Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

om gek van te worden dit forum, ik heb trouwens een mailtje teruggehad van jongegezinnen met het antwoord, er wordt aan gewerkt,

Pip: ik zou zeggen ga naar de gyn, je hoeft geen dingen daar te doen die je niet wilt, en misschien moet je net als ik wel eerst 2 maanden bloedprikken om te kijken of je een eisprong hebt gehad, je kan alles overleggen met de gyn, ik ben blij dat ik met clomid kon starten, en inderdaad net wat Rimke zegt, als je vragen hebt, je kan het aan ons vragen meid,

Happy: ik ben blij dat het weer wat beter gaat bij jullie meid, nog eventjes en dan de uitslag, ik duim voor jullie hoor en ik denk aan jullie

Bambi: fijne avond vanavond meid, hoe was de hutspot? alles erin gebleven hahah

Rimke: jij ook een fijne avond meid , en doe lekker rustig aan

xxx linda

dat vergeet ik nou weer,
Bambi: wat ontzettend balen meid dat je pas met 12 weken een echo krijgt, dat is wat anders dan 9 weken, ben je inderdaad blij gemaakt met een dode mus

xxx linda

meiden ik ga stoppen, misschien dat ik later nog eventjes kom kijken

ik ga lekker op de bank liggen en tv kijken, me man hoopt dat ie om 12 uur vannacht thuis is, zo druk is het,

iedereen een fijne avond

xx linda

Rimke: als je pendel al zegt dat je zwanger bent deze maand, zou ik er maar vanuit gaan, en vooral met die klachten hihi. En linda natuurlijk ook. Ik hoop bij mij ook al zegt jouw pendel december...
Linda: ik heb eigenlijk altijd pijn in borsten bij ong, en bij vorige zwangerschap ook. Pff heb er alle weken last van gehad en ook nog na mk, tot het echt over was. Sjonge, wat kan dat een pijn doen. Dus als ik volgende week last krijg kan het ong zijn of toch zwanger. Nog even afwachten dus.
Maar wil je morgen al testen dan? ik dacht dat je NOD ook 29-11 is? Is toch nog veels te vroeg?

Kruimels; wie weet heb je net op de goede dagen geklust. ENne snap ook niks van dat temperaturen hoor

Pipstip: ik zou gewoon naar gyn gaan hoor. Je hoeft toch nog niet te beslissen, maar dan weet je misschien wel waar je aan toe bent. Zou t gewoon doen.

Bambi; raar dat je pas met 12 weken terecht kan. Ik kon toen al met 7,5 week. En volgens mij bij de meeste vk's. Beetje ouderwets nog bij jou dan. Kan je geen andere bellen? je bent toch vrij om er zelf 1 t kiezen (bij ons in ieder geval wel)
Dat verhaal wat je net schreef over dat meisje. Nou volgens mij is ze gewoon ong geweest. maarja, heb verder haar verhaal ook niet gelezen hoor.
Hoest nu met je misselijkheid trouwens?

Net met vriendje weer even half uur gewandeld .Pff na 20 min had ik t wel gezien. Was moe en wilde naar huis. Had t gehad. Uiteindelijk thuis nog wel gestofzuigd, dus dat is ook wel weer goed.
Baal trouwens als een stekker. Had paar weken geleden trui gekocht, maar toch weer omgeruild voor een ander. Die vindt ik eigenlijk ook niet mooi zitten, maar ben t bonnentje kwijt, dus kan m niet meer ruilen! Heb zelfs zak uit vuilnisbak gehaald en stofzuigerzak leeg gehaald, grr niet te vinden. Niet echt duur, 20 euries, maarja toch weer 20 euries, zonde van t geld. Heb trui nu al paar x gepast maar zit gewoon echt niet leuk. Nouja, misschien ga ik m uiteindelijk nog wel dragen....

