Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mammoetje: als je NOD 3-12 is kan je natuurlijk 4-12 testen. Maar er zijn ook testen die al 6 dagen van te voren kan. maar het lijkt me stug dat je nu al aangekomen bent ivm evt. zwangerschap. Dan zou je eisprong net geweest zijn. Denk niet dat je dan al zo snel aankomt. Meestal moet je wel even ontpillen maar tuurlijk zou je ook gelijk zwanger kunnen raken. Ik hoop voor je vriend dat jij gelijk hebt. Ik heb zelf een half jaar ontpild. Na 1e poging gelijk zwanger, helaas op een mk uitgedraaid

Linda, volgens mij ben ik echt onderkoeld haha. Vanmiddag ook, had het zo koud. Vriend was pas half 3 thuis, dus was lekker beetje tv aan het kijken,maar kreeg het maar niet warm. Toen maar even fleece dekentje gepakt. Vanmiddag liepen we even in stad en toen werd ik ook misselijk. Niet tot kotsen aan toe hoor, maar meer weeiig maar meer dan anders. Heb  nu trouwens ook hoofdpiin, schiet niet op hier. Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben, weet t nu eigenlijk echt niet. Dus zeg ook maar dat ik niet zwanger ben, misschien zondag testen. Ga jij ook eerder testen?

Gister trouwens ook babyboom gekeken. Mooi gezicht om te zien als ze zwanger zijn, maar ook zielig als het neg. is. Lachen die mannen die luier bij die poppen om moesten doen haha

Vanavond 2 uur Lost kijken.

Ik denk dat we morgenavond gaan wokken. Vriend wilde volgens mij niet echt, maar we gaan maar hoor. Ik zei,zullen we zondag zelfgemaakte pizza eten. Maar hij wilde eindelijk weer eens bij zijn moeder eten. Oke, maar dan gaan we wel morgen wokken.Haha zo krijg ik ook mijn zin....

Ach, hoor net dat Hind naar songfestival gaat. Toppie woppie, zitten we nou echt op te wachten. Hmmm......

Morgen gaat vriend met zijn broer halve dag ergens heen. Denk dat ik dan maar badkamer ga poetsen. Vindt niets zo erg als de badkamer! Onze 2 wc's doe ik altijd 2x per week, maar de badkamer....grrr rotklus

Verder niets nieuws. Iedereen aan de klus??

hoi meiden,

Mamoetje leuk dat je oppast op de kleine van je  vriendin.
Maar als jou nod pas 3 dec is kan je nu nog niet zwanger zijn hoor. dan heb je net je ei gehad net wat bieb zij. Dus dat buikje is toch ergens anders van ontstaan.
Maar het is natuurlijkl wel mogelijk dat je snel zwanger bent he. Je moet echt niet denken dat jij en je vriend er ook 8 jaar over gaan doen, das wel extreem lang.

jacqy fijn weekend meid.

Linda en bieb, ja dek jullie maar in hoor. Jullie moeten toch nog even wachten en je weet het pas als de test 2 strepen geeft. veel succes met wachten.

Sterretje waar hang je uit, hoe gaat het met je ??

ga nu gtst kijken, ben er met me hoofd niet helemaal bij vandaag. loop lichtelijk te stressen wat ik met me kut hond aan moet als de baby er straks is. Dat mormel is meer van me vetnje en kan hem op dit moment wel schieten zoals jullie kunnen merken. Ben in staat om hem te verkopen grrr. 45 kilo spieren dat niet naar mij luisterd bah en naar mensen gaat blaffen alsof ie ze op wil vreten. ik schaam me dood voor me hond. Zucht. zo ben het ff kwijt.

ga naar de koffie.

xxx bambi

Hoi meiden,

Heb visite dus ff kort. Gisteren echt een wereld avond gehad maar, nick en simon vond ik geen bal aan whaha. Ze kwamen pas om twaalf uur tot kwart voor een en daarvoor en erna was er een soort van skihut idee, hossen en blerren heeeeeerlijk. Had gewoon geen stem meer toen we naar huis gingen !!!!!!!In februari komt wolter kroes en daar gaan we ook heen joehoe. Meiden fijne avond en duim nog steeds voor de half ( haha ) zwangere onder ons. Tot morgen ....

