Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

huh!? Het lijkt wel ietsje soepeler te gaan hier op dat forum. Maar niet te hard juichen..........

Daantje: wees welkom! Spannend voor je. Wanneer ga je testen??
Linda: hoe voel je je?
Kruimel: hoest met je gezicht?? Al aan de beterende hand?
April: veel plezier vandaag bij de echo!!!
Bambi: hoe voel je je?
Pip: Lastig he, zo'n beslissing. Doe wat jullie hart je ingeeft.

Hier alles oke, vandaag getest, natuurlijk nog veel te vroeg en dus negatief. Geen teleurstelling hoor, was gewoon nieuwsgierig. Zou ook van de zotte zijn dat ik nu al zwanger zou zijn. Het kan natuurlijk met al die kwaaltjes en was zeker een week te vroeg maar ik dacht: wie weet, is er misschien al een heel dun lijntje te zien..........hahahaha!!!   Ik weet niet precies wanneer ik mijn eitje gehad heb, dus ik ga nu weer een week wachten met testen. hoop ik.
Heb wel onverminderd klachten dus heb nog wel iets van hoop hoor!!!

Fijne dag allemaal!!!

hoi meiden,

een berichtje vanaf me werk.
Linda nog van harte met jullie trouwdag van gisteren.

Renee, zal er dan toch een ongie op gang komen? ik hoop het voor je

Bieb spannend zondag testen, ben zeer benieuwd. en nee ik kan niet op een vrije dag naar de vk want dan werken ze niet. Alle controles zijn altijd op woensdag zij ze behakve me 1e x die is op donderdag vanwege nieuwjaar schuift alles ff op. Dus zal altijd naar de vk moeten onder werktijd, maar je krijgt er voor vrij, dat wel.

Daan welkom meid, klets mee op het gezelligste forum, je ziet het zelf de zwangere meiden blijven hier hangen. Spannend hoor gisteren je nod, en al getest ?

Pip wat geod dat jullie toch naar de gyn gaan. hoop voor je dat het allemaal goed komt en dat je senl een eitje krijgt hihih

Kruimels ben je al weer wat uitgerust, meid kan je al zwanger zijn ? zo moe enzo. Kan natuurlijk met de verbouwing te maken hebben, gelukkig heb je bijna vakantie he.

Nou gisteren dus laatste training gehad en volgende week het examen. Nou als ie het doed zoals gisteren whahahah dan bakken we er niks van. grrrrr wat was ie vervelend. Ookal zakt ie volgende week. kan me niet schelen, dan ben ik er vanaf af.
Nog ff werken vandaag en dan weekend. lekker hoor ben echt aan uitslapen toe, zit hier nu al te knikkerbollen ehihih. ben zo moe.
ga nu ff kijken of ik nog wat kan doen, ben bang dat het vervelen word.

xxx bambi

he rimke,

balen meid, maar zag op de wolk dat je nod zondag is, das minder dan een week hoor hihih. Maar als je later je ei heb gehad kan het natuurlijk te vroeg zijn. Ik hoop het wel voor je.

Nou ga nu echt wat doen.
Gossie heb nu al honger echt erg en dan moet ik ook echt iets eten anders word ik misselijk, maar het is allemaal nog niet zo erg, hoef niet te kotsen ofzo hahaha.

nou ben foetsie.

xxx Bambi

Ja, die nod is precies een maand na mijn curretage.................en ik heb vorige week volgens mij mijn eitje gehad, dus ik moet echt nog een week wachten..........en dat ga ik dan ook maar braaf doen........hihihi!!
Eetze!!!!

Hoi meiden,

Kan niet eens meer inloggen pffff, baal er echt van. Moet rennen moet naar mn werk. Vanavond met de meiden naar naaldwijk naar een discotheek daar komen nick en simon. Vind ik niet veel aan maar we gaan met acht meiden dus dat is wel gezellie haha

Liefs happy

Linda; nog gefeliciteerd meid..... je klinkt zoooooo zwanger, laten we het hopen he

Bambi; jammer joh als hij zakt he. Had die van ons ook , die vond het leuker om te spelen en graven hahah

Rimke; balen meisje maar, het kan nog he!! Hoop het echt voor je lieverd

Daantje; welkom meid, Gezellie dat je er ook bent. Spannend zo rond je nod, succes...

Pip; groot gelijk als je die stap neemt, zeker als jullie er saampjes achter staan

Essy; we meoten dinsdag voor de uitslag

Meiden meot rennen had er al moeten zijn. Hoop dat het snel weer werkt hier, zoooo saai nu

kus happy

Hey rimke

Hier zijn de klachten ook nog niet verminder, ik heb nu ook af en toe een beetje een steekje en zeurderig gevoel in me onderrug naar me heupen heb ik nog nooit gehad, ik ben wel wat vaker misselijk, maar ik zeg al of me lichaam houd me voor de gek of ik wordt mega ongi of ik ben zwanger en ik hoop van het laatste, En ik ben super moe, maar ja dat kan dan ook weer zijn omdat joey vanochten om half 6 al wakker was haha
We moeten nog even wachten

Bambi: die moeheid moet vanzelf weer overgaan meid, maar daar gaan wel nog een paar weken overheen, en als je moe bent gewoon lekker op bed gaan of even lekker in de bank liggen, je hebt het nodig en nu kan het nog hahaha

Happy: als ik je niet meer spreek vandaag, heel veel plezier vanavond bij Nick en Simon, of zoals ik ze noem Nicht en Bimon hahahaha en ik als vollendammer houd ook absoluut niet van hun muziek, ik ga niet eens heen ook hahaha

xxxx linda

Terug
Bovenaan