Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Heb je nu andere vitamines?
Ik heb sinds ik ben gestopt met de pil -Gravitamon-"bij kinderwens zwangerschap en borstvoeding multivitamine" op aanraden van de drogist, ga er eigenlijk vanuit dat ik ook niets anders hoef te nemen ??

En alweer week 9! Ik vind t ook gek klinken dat dit m'n schijnbaar 5e week is..

Haha en tja soms kun je er niet onderuit met vertellen hè.
Een vriendin, ook collega,meldde zich paar mnd geleden ziek toen ze net zwanger was en onze manager vroeg wat heb je dan? Zegt ze ik ben misselijk houd niks binnen. Oh hoe komt dat dan? Nou zegt ze, ik had niet in gedachte dat ik t jou als eerste zou zeggen.. Ho zeg maar niks zei onze manager! Ik meld je ziek! Hahaha, weet ze al genoeg maar dwong dr niet om t daadwerkelijk te vertellen, was wel grappig.

Dit weekend is laatste weekend vrij voor m'n vriend, ik heb nog een week gelukkig.. Zondag misschien bij schoonmams eten en voor de rest denk ik niet veel. M'n vriend is heel goed in t mee lamballen altijd (komt nu goed uit met m'n energiepeil van en vrij laag de laatste tijd) dus btje lezen even de stad in dat soort dingen.
Jij?? Fijn weekend in ieder geval!

Heb de vitamines van vsm. Neem ze na de avondmaaltijd. Zit genoeg foliumzuur en vit D in.

Haha grappig van je collega.
Lekker chill dus...wij ook niet echt plannen. Lekker hoor!

Zoooo zeg! Even 3 dagen weg en zulk slecht internet waardoor ik het forum niet kon bereiken, balen! Dus ik heb wat in te halen.
Wat fijn MissM dat je echo goed was en je een goed bewegend kindje hebt gezien.PrinsesL, shit!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Mijn status vrijdag: (dag 30) nog niet ongesteld.

Ik had nog geen echo maare ... Lief ;-) als dat een droom was hahah

Nonna had een echo!

Hoeveel dagen was je cyclus gemiddeld dan? Kan je al testen? Spannend!!

Dankjewel allemaal voor jullie lieve reacties!
Vitanova toen ik tijdens mijn controle bij de gyn was kon hij ook zien dat ik op dat moment een eisprong zou krijgen! Wanneer had je de afspraak de 5e geloof ik he?
Sollune en jij de 5e je eerste echo, spannend!! Ik kom dan net terug van vakantie! Ik snap dat je niet zo lang kan wachten met vertellen... als ik mijn eerste echo niet bij 6 weken had gehad had ik het misschien ook al eerder verteld hoor. Zeker tegen de mensen die het dichtst bij je staan. Ik heb gekeken op de websites die je me gaf! Ik heb er maar niks over gezegd tegen mijn vriend haha... Hij is zelf nog opgegroeid met de katoenen luiers en wil dat ook heel graag voor ons kind. Ik zie er niks in! Haha... al zijn deze wel erg leuk met die printjes. Maar al dat extra wassen ik zou niet weten waar ik die extra tijd vandaan moet halen. Werk zelf op een kdv en het is zo persoonlijk wanneer een kindje zindelijk wordt... Ook met wegwerpluiers heb je snelle en minder snelle kinderen. En dan moet je ook nog maar net zo'n kindje hebben die het vies vindt dat hij daaronder nat wordt. Sommige kinderen geven er niks om en dan kan het dus ook met katoenen luiers gewoon langer duren! Maar ja, sowieso is het natuurlijk veel beter voor het milieu en dat vind ik zeker een pluspunt.
Voel je je al wat beter trouwens?
Jammer prinsesl dat je ongesteld bent geworden. Ik begrijp heel goed dat je wat meer afstand neemt van het forum. Heb ik in het begin ook even gehad. Daarna vond ik het juist weer fijn dingen van me af te kunnen schrijven.

Tuinier heb je wel fijne dagen gehad? Vandaag je NOD geloof ik, spannend!!!!

Heen Nonna, voel me nog wel verkouden en moe maar niet meer zo warm gelukkig :) en weer goed geslapen!
En die luiers, tja ik weet t ook nog niet hoor, en dan moet je degene die op je kindje gaan passen dat ook "aandoen" haha.
En qua vertellen, m'n vriend wil liever de echo afwachten zodat we meteen iets kunnen laten zien. Snap ik ook wel, maakt t echter ofzo. We hebben gezegd, we kijken wel hoe lang we t volhouden :)

Heb een heel fijne vakantie gehad in Malta Nonna1988, maar dat was van 18-25 augustus. Afgelopen week alleen even 3 dagen naar Zeeland geweest voor erbij haha. Bij mijn ouders in de stacaravan geslapen.
@MissM, mijn cyclus is eigenlijk maar vreemd haha. Ronde 1 was 40 dagen, ronde 2 was 32 dagen en ronde 3 was 29 dagen.

Ik heb vanmorgen (dag 31) een test gedaan en daar kwam een mooie streep te staan. Dus ik ben zwanger!! Alleen kan ik `t nog helemaal niet geloven. Dus ik race zo naar de winkel en haal nog een nieuwe test op, gewoon voor de zekerheid omdat dit een action test was.

Terug
Bovenaan