Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb me net aangemeld op Jereno. Diegene die t forum beheert moet er eerst akkoord voor geven. Volgens mij omdat er misbruik van werd gemaakt.Ze hebben hier zelf reclame gemaakt om naar Jereno te gaan, dus niet zeuren zou ik zeggen. Dan open ik gewoon een nieuwe klusbabes hoor. Kunnen we altijd nog kijken of we hier of daar doorgaan.

.  

Hey Bieb!

Wakker! Wat goed dat je nog niet hebt getest. Lijkt me moeilijk om je in te kunnen houden   maar ach, nog een paar daagjes!

Veel plezier alvast met shoppen, i love shoppen met korting whihihihi.

Rimke, klinkt als een heuze gezinsauto. Een goede voorbereiding is het halve werk zeg ik maar!

X

He meiden!

en nog steeds doet t forum het niet goed!!!
bieb, wat goed van je dat je nog niet getest hebt! nog even volhouden en hopelijk weet je dan meer! wel spannend hoor!

En ja hoor... de rest ben ik alweer vergeten! haha
Gisteravond feestje gehad. verjaardag van mijn broertje en zusje. was erg gezellig!
Ik heb ondertussen ook al mezelf geregistreed bij jereno.com. maar even afwachten denk ik..

Liefs Jacqy

goeie morgen allemaal,

JIPPIE, VAKANTIE, sorry hoor, dat moest er even uit.
ik was er zo aan toe, zoveel stress en zo druk gehad de afgelopen tijd.

heb vanmorgen getest, en negatief, ggrrrr.
zit nu op dag 29 dus kan nog te vroeg zijn, maar mijn verwachtingen zijn zoiezo wel laag, omdat we niet veel geklust hebben deze maand. afwachten maar.

leuk rimke dat jullie een nieuwe auto hebben gekocht.
is zo makkelijk zo'n hoge station met kinderen, lijkt mij.
vriendin die zwanger is heeft een mazda F, zo'n lage, ik zou dat niks vinden met kinderen, maar ja er moet natuurlijk wel geld voor zijn.
wij hebben zelf een renault laguna en die is ook ideaal hoor, en heeel erg veilig!!!

linda, jammer dat jou test ook negatief was, maar misschien zijn we inderdaad wel veels te vroeg met testen. we hebben ook geen geduld he, whaha.

pipje, kijk gelijk even op je hyves zo, voor de foto's!
mooi dat je het zo leuk gehad hebt op het feestje.
ga je vandaag nog wat bijzonders doen?
wij gaan effe naar Emmen, koopzondag he.
sinterklaas shoppen doen.
en eind van de middag moeten we de muren in de kamer nog sauzen, die moeten waarschijnlijk wel 3 keer gedaan worden, en dat moet allemaal klaar voordat de nieuwe vloer erin komt, volgende week dinsdag.

gister m'n schoonzusje voor het eerst weer gesproken over dat we nu echt met de pil zijn gestopt, en ze was helemaal lirisch enthausiast, haha.
ze wil wel oppassen als het zover is, haha

er is vanochtend weer een kalfje geboren, weer een meisje, zou dat een voorteken zijn voor ons, whaha
ga effe hyven
groetjes

He kruimels!

Balen meid dat je negatief getest hebt! ik hoop voor je dat je te vroeg was!
Geniet lekker van de vakantie, en ga maar lekker klussen in je huisje!
Weer een kalf, laten we inderdaad hopen dat het een teken is!

Liefs Jacqy

hey meiden

ik heb nog geen mailt terug gehad van jonge gezinnen, en ik zal me ook aanmelden bij jereno, kunnen we daar altijd even met zijn alle kijken

Pip: klinkt gezellig dat feestje wat je gisteren hebt gehad, hou ik ook wel van haha

jacqy: jij hebt zo te lezen ook een gezellige avond gehad gisteren

Kruimels: balen meid dat de test negatief is

Bieb; goed van je dat je niet hebt getest, ik hoop zo voor je dat het raak is

Rimke: hoe is het met jouw

happy: joehoe waar zit je durf je het niet meer aan op deze super goed werkende site haha

Nou hier gaat alles zijn gangentje, af en toe misselijk, met bukken enz, krijg is steekjes en krampjes onder in me buik
Mijn temp. is nu al 2 dagen 36,8 en voor me temp, verlaging was ie steeds 36,5/36,6 en 2x 36,7 dus ik wacht af
Ik ga nu lekker eten, ik ben bezig met gebakken aardappelen wel lekker

xxx linda

Terug
Bovenaan