kus happy

haha leuk dat jullie nou via hyves, Babe konden zien. het gaat super goed met haar.

bambi, kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet om een hond en een kind te combineren met elkaar. helemaal als je niet zo'n band met die hond hebt.
ik ben stapel dol op onze twee labradors, maar vind het ook wel eng hoor, hoe ze erop gaan reageren als we een kleintje hebben.
ben zo bang als er een keer iets gebeurt, dat je de beslissing moet nemen om de hond weg te doen, of zelfs te laten inslapen als ze zouden grijpen ofzo, moet er niet aan denken. rrrrrrrrr.
wat kan een mens zich soms van tevoren al druk maken om dingen, terwijl het nog helemaal niet aan de orde is. is dit vrouwelijk? whaha

moet jullie trouwens nog wat grappigs vertellen. toen er van de week in de gang desloopt moest worden, hebben ze wat op de vloer gelegd ter bescherming.
je raad nooit wat er nu op de vloer ligt??????
............. een rol met foutief gedrukte dubbelfris verpakking, smaak framboos/kers
whahawhahwhahahwhaha. je maakt wat mee in je leven.

oh god hier staat het andre rieu concert in de efteling op tv, pppfffff.
ik geloof dat ik zo ga douchen en naar boven ga, haha
morgen nog 1 dagje en dan VAKANTIE, jippie.

had trouwens vanmorgen een temperatuur van 37,3 graden.
snap er nu echt geen jota meer van.
denken jullie dat als ik s' avonds 2 a 3 uurtjes mijn electrische deken aan heb op stand 3 en uitzet voordat ik ga slapen, het   s'morgens nog zo warm kan hebben?
en dat ik daarom een hoge temperatuur houd? ik kan het me haast niet voorstellen, maar vriendje zegt, dat wel eens zou kunnen.
maar ik heb het nu s'ochtends niks warmer dan normaal, gewoon lekker aangenaam.
word s'nachts ook niet zwetend wakker ofzo. wie weet dit????

kom straks nog even weer
groetjes Kruimels

goeiemorgen meiden

Jeetje he dit duurt nou wel erg lang met dit forum, we kunnen ook met z'n alle een ander forum gaan zoeken die het WEL doet, Ze zeggen wel steeds dat ze bezig zijn om het forum te maken maar ik betwijfel het

Bambi: haha irriteren aan de hond, maar wat het betreft als jullie kindje geboren wordt, ik denk dat dat wel losloopt, mijn schoonzus had ook 2 honden en die hebben nooit geen problemen gehad toen de kinderen geboren werden, mijn man zijn nicht heeft ook een hond die niet luistert, maar dat gaat ook goed met hun pasgeboren kindje

Kruimels: dat zal er gezellig uit hebben gezien met op de vloer karton met vruchtendrank hahah
maar als ik jouw was had ik evengoed even een testje er tegenaan gegooid meid, je weet maar nooit

Bieb; ik wil wel dit weekend proberen te testen en natuurlijk het liefste vandaag, maar dat is helemaal te vroeg, ik kijk nog wel even

happy: hahah gelukkig is het na Nick en Simon nog wel gezellig geworden hahah, heb je het gisteravond ook gezellig gehad met de visite?

me temperatuur is nou sinds 4 dagen de ene dag 36,7 de dag erna 36.8 dan weer 36.7 en vanmorgen weer 36.8
Toen ik opstond kwam er weer een vlaag van   misselijkheid en dat zakte naar 5 min weer weg, Maar joey had gepoept en toen stond ik gewoon te kokhalzen, maar ja dat kan natuurlijk ook van de stank zijn geweest haahhah

Zo ik ga even bij me pa schoonmaken dan is dat huisje ook weer lekker schoon voor het weekend,
Ik ben er vanmiddag weer

Terug
Bovenaan