Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kunnen jullie toch nog even samen jullie trouwdag vieren Linda.

Ik denk dat ik de stap naar de huisarts ga maken en me laat doorverwijzen naar de gyn. Mijn gevoel zegt dat ik nu geen eisprong heb en tja, dan kan je je sufklussen maar word je niet zwanger. Als ik een paar pillen krijg zodat ik een eisprong krijg heeft het tenminste zin om te klussen.

En zoals al zo vaak is gebleken hier voelen wij vrouwen dingen vaak goed aan is is ons voorgevoel vaak juist...ofnie?

Daan, als nieuweling moet je natuurlijk wel even wat over jezelf vertellen.

Verliefd, verloofd, getrouwd? Wat voor werk doe je, hoe lang zijn je man/vriend en jij al samen. Huisdieren, hobbies...vertel vertel! We zijn allemaal erg nieuwschierig!

X

quote: Daan308 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-11-2007 20:57:21'));

hij doet niks meer, ik ben al met het 4e bericht bezig en hij plaatst ze niet..

Kopieeren kopieeren kopieeren, dat is de beste remedie.....

Pipstip: ik zou ook gaan hoor, baat t niet, dan schaadt t niet

Linda: leuk dat je mannetje er nog is

Enne Daan....kopieer eerst je bericht voor je m plaatst....haha al 3x gezegd
En ja vertel...we willen alles over je weten....onee,ik weet al heel veel hihi

Poging 5:

Hoi Pipstip! Ik had gisteren NOD of vandaag. Spannend dus.. ik wacht een week en dan ga ik testen.

Ik woon samen met Marcel. Ik kom uit de achterhoek en ben ruim een jaar geleden hier komen wonen. Ik heb Marcel op internet leren kennen. Hij werkt in de enveloppen. Ja ja.. speciaal enveloppen. Leuke enveloppen om te versturen als we bevallen zijn hahahah... Ik werk als baliemedewerkster bij de orthodontist. Is wel leuk maar niet zo gezellig als op 1 kamer werken met Bieb!

Waar kennen jullie elkaar van?

Jongens ik ga er mee stoppen, wordt een beetje moe van die k*t forum.
Daantje, succes vanavond nog met internetten, en blijven hangen hier hoor. Hartstikke gezellie. En als je depri bent ofzo, ze fleuren je allemaal op. Of gewoon lekker babbelen kan ook.

Doeiii tot morgen

Terug
Bovenaan