Zo maar even Hollands next top model kijken

Nog steeds last van rug, en beetje last van been. Maar misschien gister met sport beetje verrekt.....

ga nu even Matcare testen betalen, kan ik misschien zondag testen!!

hey bieb

Ik wacht ook nog even met testen hoor, ik test natuurlijk liever gister dan morgen hahah
en met die testen die we hebben besteld kunnen we testen 6 dagen van te voren, maar ik wacht nog wel even
Ik heb eigenlijk nooit geen pijn in mijn borsten, toen ik van joey zwanger was had ik er ook zo'n last van en nu zijn ze ook vrij gevoelig, maar ik durf echt niet te hopen , ik wil het zo graag zwanger zijn dat ik er nu echt de hele dag mee bezig ben, is ook niet goed, Ik ben ook bang dat me lichaam me in de maling neemt, ik wacht het allemaal maar af

Wat zonde van dat truitje, en helemaal shit dat je het bonnetje niet meer kan vinden want nu zit je dus met een trui die je niet aanhebt, maar over de andere kant moet je dan maar blij zijn dat ie 20 euro was en geen 50 want dan was het nog zuurder

xxx linda

Ola,

Happy, gelukkig gaat het goed met je vader. Het is nog even wachten op de uitslag maar volgens mij hebben jullie er zelf alle vertrouwen in? Dat lijkt me ook de juiste instelling!

Bambi, sjemig, blij met een dooie mus dus. Tja, het is maar net wat de werkwijze is van de vk...misschien een andere zoeken? en anders het positieve er maar in zien: als je een echo hebt met 11/12 week dan is de tijd tot de 20 weken echt minder lang!

Kruimels, had je trouwens zaterdag ook gewerkt? Ik was namelijk in de stad en lief voor je winkel langs. Toen ik naar binnen keek zag ik wel iemand met lang bruin haar met de rug naar me toe staat.....schrok ervan want ik dacht er helemaal niet aan toen ik die kant op liep...misschien heb ik je dus gezien zaterdag hihi

Het klopt idd dat we dachten dat we een kindje krijgen op een laag pitje zouden gaan zetten maar waar dat vandaan kwam? Misschien had het toch met die sollicitatie van toen te maken? Ik weet het niet zo goed, misschien in combinatie met met alle twijfels en onzekerheden over het ouder zijn....dat neemt niet weg dat we dat dat op dit moment helemaal niet speelt. Mijn man en ik hebben het er echt vaak over, van de stap naar samen naar een gezin, over praktische zaken als wat de kinderkamer wordt, kinderopvang maar vooral het verlangen naar een kindje en ga zo maar door.

De stap naar een gyn is aan de ene kant groot maar aan de andere kant, je doet wat onderzoekjes en je krijgt wat pillen en dan kan je gericht klussen. Nu klussen we misschien wel voor niks. Ik ben gewoon heel benieuwd of ik eitjes heb en zo niet dan zou ik daar graag wat voor krijgen.

Mijn man zag het al helemaal zitten, die wou z;n prutje meteen wel afstaan wahahaha, hij is echt zo'n schat.

Vraagje, wat zeggen de dames die naar de gyn gaan op hun werk? Ik werk 5 dagen in de week en zou dan echt wat moeten zeggen op m'n werk....

Sorry voor m'n lange verhaal maar ik moest het even kwijt. Ga er even een nachtje over slapen maar denk dat ik de stap wel ga maken. Misschien is het idd net al Linda zeg eerst 2 maand bloedprikken om te kijen of ik wel een eisprong heb.

Ga naar bedje, m'n man ligt er al in.

Dikke kus!

X

goedemorgen meiden

Ik ga het somber in zien dat ik zwanger ben, me temp, is steeds 36,7 na die temp, daling, ik heb nog steeds al die klachten maar ik dacht dat je temp, als je zwanger zou zijn heel hoog moest zijn boven de 37, en dat heb ik niet, ik hoop het zo

Pip: ik werk maar 2 ochtenden dus voor mij is het wel makkelijk om naar de gyn te gaan, Alleen voor de omgeving moest ik steeds wat verzinnen, en dan gooide ik het op joey dat ik voor zijn ogen naar de arts moest, en als ze vroegen waarom ik moest bloedprikken dan zei ik dat ik na mijn bevalling van joey omdat ik toen hele hoge bloeddruk had ik eens in de zoveel tijd een al geheel bloedonderzoek moet laten doen, en dat geloofde ze dan gelukkig
Op je werk kan je zeggen dat je naar de dokter moet of het ziekenhuis, en je bent niet verplicht te vertellen waarom je heen moet, anders kan je gewoon zeggen dat je een rontgefoto van je been  ofzo moet laten maken omdat je daar steeds zo'n last van hebt, ik noem maar wat

Ik ga zo weer aan het werk, ik heb net een broodje gegeten, maar ik voel al een vlaag van    misselijkheid aankomen hhah

meiden tot vanmiddag

xx linda

Terug
Bovenaan