Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bubbeltjes uit mijn doos dan he, niet uit mijn door!!

Hoe kun je zien of iemand een bericht aan het schrijven is? Ververst die pagina zich of moet ik ergens op klikken om nieuwe berichten te kunnen lezen?

Daan,heb je NOD op de 22e gezet,sorry dacht dat t vandaag de 22e was. Misschien moet je maar s testen dan, wie weet!!!

Vanavond rustig op t forum, maar klote forum werkt laatste dagen al niet zoals t hoort....

Vriendje zei al, ben je nu nog aan t forummen? Ja, want Daan zit er nu ook op hihi

He Lin en Daan, zijn we nu de enigsten?? lekker Remi hoor

hey daan

de pagina gaat vanzelf over naar de volgende, en je kan niet zien of er iemand online is zegmaar,

Je humeur waar je het overhad, dat komt   mij wel bekend voor hahaha het is op dit moment vrij wisselend, haha

xx linda

Ola,

Daantje, welkom welkom! Als bieb zegt dat je gezellig bent dan is het goed . En als je net zo gezellig bent als Bieb dan kom je nooit meer van dit forum af hihihihi.

Begrijp ik nou goed dat je nu je NOD hebt?!?!?!

Linda, gefeliciteerd met je trouwdag!

X

Hey bieb

Ik denk dat we de enige zijn met zijn drieen dan haha, we zijn de enig die het klote forum durven te trotseren, haha, Ik heb al 2 mailtjes naar jonge gezinnen gestuurd maar krijg als antwoord terug we zijn er mee bezzig, Zo houden ze niet veel forumgangers over als het langer zo doorgaat

xxx linda

Hey Pip

ben je daar , durf je het ook aan met het forum hahah

Dank jullie wel voor de felicitaties, me man is net thuis gekomen, ik zei al wat ben je vroeg haha, maar het zat allemaal mee op het werk

xxx linda

Ik meld me ook even hoor leedies. Ben druk aan het naaien (2 jurkjes die voor zaterdag af moeten voor een themafeestje) en durf het aan even hier te kijken.

Daan, heb je nog niet getest btw?

Nee kan je nergens zien. Als je weer op de laatste pagina klikt zie je zelf of er iets bij geplaatst is. Beetje onhandige site, Als je een bericht typt, kan je de andere berichten niet zien, Dus open meestal 2x de pagina, 1 om te lezen en 1 om te reageren

Enne 1 tip, vooral als je lang bericht hebt, kopieer die eerst, zoals nu werkt forum niet goed en dan wordt je bericht niet altijd geplaatst

Shit, dit antwoord net ook al getypt, wilde dus kopieeren maar klikte op knippen, grrr

Hoest met huissie??

Terug
Bovenaan