Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goedemorgen meiden,

Hier ben ik weer even en ik lees wel dat er weer flink gekletst is, num 10 alweer! Wel irritant dat het forum nog steeds raar doet zeg .

Hier gaat alles goed, wel druk geweest de afgelopen dagen, maar dan gaat de tijd lekker snel, want morgen krijgen we onze echo! Ik ben echt super beneiuwd.

Bambi, wel balen dat je blij bent gemaakt met een dooie mus. Inderdaad wel vrij laat dat je bij 12 weken pas kunt komen, maar voor je echo is het denk ik wel veel leuker, dan zie je nl al wel veel meer. Succes met aftellen..... Doe je eigenlijk mee met MVM?

Pip Stip, ja ik zou ook denken dat je altijd naar de gyn kunt gaan, dan kun je nog maar zien, toch?

Linda, hoe is het met Joey?

Ik zag wel dat het voor veel meiden weer spannend wordt eind deze week en  volgende week. Maar hopen dat er veel positieve testen komen, is toch een leuk sinterklaas cadeautje!

Sorry, ik geloof dat ik de rest een beetje kwijt ben, het is ook nog iets te vroeg vrees ik.
Haha, ik luister naar de radio en daar is nu een luisteraar die echo's maakt van zwangere vrouwen, grappig zeg.
Allemaal een fijne dag!

hoi meiden,

ff snel vanaf me werk.
Bieb en pip ik kan helaas geen andere vk nemen. dit is een praktijk met 3 vk onder 1 dak en de enige in onze woonplaats. en ik ga het niet verder zoeken. en net wat april zegt miss maar beter ook, je ziet dan ook al een heel kindje en het is waarschijnlijk dan ook zeker dat ik geen mk meer krijg ofzo.

moet vanaaf traien met de hond, laatste keer voor het examen van volghende week. ben wel blij dat ik er bijna vanaf ben, watn trek dit niet..Ben straks zo moe en dan nog weg pfff.

ga nu maar snel aan het werk.

xxx Bambi

ohja april veel succes morgen met de echo, spannend en heel leuk. wheeee nu kan ik helemaal niet meer wachten hihihi.
En nee ik doe niet mee met mvm. Is voorons niet haalbaar op de flat en ik geloof dat ze hier niet eens zitten in de buurt. sorry maar heb er ook niet echt naar gezocht. me mannetje zag het niet zitten en ik zelf had er ook niet echt een goed gevoel bij.

nu ga ik echt.

xxx Bambi

Hoi meiden,

Kijken of het lukt nu, kan wel met jullie meelezen maar, niet meekletsen  kan echt niks plaatsen grrrr. Ben nu al zo lang aan het proberen dat ik niet meer weet wat jullie hebben geschreven whahaha.Ff kort wat ik nog weet

Bambi; verdorie das balen met die echo meid.......Rustig aan he

Pip; succes met je beslissing meisje en zolang jullie er samen achter staan is het goed he, wat je ook beslist!!!!

April; succes morgen, geniet ervan

Linda; spannend bij jou he, wat duurt wachten dan lang he !!!! Blijf duimen voor je meid

Wil iemand mn nod op de wolk zetten meiden? Dat zal nu helemaal wel niet gaan lukken met dit klote forum. Is op 16 december pfffff lang nog he. Fijne dag meiden

kus happy

Weet t allemaal niet meer. Zit op werk, snel wat dingen onthouden, maar door dat gekloot van forum helft vergeten.

Gister zat ik beetje op internet te zoeken. Mijn innesteling zou 20-11 zijn. Had de afgelopen dagen ook erg rugpijn, dus ben beetje gaan zoeken. Maar er zijn dus meer dames die ook rugpijn tijdens innesteling hebben gehad. Dus misschien....ach ik weet t niet. Ik maak mezelf anders wel gek. Moet wel zeggen dat ik er niet tot pyschisch toe mee bezig ben. Tuurlijk wel mee bezig, maar niet 24 uur per dag zeg maar.

ga nu snel weer verder doeiii

hey meiden

April: spannend meid morgen een echo, echt heel leuk

Bambi: gelukkig vanavond de laatste keer met je hondje trainen en dan examen, dan ben jer er van verlost haha succes vanavond meid

Happy : fijne dag vandaag meid, en bedankt voor het duimen, hopelijk geeft het

Joey wil niet slapen vanmiddag, grrrr ik ben zo moe ik dacht joey op bed en ik even lekker in de bank, dat gaat dus niet door,
meiden iedereen een fijne dag en tot vanmiddag

xxx linda

quote: jacqy84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-11-2007 12:21:11'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje (4e ronde raak): Uitgerekend  17 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde

November: 2) Bambi 4e ronde

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2) Bambi 4e ronde ZWANGER !!!!!   bezig bijtje
3)
4)  
 5) Miekje mk
6)Jacqy84, 4e ronde
7)
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde  (uitgaande van de langste cyclus) kleintje 5e ronde
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22)
23)
24)
25)Rimke, ronde 6, 1e ronde na miskraam
26)
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
       Mootje, 9de ronde  ( onregelmatige cyclus )
29) Bieb2e ronde na mk  
         Linda 2e kindje
30)

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
4) Jacqy84, 5e ronde
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)kleintje 6e ronde uitgaan de van 33 dagen
16)Happy 6e ronde
17)  
18)  
19)
20)  
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje (4e ronde raak): Uitgerekend  17 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde

November: 2) Bambi 4e ronde

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2) Bambi 4e ronde ZWANGER !!!!!   bezig bijtje
3)
4)  
 5) Miekje mk
6)Jacqy84, 4e ronde
7)
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde(uitgaande van de langste cyclus) kleintje 5e ronde
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22)
23)
24)
25)Rimke, ronde 6, 1e ronde na miskraam
26)
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
       Mootje, 9de ronde  ( onregelmatige cyclus )
29) Bieb2e ronde na mk  
         Linda 2e kindje
30)

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
4) Jacqy84, 5e ronde
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)kleintje 6e ronde uitgaan de van 33 dagen
16)Happy 6e ronde
17)  
18)  
19)
20)  
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Terug
Bovenaan