huh!? Het lijkt wel ietsje soepeler te gaan hier op dat forum. Maar niet te hard juichen..........
Daantje: wees welkom! Spannend voor je. Wanneer ga je testen??
Linda: hoe voel je je?
Kruimel: hoest met je gezicht?? Al aan de beterende hand?
April: veel plezier vandaag bij de echo!!!
Bambi: hoe voel je je?
Pip: Lastig he, zo'n beslissing. Doe wat jullie hart je ingeeft.
Hier alles oke, vandaag getest, natuurlijk nog veel te vroeg en dus negatief. Geen teleurstelling hoor, was gewoon nieuwsgierig. Zou ook van de zotte zijn dat ik nu al zwanger zou zijn. Het kan natuurlijk met al die kwaaltjes en was zeker een week te vroeg maar ik dacht: wie weet, is er misschien al een heel dun lijntje te zien..........hahahaha!!! Ik weet niet precies wanneer ik mijn eitje gehad heb, dus ik ga nu weer een week wachten met testen. hoop ik.
Heb wel onverminderd klachten dus heb nog wel iets van hoop hoor!!!
Fijne dag allemaal!!!
Daantje: wees welkom! Spannend voor je. Wanneer ga je testen??
Linda: hoe voel je je?
Kruimel: hoest met je gezicht?? Al aan de beterende hand?
April: veel plezier vandaag bij de echo!!!
Bambi: hoe voel je je?
Pip: Lastig he, zo'n beslissing. Doe wat jullie hart je ingeeft.
Hier alles oke, vandaag getest, natuurlijk nog veel te vroeg en dus negatief. Geen teleurstelling hoor, was gewoon nieuwsgierig. Zou ook van de zotte zijn dat ik nu al zwanger zou zijn. Het kan natuurlijk met al die kwaaltjes en was zeker een week te vroeg maar ik dacht: wie weet, is er misschien al een heel dun lijntje te zien..........hahahaha!!! Ik weet niet precies wanneer ik mijn eitje gehad heb, dus ik ga nu weer een week wachten met testen. hoop ik.
Heb wel onverminderd klachten dus heb nog wel iets van hoop hoor!!!
Fijne dag allemaal!!!