@ prinsesL
Je hebt gelijk hoor het is voor mij soms ook niet bij te houden moet ik eerlijk zeggen

maar zeker spannend dat gevoel ik zal ook echt nog wel voor je duimen... Omdat het hier idd druk is probeer ik niemand te vergeten maar dat gebeurd dus wel zo af en toe sorry!
@sollune
Kijk dat is super fijn! 5 september is een mooie datum en al best snel :-D
Mijn kamertje van Jill kwam ook van de ikea het is dat mijn man een ander kamertje wilde anders had ik die nog gehad! Prima spul en geen spijt van dat ik die heb aangeschaft!
Wat grappig die Links die je stuurde heb meteen zitten neuzen, alleen die luiers ga ik niet aan beginnen Hahahaha
@vitanova
Ik snap je meid je hebt gelijk... Jullie hebben natuurlijk ook hele andere dingetjes dan de dames die zwanger zijn... Hopelijk is dat topic van jullie snel leeg omdat jullie gewoon hartstikke zwanger zijn!
Zoals jullie misschien gemerkt hebben probeer ik ook wat afstand te houden maar dat is meer omdat ik gewoon zo'n malloot ben die iedere minuut wil beantwoorden en ik ook gewoon eens vaker mijn telefoon weg moet leggen (zegt mijn dochter ook hahah) Dus ik hou me zoveel mogelijk aan mijn goede voornemen (het is nog niet eens oud en nieuw) en neem mijn rust...
Denk zeker aan jullie hoor maar dat weten jullie vast wel
Liefs