Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo Dames!

Door al dat gezeik met het überhaubt kunnen reageren, ben ik alles kwijt wat er gezegd is en wordt dit dus een heel egoistisch berichtje.
Sinds zondag had ik alweer eens een keer bruine afscheiding. Ik had trouwens bij een ander topic gelezen dat iemand dat ook had en ermee naar de ha is geweest en deze had tegen haar gezegd dat het kan zijn dat het lichaam het weer vanzelf aan het proberen is maar nog niet helemaal lukt en dat dit een soort van menstruatie was. Snappen jullie het nog? ach jah als ik het maar snap. Ik was in ieder geval blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Nu had ik gisteren al wat meer last van de bruine afscheiding en toen ik naar de wc was geweest was het ook al wat roder en minder bruin. En vandaag was het alweer iets meer en roder!! Ik geloof dat het een beetje gaat werken, binnen in mij!!!! Het blijft bij afscheiding en het is maar sporadisch wat meer en roder, maar het begint wel geloof ik!
Zelfs vriendjelief was blij om dat smerige verhaal aan te horen!!

JOEHOE!!!!

Heb trouwens vandaag het potje teunisbloemolie leeggemaakt. Aangezien ze ze niet binnenkrijgen bij de etos stop ik maar met het slikken ervan...

X

p.s. Als het forum het weer normaal doet zal ik ook nog eens wat liefs aan jullie schatten vertellen!

hey renee: wie weet dat het inderdaad vanbinnen bij je gaat werken, als je zelf al zegt dat het roder wordt, hopelijk komt het allemaal snel op gang bij je

Rimke; ik heb ook wisselende stemmingen, het ene moment heel vrolijk en het andere moment super chagerijnig, Ik heb ook erge twijfels of het nou wel raak is,
Vanmiddag was ik even op de brommer (Joey was bij mijn pa) en over elk bobbeltje dat ik reed voelde ik wel weer me baarmoeder en werd misselijk,
Pffff als het eerst maar zover is dat we duidelijkheid hebben

xxx linda

Linda; nog ef over je temp. Is het niet zo dat je temp pas hoog blijft na je NOD (en dus zwanger blijkt)? Ik lees zoveel, snap er ook de   ballen niet meer van

Bambi: volgens mij hoef je pas te zeggen dat je zwanger bent een maand voor je zw.verlof (behalve als je zwaar werk doet ofzo). In de praktijk is dit natuurlijk eerder. Maarja met jouw collega en het niet meer passen in je broeken.....wordt t denk eerder vertellen haha. Enne je kan toch zeggen dat je naar tandarts moet ofzo? En je werkt toch parttime, kan je misschien op je vrije dag naar de vk gaan.

April: leuk morgen je echo. Altijd iets om naar uit te kijken

Essey: bij jou ook spannend hoor. Sja, die rare klachtjes, je weet af en toe niet wat je ervan moet denken. Ik weet wel dat ik bij mijn zwangerschap tijdens de NOD wel de ong klachten had, en toch zwanger was. Maarja, jouw NOD is pas 27-11 (voor zover je dat kan zeggen met jouw cyclus...)

Renee: zo te horen gaat t weer werken daar   bij jou!!!!

Hebben jullie dat ook wel eens. Je zit op de bank en je ogen vallen gewoon dicht! Nou , ik net dus wel. Dacht ga even lekker op bedje liggen, maar toen kon ik niet slapen, en meestal als ik dat doe wordt ik sjaggie. Toen ging de bel (collecte) en ben dus maar weer opgestaan. Normaal doe ik beetje huishouden op woensdag maar echt geen zin. net toch maar iets gedaan anders ga ik me irriteren, maar nu ga ik toch lekker bankhangen hoor!

Gister hadden we weer gesext. Eigenlijk geen zin,maarja had de afgelopen mijn vriend al half aangerand, dus ben nu ook maar overstag gegaan. Maar was dus gevoelig!   =. Bij het verder naar binnen gaan/stoten (sorry schaam schaam) voelde het niet zo fijn, dus bewoog maar zo dat ik t minst voelde. Niet echt pijn, maar een rotgevoel. Zal wel niks met een evt. zw.schap te maken hebben, want volgens mij heb ik t wel s vaker. Zeker vorige week te veel geklust haha

Oja, had ik volgens mij ook nog niet verteld.
Vriend was paar weken geleden al op oogcontrole, was dus nog niet erg goed. Zat nog vocht in oog, dus moet nog rustig aan doen,zeker half jaar nog niet zwaar tillen, maar hij mag wel al gaan werken. Werken, nu al! sjonge, hij werkte toen al weer een maand, haha lekker slim. maar oke, toch beetje tegenvaller voor vriendlief.....

Morgen krijg ik de testen van MAtcare. Als ik echt denk dat ik een kansje heb om zwanger te zijn, ga ik denk zondag testen, Heb nu ook beetje gevoelige lies. .Maar had ik vorige maand ook en niet zwanger..dus....

Hey bieb

Dat is niet zo goed nieuws over je man zijn oog, komt het op den duur wel helemaal goed?? als ie zijn rust houd tenminste hahah

Ik heb dat ook met sexen dat het heel erg gevoelig is, dat heb ik nooit, en ik ben ook super moe, ik zit nu aan de tafel, en als ik zo in de bank ga zitten weet ik al dat ik zo in slaap val, dus ik blijf nog even aan de tafel zitten haha

Spannend hoor Bieb, zondag testen ik zal heel erg hard voor je duimen

Bambi: veel plezier met de laatste keer trainen met je hondje

xx xlinda

morgen komt die vrouw weer reiki bij   me doen, en zij kan ook dingen voelen, en nou ga ik vragen of ze me kan vertellen of ze wat bij mij voelt, en dan ga ik net zo lang door zeuren tot ze wat zegt hahaha,

xxx linda

Linda: morgen gewoon net zo lang zeuren tot ze wat zegt, wie weet goed nieuws!

Enne 90% kans dat het goed komt met oog. Vorige ook is ook goed gekomen, en dat was nog iets slechter. Ach we houden de moed erin,. Laatste maanden al genoeg tegenslag, dus volgend jaar gaat alles beter!

Met dat sexen enzo....we zijn gewoon zwanger hihi
Ze zeggen toch dat zwangere vrouwen veel zin hebben als ze zwanger zijn...had jij dat bij Joey ook?

Oja, nog gefeliciteerd met je huwelijksdag!!!

Hallo allemaal!
Bianca heeft mij uitgenodigd dus dacht ik: laat ik ook maar eens kijken hoe dit werkt; zo'n forum. Ik ken Bianca van onze vorige baan bij het Gilde waar we het merendeel van onze dag in onze broek piesten van het lachen als dat we werkten. Dat mis ik nu wel. Maar goed, ik ben in juni gestopt met de pil en deze week zitten we in de "wachtweek". Spannende dagen dus weer!

Terug
Bovenaan