Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi meiden,

grrr man ben een half uiur bezig om de wolk te plaatsen. Heb happy ook maar op ongie gezet hihihi. en linda2 was toch ook ongie geworden? die stond ook nog gewoon.

Het is saai op me werk, maar moet wel uitkijken want me baas is er hihih. waneer zou ik het vertellen hier. ik wacht niet tot 12 weken want dat duurt te lang en moet naar de vk als ik moet werken, dus moet zoiezo wat verzinnen.

ga weer wat doen.

xxx Bambi

Sjezus christus, dat forum wordt steeds erger.....

Nou, maar even een berichtje proberen............
Hier geen nieuws, niets anders dan normaal.
Ben al vergeten wat de rest geschreven heeft............
Oja: Bambi, over dat vertellen aan je baas..........zou je eens even op moeten zoeken in je cao? Ik heb het vrij vroeg verteld, omdat onze roosteraar er dan rekening mee kon houden, is in de zorg wel handig.
Ip hoef je het volgens mij niet zo vroeg te vertellen, dus je zou gewoon die echo af kunnen wachten. Als jij dat fijner vind natuurlijk.
Anyway, ben alles al weer vergeten, hoop dat ik hem nou geplaatst krijg........

he rimke,

Ik werk in de administratie, dus het is indd niet zo dat ik het moet melden omdat ik zwaar werk doe ofzo, maar meer omdat ik denk dat ik het nooit zolang geheim kan houden. Ik werk samen met 1 collega en mijn werkgever. dus een mini team en heb het idee dat me collega er boven op zit man.

vorige week (we eten altijd samen) nam ze voor de luche rosbief mee en leverworst. Ik maar verteld dat ik dat niet lust en deze week komt ze met file american, tja heb ooit laten vallen dat ik dat wel lust. grrr. vandaag vroeg me werkgever het al, lust je dat niet ? ik ja wel hoor maar al die andere dingen zijn ook lekker. er weer ff uitgelult. Maar mijn collega heeft er toch voelsprieten voor.
En ik ben een persoon die niet zo van geheimpje houd.
En ik pas nou al bijna niet meer in me broeken. Me spijkerbroeken kan ik al weken iet meer aan. zit veel te strak en de broeken die ik nu draag waren nog van voor het afvallen hihihi. Kijk een ander ziet het miss nog niet , maar ik wel, heb een buikje wat ik niet meer kan inhouden hahaha.

en hoest met jou kwalen, welke heb je vandaag hihih.
ben nou trouwens alleen op werk. saaaiiiiiii.

xx Bambi

He, he, na poging 20 kan ik eindelijk een berichtje typen. Nu nog afwachten of ik 'm wel kan plaatsen.

Sorry dames, voor mijn lange afwezigheid. Ik word gek van al dat sinterklaasgedoe op school....

Bambi: Eindelijk voor het laatst trainen. Nou, die hond van jou luistert inmiddels vast uitstekend....

Pip: Weet ook niet of ik gelijk naar de gyn zal gaan. Dit heeft overigens meer te maken met het feit dat ik een ontzettende angsthaas ben. Ach, het kan in elk geval geen kwaad. Ik zou op mijn werk toch een smoesje verzinnen. Dagje ziek? Plotselinge kiespijn?

Happy: Misschien heb ik het gemist, maar wanneer kregen jullie de uitslag van je vader?

April: Super, morgen echo. Volgens mij ben je pas gerust gesteld als die goed is.

Linda: Alles weer goed met je kabouter?

Ik zit op dag 29 van mijn cyclus (vorige keren: 46 en 34). Ik had gisteravond een heel erg zeurderig gevoel in mijn onderbuik en dacht werkelijk dat ik vanochtend  bij het opstaan ongesteld zou zijn. Nou, niet dus. Heb net als Bieb ook een aantal dagen een zeurgevoel in mijn onderrug gehad. Maar nu dus nergens meer last van. Heb het idee dat het deze maand niks geworden is...............zucht.

Dikke kus

hey meiden

Bambi: tja het lijkt er inderdaad op dat je collega een vermoeden heeft, met haar filet americain en rosbief hahah, je kan inderdaad de echo afwachten en het dan gaan vertellen, maar ja die keuze is helemaal aan jouw,

Essy: haahaha die kinderen zullen wel helemaal geflipt zijn met de sinterklaas en zwarte piet
Met joey gaat het weer goed, het rode in zijn ogen trekt nu langzaam weg, hij heeft alleen nog pijn als de zon schijnt en als de lucht erg scherp is, maar voor de rest is ie weer net zo gek als altijd haha

Hopelijk lukt het meteen het berichtje te plaatsen want je wordt er nu wel gek van hoor, het duurt erg lang voordat hij weer optimaal werkt,

xxx linda

hoi meiden,

Ff snel nog voor ik ga eten.

essy niet opgeven hoor voor deze maand. dat gevoel hoeft echt geen ongie te betekenen dat hebben de meeste zwangere meiden namelijk ook zo rond hun nog en een paar weken later komt dat zelfde zeur gevoel weer. En ik had ook lage rugpijn voor me nod. meid echt je hebt nog alle kansen. je zit gewoon nog in de race net als rimke linda en bieb. ooohh nou word het echt spannend.

Linda fijn dat het zo goed gaat met joey. houden zo he.

ga nu naar het eten. Spinazie met een snitseltje.
straks trainen. lees morgen wel bij of vanaaf nog.

xx bambi

Kansloos, ben vanavond niet veel op dit forum te vinden denk ik.....
Bambi: Leverworst, rosbief en filet!!! Hoe verzint ze het!!!
Ik kon ook al heel snel mijn kleren niet meer aan hoor, fijn dat je wat verschillende maten in je kast hebt hangen, zijn die grotere maten toch nog ergens goed voor toch??
Vandaag eigenlijk weinig klachten waardoor ik nu weer denk dat het toch niet raak is. hahaha! Wel stront en stront chagerijnig  naar mijn mannetje toe......aaaah, wat zielig. Hij heeft niets verkeerds gedaan, maar heb geen zin om te zoenen of wat dan ook.
BLIJF VAN ME AF!!!!
 Moet gewoon afwachten dus. Todat ik kan testen want is nu nog veel te vroeg. Weet door die koorts ook niet precies wanneer mijn eitje was.................
We'll see!
Meisjes, fijne avond allemaal!!!

Terug
Bovenaan