he meisies,
ik heb het zo druk met de verbouwing en werk, dat ik er haast niet aan toe kom om bij te lezen en te reageren en dan doet het forum ook nog zo kloten, gggrrrr
even korte reactie, sorry!!!
welkom Daan op ons forum, gezellig dat je mee kletst
bambi, balen zeg dat je huisarts het niet goed had dat je met 9 weken een echo krijgt, maar inderdaad met 12 weken kun je veel meer zien en heb je ook meer zekerheid.
hoe was het met je hondje vanavond de laatste keer?
volgende week examen?
lastig hoor dat je zo misselijk was op je werk, moeilijk om dan te verbergen he.
happy,mooi dat het beter gaat met je paps, wel spannend hoor volgende week de uitslag, heeel erg veel succes!!!!
ik mis iedereen ook hoor, nu het forum zo dom doet, gggrrrr
gewoon af en toe blijven proberen en vooral je berichtjes kopieeeren, haha
rimke, en pip, bedankt voor jullie reactie.
jullie denken dus dat ik wel een ei heb gehad, en ook op de normale tijd.
hoop deze maand echt dat zo is, omdat ik dan voor het eerst een gewone cyclus zou hebben en omdat we het rond die tijd WEL gedaan hebben, whaha.
voel nog helemaal niks hoor, niet misselijk, wel rugpijn maar dat komt door de verbouwing, haha
pip, ik heb mijn temperatuur wel vaker hoger gehad dan 37 graden hoor.
zit nu nog steeds boven de 37 graden, al 6 dagen.
dat had ik de eerste getemperatuurde cyclus ook en toen dacht ik dat ik zwanger was.
balen dat jij nu op dag 50 nog niks weet, ik zou inderdaad ook ingaan op het advies van je ha, je kunt er wat mee doen, maar je hoeft niks.
snap wel dat je twijfelde aan een kindje hoor, heb ik zelf ook wel eens.
je bent er eigenlijk nooit echt klaar voor, hebt altijd wel een momentje waarop je twijfelt. je geeft er een boel voor op natuurlijk.
maar geloof dat er niks mooiers is dan een eigen kindje in je armen houden!!!!
het klopt trouwens dat ik zaterdag gewerkt heb, haha wat een raar idee. heb je me toch nog stiekum begluurd, whaha.
renee, fijn dat jij weer een goeie cyclus lijkt te krijgen, super!!!!
linda, gefeliciteert met jullie 4 jarig huwelijk. leuk dat je manntje toch nog beetje op tijd weer was. lekker genieten met z'n tweetjes.
is joey vanavond wel braaf gaan slapen, haha.
zeur morgen maar mooi tegen die reiki mevrouw aan hoor, groot gelijk. wie weet ziet ze wel IETS????
april, heel veel plezier morgen met jullie eerste echo, super spannend!!!!
wil jullie nog wel duizend dingen vertellen, maar ben echt doodmoe. zo hard gewerkt vandaag in huis, pppffffff
heb het nog 3 dagen druk en dan komt er wat rust in de tent, whaha.
ik kom tot die tijd zo vaak als ik kan even buurten.
welterusten allemaal
liefs Kruimels