He balen Sollune dat je ziekjes ben, kom maar lekker klagen hoor hier!!!
Jammer prinsesL dat je ongesteld ben geworden. OP naar de nieuwe ronde, vervelend die onregelmatigheid. Voel je niets van je ei? ik heb geen ervaring met ovulatie testen maar lees vaak dat temperaturen ook goed werkt alleen nooit gedaan omdat ik nooit echt om de zelfde tijd opsta ik en niet goed ben in vaste dingen, vergeet ik na een paar dagen weer... drama is dat ook met vitamine pillen... die folliumzuur in de ochtend zat er net een beetje in toen ik die mama vitamines had aangeschraft en ernom misselijk werd. Nu neem ik die savonds in maar vergeet dat dus nog al eens... en dara baal ik zo van. Gelukkig gaat het nu redelijk.
staat er hier opeens op de home pagina zwangerschaps week 9... dacht ik huh, dacht dat ik in 8 zat, maar tis al vrijdag misschien dat die dat al mee telt. gaat toch snel opeens hahaha
vandaag mn manager gebeld, die had me een werkopdrachtje gegeven wegens drukte op de werkvloer voor dinsdagochtend... oepsie moet ik naar vk. kon geen andere reden bedenken dus maar alvast verteld. ze was erg enthousiast. Dus ik hier in huis verteld dat ik die dinsdag niet in de ochtend kan, kreeg ik gelijk kan je dan niet je afspraak verzetten, ikke ehm nee en de manager heeft akkoord gegeven haha
nu lekker weekend vieren in de regen...jullie leuke plannen?