Aahhh tuinier Gefeliciteerd!!!
Hahahahaha ik krijg er kippenvel van jow wat goed zeg! Ga je nu een digitale doen??
Ik had ook ff wat in te halen kwa lezen poeee wilde net naar de nod's kijken alleen zag ik al iets positiefs!!
Echt leuk Jeeee :-D
@mism bijna jou momentje hihi
@nonna1988 ik moet jou toch iets vragen... Heb jij nou ook nog steeds soms het gevoel van is het nou zo dat ik zwanger ben want ik voel amper wat??
Of is dat na die tweede echo voorbij??
Ik blijf soms paniekerig... En schijnbaar hoort dat erbij die pieken en dalen in je emoties, maar ik vind dat die komende 11 dagen nog lang gaan duren jow tot aan die echo... Gelukkig ben ik dan wel 10 weken en 3 dagen zwanger als het dan allemaal er nog zit en groeit en vooral het hartje klopt dan moet ik wel eindelijk gerust zijn...
Sorry voor mijn geklaag... Maar moest het even kwijt... Ik hoop gewoon dat je me wat gerust kunt stellen

natuurlijk de overige zwangeren die zich in mijn verhaal kunnen vinden laat je horen
Vandaag een ochtenddienst gehad en heb lekker een lunch gemaakt voor man en kind... Morgen een dubbele dienst word weer pittig... Man wat ben ik moe Pfff dat is ook het enige trouwens wat ik echt goed voel Ow ja en die hartkloppingen my God!
Dames fijne dag vandaag ik zie jullie berichtjes tegemoet!
Liefs
Xxxxxx