Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Zo is t rustig hier en zo weer lappen tekst haha dus overal op reageren zal niet lukken.
Maar annemarie jij hebt nu de echo gehad! Hoe was t?
En wat betreft je vriendin.. Misschien bedoelt ze t niet zo? Ik weet niet hoor. Misschien had zij nog in dr hoofd dat je t nog niet zou vertellen en staat ze niet stil dat je al zover bent ?? Of niet ik ken dr niet natuurlijk maar als ze vaker dubbelzinnige opmerkingen maakt dan zou ik inderdaad even gaan kletsen.

En al die nachtbrakerij hier. Dat is wel echt vervelend. Ik slaap na t plassen snachts gelukkig (nog) door. Ben wel voort iedere ochtend misselijk maar t komt er niet uit. Best vervelend. Werken sochtends vroeg valt me echt tegen. Maar vandaag gelukkig weer vrij.

Leuk Nonna als je je kleine eventueel bij je zusje kunt brengen! Dus hoop voor je dat ze die woning krijgen :) Veel plezier bij je intake en de echo morgen!

Intussen weten m'n broers t ook trouwens. Ze zijn enthousiast en m'n schoonzussen helemaal! Ondanks dat zij alle vier nog stellig volhouden geen kinderen te willen. Ben blij dat ze wel oom en tante willen worden ;)

Wij willen ook echt weten of t een jongen of meisje wordt :) en weet intussen dat t me oprecht niets uitmaakt als t inderdaad maar gezond is. T maakte me al niet uit maar nu t eenmaal zover is is t gevoel van als t maar gezond is nog sterker. Maar dat duurt nog wel even haha, pfoe nog 2,5 week tot de eerste echo!
So, en zojuist even naar de wc gerend.. Kwam er toch ineens uit, bah.

Ik ga weer even liggen haha. Fijne dag ladies.

Jaaaa de update!
Ik heb weer een fantastische echo gehad! Ik ben precies 11 weken en nog steeds 12 maart uitgerekend :)
Weer kregen een rompertje van de arts Ow echt lief! Natuurlijk brullen hihi
Ik mag trouwens nu ook naar een verloskundige toe, dat vind ik wel fijn gewoon een normale zwangerschap :)

@sollune
Ja ze heeft vaker dat soort opmerkingen ze bedoeld het dan idd niet zo maar het blijft vervelend! Ik heb er inmiddels gesproken en ze deed weet normaal dus prima...
Wat vervelend dat je nu toch overgeven hebt, ik moet zeggen dat ik daar ook steeds meer de neiging toe heb.. Bij mij begint het misselijk zijn nu pas lijkt wel Hahaha

@mism
Jaaaa hij rijdt lekker hoor! Leuk bakkie hopelijk mag ik weet lang in rijden er vallen alweer ontslagen bij zuidzorg dus ben benieuwd..

Morgen weer drie dagen werken jippie..
Echt geen zin in maar nog even geduld...

@nonna1988
Geniet morgen meid alles zal vast goed zijn!! Dikke zoen

Liefs

wat fijn annemarie je echo!! en je autootje.. ga ik toch weer rekenen snap er nix van, ben 14 maart uitgerekend voor alsnog. maar das 2 dagen na jou en ben nu dacht ik 'pas' 10w 4 dagen... snap er afentoe nix van die weken en dagen haha... nouja bijna 11 weken ben ik dus haha, dinsdag termijn echo dus dan staat de datum vast, maar ze zei al zal niet veel schelen want dat zou heel raar zijn als ze met 9w2d dat meet en dan 2 weken later het opeens 10 of 12 weken is. dus ze zei ga er maar vanuit dat je dan gewoon 11 weken ben. dus miss paar dagen verschil we horen het wel.
he get die misselijkheid, herkenbaar al spuug ik gelukkig nooit. Een tip neem die vitamine tabletten mocht je die slikken niet in de ochtend!!!! gek annemarie dat het nu bij jou begint. hopelijk voor korte duur, bij mij gaat het juist beter nu... tweede termijn is in zicht!!!! blij!
balen 3 dagen werken. ik vandaag en vrijdag nog dan weekend! aan toe! hahahamn collega staat op knappen en gaat bijna met verlof dus doe bijna alles al weken alleen ben er wel een beetje klaar mee, maar vandaag sollicitatie gesprekken gehad voor haar opvolger dus hoop half sept weer met zn tweeen te zijn. kan ik gerust op vakantie!!! ben aan het aftellen!
dikke kus!

