Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

He meiden!

zo, bieb en bambi, jullie hebben goed jullie best gedaan vandaag! haha, ik niet hoor! alleen boodschappen gedaan!
linda, balen meid dat je negetief getest hebt! hoop voor je dat het van de week goed gaat bij de gyn.
sterretje, blij te horen dat het goed met je gaat!
April, hoe is het met jou?
Vanavond verjaardag van mijn broertje en zusje! gezellig!
Meiden fijne avond!

Liefs Jacqy

hey meiden

Bieb: jij hebt het ook lekker druk gehad vandaag zeg haha,
Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent,
Ik heb vandaag echt me dag niet, ik heb steekjes onderin me buik, de hele dag dat weeige misselijke gevoel, ik hoop het zoooo, ik wil proberen om het tot donderdagochtend vol te houden en dan nog een keer te testen,

Jacqy: fijne avond vanavond meid

Ik vind het goed als we een nieuwe klusbabes openen op jereno.nl. want dit is helemaal kut met peren, sorry hoor maar ik wordt woest om dit forum
Ik zal weer een mailtje sturen naar forum jongegezinnen, om te zeggen dat ze in iedergeval alvast een paar forumgangers kwijt zijn , die naar een ander forum overstappen die het wel doet, hahah ben wel benieuwd naar het antwoord wat ik terug krijg, ook al blijven we hier ben ik toch benieuwd naar het antwoord haha

Zo ik heb de mail verstuurd en gezegd dat het een kut forum is dat niet meer werkt en dat we hebben besloten dat we naar een ander forum gaan, of het moet heel snel opgelost zijn hahaha goed he ben benieuwd naar het antwoord

xxx linda

he meiden!

bieb en linda, op zich vind ik het ook goed om te verhuizen met de klusbabe's maar zou het ook wel jammer vinden..
We hebben natuurlijk een hele geschiedenis hier! haha
Linda, ik hoop zo voor je dat je zwanger bent! spannend hoor meid!
ik moet nog dik een week wachten voor ik iets weet! geduld hebben is best moeilijk!

Liefs Jacqy

hallo meiden,
Ik had de puf niet voor een bericht. vanmiddag iets geschreven en gekopieerd. Ik wil het plaatsen, maar niets en hij had het niet opgeslagen. Nou, ik had echt niets fout gedaan, want ik weet hoe je met een tekstverwerkingsprogramma moet omgaan.
Jammer dat ze niets doen met de mailtjes.

@bambi: ik snap hoe je je voelt na het werk. Totally geen puf. En die spaarzame energieke momenten zijn ideaal om weer iets van de huishoudelijke taakjes in te halen.
@linda: virginia andrews, daar heb ik jaren terug ook 3 series van gelezen. Ik heb nog een ongelezen boek in de boekenkast staan. Misschien maar weer eens pakken.
@rimke: nou, jij hoeft dadelijk niet te passen of de kinderwagen erin past, want volgens mij heeft die auto wel een kofferbak die groot genoeg is.

En nu hopen dat ie het bericht plaatst.

Goedemorgen iedereen,

Ben ik nou echt de eerste hier vanochtend of doet het forum het nu helemaal niet meer? Ik ga het iig even proberen...

Linda, jammer dat je negatief hebt getest. Hopen dat dat donderdag anders is. Je hebt zoveel klachten, spannend hoor.

Een aantal zijn heel fanatiek geweest in huis...en anderen lekker lui, ach daar is het weekend voor dacht ik zo!

Bambi,je eigen hond een kuthond noemen die je te koop aan wilt bieden omdat er een kindje komt vind ik persoonlijk heel ver gaan. De hond is (lijkt mij) een bewuste keuze geweest om hem aan te schaffen en dan kan je het toch niet maken om hem weg te doen als het even niet uitkomt? Kinderen zullen ook weleens lastig te combineren zijn maar doe je toch ook niet weg? Ach, misschien zei je het in een opwellig en meen je het helemaal niet, maar toch schrok ik een beetje.

Kruimels, hoe gaat het met jou? Heb je al een testje durven doen?

En bieb, rimke en linda, hoe is het vandaag met jullie?

Gister trouwens een enorm gaaf feest gehad (back tot the seventies), was rond 3 uur thuis en voel me helemaal fit nu. Manlief staat alweer op het voetbalveld en voelde zich wat minder fitjes whihihihiihhi. Ga straks wel even een foto op hyves zetten van ons outfit.

Nou, ik ga proberen het bericht te plaatsen...spannend spannend.

X

Joehoe, het is gelukt! Nu durf ik nog wel een berichtje te maken!

Ik weet niet meer of ik het al had gezegd maar woensdag ga ik naar de huisarts. Ben benieuwd wat ie gaat zeggen.

Ga nu even op de site kijken of we nog wat hebben gewonnen met de grote clubactie...volgens mij is de trekking geweest.

X

Goedemorgen dames. Heb vandaag niet getest, heb er verder niet meer
over nagedacht om t wel te doen. Weten jullie nog of ik bij vorige
zwangerschap pijn in borsten voor NOD had? Weet wel zeurderige buik en
rug, maar borsten weet ik niet meer. Wel daarna!!! (dat vergeet ik
nooit meer haha). Heb t nl. niet altijd voor mijn NOD. Nu dus ook niet,
dus misschien goed teken? Temp. is nog steeds hoger. Had gisteren witte
afscheiding, is dat slecht of goed teken? En net ijzersmaak in mond. Ik
weet nog dat ik dat vorige maand ook had, maar toen had ik net dag van
te voren over gelezen dat zw. vrouwen dat wel vaker hebben. Nouja, weet
t ook allemaal niet meer. Denk dat ik gewoon 29-11 afwacht en niet
eerder ga testen.

Sterretje: ben blij dat t goed met je gaat!

Pipstip: Goed van je dat je woe. naar huisarts gaat. Ben benieuwd wat hij zegt.

Heb je nog wat met clubactie gewonnen?

Leuk he zo een 70-'feest. Vindt die muziek ook altijd te gek. Zal straks eens je foto's bekijken

Rimke: een auto voor de toekomst...Wij hebben onze auto nu bijna 3
jaar. Is dus ook 3 jr oud. 3-deurs, dus niet echt handig als er een
kindje bijkomt. Dus moeten nu bedenken wat we willen. Nieuwe auto met
kans op heeeeel veeeel centen bijbetalen, of ermee doorrijden, of een
goede 2e hands maar dan 5-deurs. Deze auto zal nog wel wat waard zijn.
Moeten we even goed bekijken wat we doen

Linda: go girl! laat ze maar weten hoe we hier over de site denken. Al wat gehoord?

hmm, lekkere broodjes uit de oven gehaald. Suiker met kaneel erop hmmm

Gister lekker gewokt met zijn 2-jes. Was heerlijk

Straks wil ik even naar kledingzaak. IS 25% extra korting. Even kijken of ze nog wat hebben. WIl een nieuwe jas eigenlijk

Ik denk dat ik nu maar alvast klusbabes bij Jereno open, mocht iemand dat nog niet gedaan hebben

Terug
Bovenaan