Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Even snel: wat fijn Nonna, en apart dat je verder bent dan je dacht zeg, hoe kan dat hè :) Lijkt me bijzonder zo'n echo :)
Slaap lekker allemaal zzzz xx

MissM ik pak nu inderdaad de vitamine pil savonds. Thanks.

T lijkt bij mij steeds meer te worden de misselijkheid alleen komt t er niet altijd uit. In combi met moeheid voel ik me de hele dag net of ik een kater heb. Gister 8.30 17.30 gewerkt (sta dan 6.30 op) dus was met "m'n kater" behoorlijk gebroken dus m'n vriend stuurde me 9u naar bed haha, ik sliep meteen!
Maandag begint t "gewone" werk gelukkig weer. Eigen kids weer, alleen de middag werken en m'n twee lieve naaste collega's die ik t dan ook kan vertellen.
Nu lekker weekend. Heerlijk. Hopelijk voel ik me goed genoeg om naar m'n vader te gaan om t te zeggen. Woont hier klein uurtje vandaan.

Tuinier balen van je nachten zeg.. Maar leuk dat jullie de beneden verdieping aan gaan pakken!
MissM fijn dat je nog ouderschapsverlof hebt ja!
Ik neem t denk ik meteen de vrijdagen op zodat ik nog geen ontslag hoef te nemen mocht bv m'n vriend over een jaar geen vast contract krijgen. Maar ik twijfel want later inzetten wanneer t uitkomt is ook wel fijn.

Hoe gaat t verder met iedereen? Daantje An Vitanova en the gang ;)

Volgens mij is het in het onderwijs wat beter geregeld die ouderschapsverlof. krijg je er nog wat voor? ik nl niets. en de belasting is ook per 2015 afgeschraft las ik, balen. dus goed uitrekenen wat ik dan minder verdien en of dat een voordeel is (natuurlijk is extra thuis zijn een voordeel, maar moet qua kinderdagverblijf en bso wel schelen natuurlijk)
Herkenbaar dat gevoel die kater... duurt ook nog wel ff helaas... ik tel af tot week 13/14 dan hoop ik mn energie terug te krijgen!leuk dat je naar je vader gaat ben benieuwd!

Ik werk op een bso. En krijg er wel wat voor hoor ik van collega's, maar hoeveel % geen idee. En de belasting afgeschaft per 2015 ja? Hmm..

Onze buren weten het nu ook (hip lief stel van rond de 60) ze hadden t meteen over oppassen en de "opa en oma van deze verdieping" haha, grappig.

Maar jij dus hetzelfde gevoel, dat dat inderdaad maar gauw mag verdwijnen dat je dus echt kan genieten hè.

Hello dames!

@nonna1988
Jeetje dan schiet het ineens op Ja!
Wel fijn hoe sneller die 12 weken er zijn hoe beter.
Ik ben super blij voor je dat alles goed was en lekker genieten nu!

@mism en sollune
Ik heb het mijn baas donderdag verteld dat ik zwanger ben ook ik kreeg de vraag na te denken over ouderschapsverlof.... Ik weet dat het onbetaald is dus ik wil gewoon iets minder werken en dan is het mij prima!
Ik werk nu 24 per week (wetende in de zorg dat dit makkelijk uitloopt tot 30/32) en ik wil dan naar de 20 uur... Op zich hebben wij nu basisroosters en jij mag zelf extra diensten invullen die er op dat moment open staan... Maar goed er zin ook vaak diensten waar ik dan al werk of dat ik haast verplicht ben om drie weekenden achter elkaar te werken om aan mijn uren te komen, dus niet handig!

We zullen zien ik mocht eerst genieten van haar en dan een afspraak maken als ik meer wist... Ik ga eerst mijn school zo snel mogelijk afronden dit is mijn laatste jaar dus dit moet gewoon echt ff :)

Ik vroeg me ook af hoe het met de andere dames is eigenlijk!? Daantje , An, en vita?

@ tuinier
Jaaaa hij rijdt echt heerlijk die auto ik ben er blij mee!!

Fijne avond dames ik ga de tassen inpakken na mijn ochtenddienst morgen ga ik naar een vriendin toe om te blijven slapen samen met dochterlief... Zondag lekker naar mijn ouders toe en dan zie ik mijn zusje ook weer eens die is nu 27 weken zwanger ben benieuwd Hahahahaha

Ja ik dacht ook aan 20 uur. Was al m'n plan voor ik zwanger werd voor m'n zoontje, zou dan 2 x om 3 uur naar huis kunnen. Ideaal met school. Maar ja nu gaat hij gewoon 2 keer naar de bso denk ik per januari en dan 1 x bij wie er kan (oma's tantes buurvrouw/nichtje) ti's maar een maandje dan ben ik al thuis.

Leuk dat je bij je vriendin gaat slapen, wij zijn maar samen het weekend ml gaat surfen. Eens verzinnen wat we gaan doen.
Fijn weekend ladies!

Zo, weer even wat bij te lezen. Zijn druk aan het klussen geweest in huis, dus vandaar dat ik even niet veel van me heb laten horen.
Met mij alles goed, geloof dat ik 16 of 17 augustus mijn ei heb gehad, dus nu maar weer afwachten.. Fijn van de goede echo's Annemarie en Nonna! En mooi meegenomen dat je nu ineens al bijna 12 weken bent Nonna, toch wat verder dan je dacht.
Ik ga nu lekker mijn bedje opzoeken, dus vandaar een wat korte reactie. fijn weekend allemaal!

Beste allemaal,

Na ruim vier weken weer eens op het forum!! Heel wat snel doorgelezen en er is veel gebeurd.
Ook hier veel meegemaakt. Door een groot diep dal gegaan en zijn er nu aan het bovenop krabbelen.
Komende dagen weer spannend. Ik ga er dit keer vanuit dat ik gewoon ingesteld word. Zoveel stress gehad dat kan niet hoed geweest zijn.
Volgende maand helaas geen kans, manlief niet thuis. Oktober weer de eerste.
Ik wens iedereen het beste met waar zij mee bezig is. Ik ga vanaf nu weer actief meelezen en schrijven. Liefs Renate

Terug
Bovenaan