@MisM Nee je hebt helemaal gelijk! Ze vertelde dat ik precies 11 weken was maar dat ze een stukje van het beentje meegerekend had! Dus ik ben morgen 11 weken hahahah :pVandaag 10 weken en 6 dagen, de verloskundige is gebeld en ik heb komende dinsdag een intake gesprek :)Ik weet niet of hun weer een echo doen maar ik vind het prima :pDie zei dus idd tegen mij als je 12 maart bent uitgerekend ben je echt 10 weken en 6 dagen XDAch die ene dag wat zal het uitmaken idd!Als alles maar gewoon gezond en wel geboren wordt vind ik het allang goed!
Dus niet meer brainstormen je hebt gewoon helemaal gelijk! Nou ik ben jaloers op je hoor pff ik heb alleen zondag vrij en mag maandag weer dan heb ik eindelijk 2 dagen vrij...En dan het weekend van 30 augustus heb ik wel vrij!
Nou ik ga de kip durüm ff maken en dan kan ik bijna weer naar bed XD
Liefss

Fijn dat je echo goed was Annemarie. En heerlijk een nieuw scheurmonster ;)
Sollune, balen van die misselijkheid joh! Gelukkig heb ik er geen last van. Nog steeds alleen heel slecht slapen. Vaak wakker, moeilijk inslapen en `s ochtends ook vroeg wakker. Maar ik lees hier al meer nachtbrakers. Balen!! Vanmorgen kon ik uitslapen en ja hoor... kwart over 8 klaarwakker. Dat is niks voor mij. Nou ja, op tijd boodschappen gedaan en even buurten bij m`n ouders, gezellie!!
Wij hebben na veel wikken en wegen besloten om de benedenverdieping eens flink aan te pakken. Nieuwe bank, muren laten spuiten, kozijnen en deuren schilderen, andere inrichting, trap dicht maken en er een kast van maken zodat daar straks de kinderwagen in kan staan, nieuwe vloer.. dus een klusvooruitzicht zodat we straks de boel lekker nieuw hebben. Heerlijk!! Morgenavond plan de campagne maken met de timmerman (m`n vader..) en vrijdagavond een bezoekje Formido zodat de eerste bouwwerkzaamheden kunnen beginnen. We hebben het er al vaker over gehad, dus nu maar even tempo erin zodat we op tijd klaar zijn en daarna boven verder kunnen met het kamertje :)

Oh lekker vooruitzicht tuinier!
Lekker aan de klus! Wij hoeven niets meer te klussen alleen beetje opruimen en computer naar zolder en kleine man een nieuwe kast. Wil graag een muurtje mintgroen verven in de babykamer zo lieve kleur!

Nou idd Annemarie das toch gek maar maakt ook nix uit die ene dag maar dacht opeens huh hoe zit het nou....
Jammer dat je zo veel moet werken, hoeveel uur werk je?
Ik werk 3 vaste dagen van 8 uur dus ideaal! Heb ook nog recht op al m'n ouderschapsverlof dus misschien als de baby er is lekker wat minder werken nog!
Kussies!!! Slaap lekker

Hallo lieve allemaal, even in het kort want ik moet zo weg, maar gisteren een echo gehad en gelukkig was alles goed! Ben wat verder dan we dachten, ik dacht op 10w5d te zitten maar ik zat gisteren op 11w4d. Dat schiet op dus ineens al bijna 12 weken! 7 maart is de nieuwe uitgerekende datum. Kindje zag er echt prachtig uit, al een minimensje met alles er op en er aan. Hij was constant rondjes aan het draaien en aan het bewegen. Ongelooflijk dat dat allemaal in je lichaam gebeurt en je daar niks van merkt. Hij heeft wel een fysiologische hernia, zo noemen ze dat, een stukje van de darm zit in de navelstreng, maar dat was niks om ons zorgen over te maken zei de vk en komt heel erg veel voor. Bij de volgende echo is dat waarschijnlijk weggetrokken. Iemand die het kent?
Veel liefs voor jullie!

Oh wat fijn nonna een weekje verder! Toch even schrikken zeker? Ik ken het niet maar als vk zegt dat het weg trekt hoef je je idd gene zorgen te maken.

Terug
Bovenaan