;)

Ow en misschien hierheen tegen die tijd oudersnatuurlijk.nl
M'n collega vond t een echte aanrader! Voor degene die zich hier bezig houden met biologisch ed :) want dat waren er wel een aantal hè

Leuke tips! Zal eens een kijkje nemen.
Ja het is inderdaad allemaal heel duur... hebben jullie wat gespaard? Onze spaarcentjes zijn opgegaan aan de auto haha. Dus er zullen ook dingetjes van marktplaats tussen zijn denk ik, en mijn vriend is erg handig dus die kan veel dingen ook zelf maken. Verder heeft mijn oma een oud wiegje staan van gietijzer wat mijn opa ooit zelf gemaakt heeft en al heel wat familieleden ingelegen hebben, dus die wil ik graag gebruiken. Ik wil borstvoeding gaan geven en daarbij lijkt me een co-sleeper super handig voor de eerste paar maanden.

Ik heb even gezocht wat het is maar man wat schattig! Haha. En handig!
Ik wil ook zeker borstvoeding geven en hoop dat dat lukt.
Nou, wij hebben spaarcentjes maar helaas ook een nieuwe auto "nodig" omdat deze niet zo zuinig is en nu m'n vriend een baan heeft waarbij hij maar iets van 1\3 pm vergoed krijgt, tikt dat wel aan. We moeten nog steeds gordijnen en aangezien we erg veel raam hebben van plafond tot grond en dan bijna de hele twee muren.. Laatst wat uit laten rekenen, 500,- aii toch maar niet gedaan..
Maar ik houd op zich wel van oude spulletjes dus misschien ook marktplaats. Fijn dat je vriend zo handig is trouwens!
En leuk zo'n oud wiegje :)

Super fijn de echo meid!!!
Meiden kijk lekker bij Ikea voor spulletjes. Wij hebben een echte kinderkamer maar als ik nu nieuw zou moeten kopen zou ik lekker een dessiorkast van de Ikea nemen met laadjes erin ideaal lekker groot en goede prijs. Jullie zullen bet veel krijgen maak een lijstje wat je nodig heb op lijstje.nl dan kan je daar mensen naar toe verwijzen die vragen wat je wil hebben. Baby dump is de goedkoopste winkel volgens mij en krijg je vaak een autostoel bij de kinderwagen. Verder lekker acties in de gaten houden zoals korting bij de Hema bijv.

Ik ga ook tukken weer moeeeee....

Vandaag nog een kut situatie... Moest met client naar Zh voor rongten foto stond wel achter de desk maar toch slecht gevoel over, had gewoon niet naar binnen moeten gAAN. gelukkig lees ik op internet veel dat je een directe rontgen op je baarmoeder niet mag rn andere in overleg met arts wel al nou stond ik natuurlijk zo ver weg en achter een scherm kon vast geen kwaad.... Maar toch voel je je kut dan....
Morgen leker vrij!!!!
Trusten!

@nonna1988 wat fijn dat alles goed is met jullie ieniemini mensje en dat t al bewoog!:-D
Alleen al t orienteren is zo leuk!:)hopelijk die migraine trend niet verder bij je door. Ik heb ooit een keer een migraine gehad
Wist niet wat me overkwam! Kon nog net gaan liggen en ging daarna 'out'.

@annemarie31 ik ben misschien wat stiller hier maar lees en leef mee!

Terug
Bovenaan