Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Echt waar tuinier!? Wauw! Aangezien je zelf voor de zekerheid nog een test gaat doen een voorzichtige proficiat, oh meid krijg t er warm van :D

Aahhh tuinier Gefeliciteerd!!!
Hahahahaha ik krijg er kippenvel van jow wat goed zeg! Ga je nu een digitale doen??

Ik had ook ff wat in te halen kwa lezen poeee wilde net naar de nod's kijken alleen zag ik al iets positiefs!!
Echt leuk Jeeee :-D

@mism bijna jou momentje hihi

@nonna1988 ik moet jou toch iets vragen... Heb jij nou ook nog steeds soms het gevoel van is het nou zo dat ik zwanger ben want ik voel amper wat??
Of is dat na die tweede echo voorbij??
Ik blijf soms paniekerig... En schijnbaar hoort dat erbij die pieken en dalen in je emoties, maar ik vind dat die komende 11 dagen nog lang gaan duren jow tot aan die echo... Gelukkig ben ik dan wel 10 weken en 3 dagen zwanger als het dan allemaal er nog zit en groeit en vooral het hartje klopt dan moet ik wel eindelijk gerust zijn...

Sorry voor mijn geklaag... Maar moest het even kwijt... Ik hoop gewoon dat je me wat gerust kunt stellen :) natuurlijk de overige zwangeren die zich in mijn verhaal kunnen vinden laat je horen :)

Vandaag een ochtenddienst gehad en heb lekker een lunch gemaakt voor man en kind... Morgen een dubbele dienst word weer pittig... Man wat ben ik moe Pfff dat is ook het enige trouwens wat ik echt goed voel Ow ja en die hartkloppingen my God!

Dames fijne dag vandaag ik zie jullie berichtjes tegemoet!

Liefs

Xxxxxx

Als ik het zo een beetje allemaal snel doorlees, zijn er best veel zwangere onder ons, allemaal van harte gefeliciteerd!!

Manlief is weer aan het werk gegaan, dus het normale ritme hier ook maar weer eens oppakken.

Even een vraagje: voordat ik zwanger werd van Sarah had ik een onregelmatige cyclus, waardoor de eisprong erg wisselde.

Ik heb toen ovulatietesten gebruikt om een beetje een beeld te krijgen van mijn cyclus.

Wat hebben jullie gedaan om erachter te komen wanneer je jouw eisprong had?

Dank je wel Bo 1981
Jammer dat jij nu weer mag wachten op de volgende ronde :-(

Ik heb ovulatietesten gedaan eerst zelf met die van de kruidvat die vond ik erg fijn :)
Later moest ik die van het ziekenhuis doen, maar vond die van de kruidvat toch echt fijner!
Ik had normaal ook een onregelmatige cyclus maar dankzij de hormonen had ik weet een cyclus... Dan kreeg ik echo's om te kijken of er een eitje groeide en dan wist ik precies wanneer ik moest testen... Die van de kruidvat klopte altijd bij mij maar die van de apotheek werden niet eens positief terwijl ik echt geinsemineerd moest worden...

Er staat wel in de bijsluiter hoe je ongeveer moet rekenen met je cyclus kwa testen, dus je neemt het gemiddelde van een aantal cyclussen en dan hou je dat ongeveer aan...
Succes en ik hoop dat je hier wat aan hebt :)

Groetjes

Ook de Kruidvattest is positief, jeeej!! Ik ben heel blij natuurlijk, maar het is nog zo onwerkelijk! Pfff.. kan het zelf nog helemaal niet goed bevatten.
Ben a.s. dinsdag jarig, dus het is wel een geweldig verjaardagskado natuurlijk!!! :)
@Sollune: heb jij al een ongeveer uitgetelde datum uitgerekend? Als ik reken vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie kom ik uit op 16 april. Jij ook in april denk ik?

Welke van de kruidvat had j gedaan tuinier??
Plusje of gewoon streepjes :)
Leuk man in april het is ook onwerkelijk dat is het voor mij ook nog steeds en ik ben nu 9 weken...
Hoe voel jij je?
Ook weinig symptomen!?

Liefs

ook hier ff een gefeliciteerd tuinier, geweldig!!! ik zag net ineens dat mijn berichtje voor hier in het andere topic was beland;-)

Terug
Bovenaan