Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

@PrinsesL hoe is t met jou dan? Ik weet niet (meer) of je nu met vakantie bent mr je bent wat stil en volgens t lijstje was gisteren je nod...heb je al nieuws of zit je nog in spanning?

@vitanova79
Lief dat je even aan me denkt ;) ik ben min of meer gestopt met kletstopic... Kon het niet bijhouden meer en had behoefte om er minder mee bezig te zijn. Wil niet continu op het forum zitten hoe gezellig ook.
Omdat je me tagt zie ik dit berichtje nu wel.
Maar nu antwoord op je vraag nog geen ongesteldheid maar m'n vorige cyclus was asociaal lang dus dan kan het nog wel 2 week duren.. Zelf gevoel dat het kan beginnen maar dat heb ik al een week. Apart dus..
En hoe gaattie bij jou?

Nou dames, 5 september de echo :)
Denk alleen niet dat ik t nog zolang voor onze ouders wil/kan verbergen dus misschien volgende week of de week erna toch vertellen.

En MissM we hadden een tijd terug bij de IKEA hele leuke spulletjes gezien inderdaad dus wie weet kopen we gewoon daar leuke meubeltjes.
Snap dat je je er trouwens niet lekker bij voelt, heb je het daar ook gezegd? Als t gevoel blijft zou ik gewoon even bellen en misschien kunnen zij je dan je ongerustheid wegnemen.
Geniet van je vrije dag!

Hey @PrinsesL daar is t lijstje voor;-) ik snap t helemaal. Er wordt hier heel wat afgekletst en soms is t fijn ff wat afstand te nemen.evt kun je aanhaken op t nieuwe kletstopic dat supertje opende voor de nog niet zwangeren. Is misschien ìets rustiger maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten:).
Spannend als je al een week zo'n gevoel hebt...heb je al wel getest?

Wij zijn weer onderweg nr de nieuwe kans ergens komende wk dus ik ga mr wr ovulatietestjes doen. (Dat bleek de ronde dat ik zwanger werd nuttig aangezien ik pas dag 19 ovuleerde bij een iig tot dan toe vrij regelmatige cyclus van meestal en dus gemiddeld 28 dagen met slechts 1 uitschieter van 31 dg).
Helaas bestaat als je bewust voor een kindje kiest het grootste deel vh gebeuren uit wachten...:-$ sterkte daarmee en veel plezier in de tussentijd!;-)

@ prinsesL
Je hebt gelijk hoor het is voor mij soms ook niet bij te houden moet ik eerlijk zeggen :) maar zeker spannend dat gevoel ik zal ook echt nog wel voor je duimen... Omdat het hier idd druk is probeer ik niemand te vergeten maar dat gebeurd dus wel zo af en toe sorry!

@sollune
Kijk dat is super fijn! 5 september is een mooie datum en al best snel :-D
Mijn kamertje van Jill kwam ook van de ikea het is dat mijn man een ander kamertje wilde anders had ik die nog gehad! Prima spul en geen spijt van dat ik die heb aangeschaft!
Wat grappig die Links die je stuurde heb meteen zitten neuzen, alleen die luiers ga ik niet aan beginnen Hahahaha

@vitanova
Ik snap je meid je hebt gelijk... Jullie hebben natuurlijk ook hele andere dingetjes dan de dames die zwanger zijn... Hopelijk is dat topic van jullie snel leeg omdat jullie gewoon hartstikke zwanger zijn!

Zoals jullie misschien gemerkt hebben probeer ik ook wat afstand te houden maar dat is meer omdat ik gewoon zo'n malloot ben die iedere minuut wil beantwoorden en ik ook gewoon eens vaker mijn telefoon weg moet leggen (zegt mijn dochter ook hahah) Dus ik hou me zoveel mogelijk aan mijn goede voornemen (het is nog niet eens oud en nieuw) en neem mijn rust...
Denk zeker aan jullie hoor maar dat weten jullie vast wel

Liefs

@mism
Hoe bevalt je vrije dag?? Jij had toch de echo vandaag of volgende week!?
Ik ga ff kijken bij de uitgerekende datum lijst :)

Xxxx

Volgende week Annemarie....
Het is ook druk hier op t forum maar wel gezellig...
Ik vergeet ook wel eens te reageren, soms zo lastig om weer teug te lezen op je foon.

Princes das ook lastig zon lange cyclus weet er alles van. Je weet ook niet echt waar je aan toe ben. Succes hopelijk weet je snel iets!
Xx

Ja zag het idd 12 augustus! Spannend!!
Maar dat komt goed :-D
Is idd druk maar zeker gezellig B-)

Terug
Bovenaan