Hello dames!
@nonna1988
Jeetje dan schiet het ineens op Ja!
Wel fijn hoe sneller die 12 weken er zijn hoe beter.
Ik ben super blij voor je dat alles goed was en lekker genieten nu!
@mism en sollune
Ik heb het mijn baas donderdag verteld dat ik zwanger ben ook ik kreeg de vraag na te denken over ouderschapsverlof.... Ik weet dat het onbetaald is dus ik wil gewoon iets minder werken en dan is het mij prima!
Ik werk nu 24 per week (wetende in de zorg dat dit makkelijk uitloopt tot 30/32) en ik wil dan naar de 20 uur... Op zich hebben wij nu basisroosters en jij mag zelf extra diensten invullen die er op dat moment open staan... Maar goed er zin ook vaak diensten waar ik dan al werk of dat ik haast verplicht ben om drie weekenden achter elkaar te werken om aan mijn uren te komen, dus niet handig!
We zullen zien ik mocht eerst genieten van haar en dan een afspraak maken als ik meer wist... Ik ga eerst mijn school zo snel mogelijk afronden dit is mijn laatste jaar dus dit moet gewoon echt ff
Ik vroeg me ook af hoe het met de andere dames is eigenlijk!? Daantje , An, en vita?
@ tuinier
Jaaaa hij rijdt echt heerlijk die auto ik ben er blij mee!!
Fijne avond dames ik ga de tassen inpakken na mijn ochtenddienst morgen ga ik naar een vriendin toe om te blijven slapen samen met dochterlief... Zondag lekker naar mijn ouders toe en dan zie ik mijn zusje ook weer eens die is nu 27 weken zwanger ben benieuwd Hahahahaha