Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

@annemarie31 Ik heb die met de streepjes gedaan. Dikke bingo binnen een paar tellen. Mijn man is helemaal hotel de botel, zo leuk! :)
Ik heb de laatste dagen veel gerommel en gesteek onderin m`n buik, maar dat verklaarde ik door een aankomende menstruatie.. Tsja, blijkbaar was het dat dus gelukkig niet. Verder merk ik nog weinig. Een 'prik' in m`n borsten en naar mijn idee heb ik meer voorgevel.
Ik ben al vanaf maart gestopt met roken dus dat is al safe. Drinken doe ik toch eigenlijk nooit omdat ik altijd de Bob ben. Dus geen gekke smoesjes voor mij hahaha. Ik ben niet zo van de filet en de biefstuk, dus ik denk dat het qua dat makkelijk wordt de eerste weken.We gaan straks naar mijn ouders en schoonouders en gaan het ook vertellen. We zijn daar regelmatig, blijven even hangen om te eten enzo. Dus dat gaat opvallen en zo kunnen zij er ook rekening mee houden qua eten en de borreltjes die ik daar af en toe neem. Verder gaan we het nog niemand vertellen. Eerst de eerste echo afwachten.
Maandag weer werken. Gelukkig voor de vakantie al al het gesleep met kasten, tafels en bureaus gedaan. Alleen de laatste voorbereidingen nog voor de kinderen. Heb eigenlijk wel zin in het nieuwe schooljaar. En dan dinsdag ook nog jarig. Wat een feest! :)

Tuinier van harte gefeliciteerd! Echt super voor je! Ben benieuwd hoe je ouders en schoonouders straks reageren, zo'n leuk moment om het te gaan vertellen..
Sollune, fijn dat je weer wat aan het opknappen bent.
Jammer prinsesL dat je ongesteld bent geworden, is toch elke keer weer een tegenvaller.
Missm, blij dat ik je wat gerustgesteld heb. In ieder geval weer iets waar je je geen zorgen om hoeft te maken.
Annemarie, heel herkenbaar hoor die angst en onzekerheid. Ik bleef dat zelfs wel houden tot ik leven voelde, al werd het wel minder na de 12 weken echo.
Ik keek zelf af en toe stiekem ff naar die kleine met het echo-apparaat op het werk haha. Maar die luxe heeft natuurlijk niet iedereen..

Dat is fijn hè tuinier ik ben ook twee jaar geleden gestopt met roken en drinken deed ik sowieso niet... Filet lust ik niet net zo min als biefstuk dus daar kunnen ze me niet op pakken Hahaha

@daantje12
Oww dat is zeker luxe haha waar werk jij:p
Nee grappie! Mijn oom is verloskundige maar ik weet eigenlijk niet of hij echo's maakt moet ik even aan mijn zusje vragen die zit bij hem :)
Ja ik zit zelfs te twijfelen of ik toch het ziekenhuis bel en die angst voorleg in de hoop dat ik misschien tussendoor nog even mag, maar dan denk ik dag Annemarie heb vertrouwen niet zo gek doen nog maar 11 dagen...

Komt vast goed en idd fijn als ik leven ga voelen bij mijn dochter was het allemaal zo relaxter ik heb me nooit ergens druk om gemaakt... Zij was ook echt een wonder die niet gepland was maar zo gewenst :)

Thanks voor je steun (soort van haha)

Jaa een tweede positieve test tuinier! Ben echt zo blij voor jullie :)

Berna, ik heb maar twee keer een ovulatie gehad, maar ik voelde t allebei de keren dus geen test gebruikt. Ik was na de pil ook meteen regelmatig (cyclus 28 dagen) en kon dus ook makkelijk de symptomen verklaren van de eisprong. Ik kreeg links of rechtsonder in mn buik/lies die dag steken en een paar dagen daarvoor had ik ineens ander slijm zeg maar, wat stugger.
Gebruik je toevallig een ovulatie app? Erg handig!

Ow @tuinier ik 13 april : ) dus we zitten vlakbij elkaar!

En lieve Annemarie, ik denk dat je zo onzeker bent omdat je er(verdorie) 4,5 jaar mee bezig bent geweest, kan me voorstellen dat je dan heel erg denkt van pfoe blijf zitten kleine! Maar het zit vast goed joh. Je bent niet voor niets zo moe. Ik heb zelf gewoon een soort knopje omgezet van positief zijn en geniet nu ook. Ik voel ook niet veel. Ben ook erg moe en ja nog steeds soms dat gevoel in m'n rug en nog steeds alleen m'n linkerborst haha.
Jij hebt toch ook vetter haar en gek gevoel in je tanden? Nou tadaa :) zit helemaal goed meid!
Liefs

Tuinier, gefeliciteerd! Wat spannend! Ik ben 16/8 jarig, voor mij zou het ook een mooi kado zijn. Ik wacht het vrolijk af

Je hebt gelijk lieve sollune!
Ik zit alweer te knikkebollen nu hahahah!
Ook idd mijn haar is drama, slap, futloos en vet! Mijn tandvlees bloed enorm en dat had ik bij Jill ook heel erg :)
Die hartkloppingen zijn ook goed aanwezig en dat is ook een goed teken...
Ik weet dat als er met 7 weken een hartje te zien is je nog maar 5% kans hebt op een miskraam dus op zich was ik prima gerust gesteld... Nu die tweede echo eraan komt krijg ik juist weer die paniek...
Maar aan de andere kant weet ik dat dit goed zit klaar uit en ik heb er verdorie 4,5 jaar over gedaan en dan doe je het niet half Hahahaha :p

Liefsss

Precies lady! Zit gewoon prima daar en wil blijven bij die mama met vet en futlooshaar! :D haha

Hahahahaha ja eerst eens ff de boel knippen en verven eerdaags de grijze haren zwaaien naar me haha nog niet heel veel grijs maar toch hè :p

Terug
Bovenaan