Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo, durf het weer eventjes aan om me op het forum te begeven, was er gisteren zo klaar mee, had al 10 keer ingelogd.................niets!

Kruimel: is wel vrolijk, die pakken op de vloer! Misschien kan je nog wat inspiratie op doen voor een mooie muurschildering............whihihi!
Jacq: geniet van je weekend meisje!!!
Bieb en linda: spannend!!!!!!!!!!! Ik duim zo hard voor jullie!

Hier is de zekerheid omgeslagen in twijfel, hihihihi! Ik kan hier alles zeggen dus deed ik dat ook met mijn zekerheid van van week.................hahaha!
Nu denk ik weer: zit ik het me allemaal in te beelden. Dan denk ik nuchter na, en beslis dat ik het me allemaal niet inbeeld. Vanmorgen en gistermorgen behoorlijk weeig/misselijk, zere onderbuik (gevoel van ongesteld worden) maar dan de rest van de dag niets............helemaal niets. Buiten wat zere tieten om, maar ja ,das dan alles.
Dus ik heb besloten met testen tot vrijdag...............stoer he? Ga het volhouden ook.
Als ik dan nog niet ongi ben, en dat zou wel moeten want volgens mij heb ik mijn ei op dinsdag, woensdag of donderdag gehad, dan ga ik testen!
Wij gaan zo onze nieuwe auto ophalen, hebben een gezinsauto gekocht om het lot te tarten, whahaha! Nee, die van mij is een suzuki alto, oud en roestig, en gaan er toch vanuit stiekem dat er ergens volgend jaar wel een kleintje komt.................dus we dachten ivm ook met onze skivakantie dat we deze niet konden laten lopen. Mooi, niet duur, weinig op de teller, enz enz o, en de grote zus van mijn autootje, een suzuki baleno station................gezellig met zijn tweetjes voor het huis! Whihihi,
meiden fijne zaterdag!!!!
Dikke kus RimkeZo, durf het weer eventjes aan om me op het forum te begeven, was er gisteren zo klaar mee, had al 10 keer ingelogd.................niets!

Kruimel: is wel vrolijk, die pakken op de vloer! Misschien kan je nog wat inspiratie op doen voor een mooie muurschildering............whihihi!

Hier is de zekerheid omgeslagen in twijfel, hihihihi! Ik kan hier alles zeggen dus deed ik dat ook met mijn zekerheid van van week.................hahaha!
Nu denk ik weer: zit ik het me allemaal in te beelden. Dan denk ik nuchter na, en beslis dat ik het me allemaal niet inbeeld. Vanmorgen en gistermorgen behoorlijk weeig/misselijk, zere onderbuik (gevoel van ongesteld worden) maar dan de rest van de dag niets............helemaal niets. Buiten wat zere tieten om, maar ja ,das dan alles.
Dus ik heb besloten met testen tot vrijdag...............stoer he? Ga het volhouden ook.
Als ik dan nog niet ongi ben, en dat zou wel moeten want volgens mij heb ik mijn ei op dinsdag, woensdag of donderdag gehad, dan ga ik testen!
Wij gaan zo onze nieuwe auto ophalen, hebben een gezinsauto gekocht om het lot te tarten, whahaha! Nee, die van mij is een suzuki alto, oud en roestig, en gaan er toch vanuit stiekem dat er ergens volgend jaar wel een kleintje komt.................dus we dachten ivm ook met onze skivakantie dat we deze niet konden laten lopen. Mooi, niet duur, weinig op de teller, enz enz o, en de grote zus van mijn autootje, een suzuki baleno station................gezellig met zijn tweetjes voor het huis! Whihihi,
Dikke kus RimkeZo, durf het weer eventjes aan om me op het forum te begeven, was er gisteren zo klaar mee, had al 10 keer ingelogd.................niets!

Dikke kus Rimke

Hallo meiden,
Ik heb verschillende keren willen reageren, maar ik kom er niet meer op. Zelfs de vorige pagina's lezen lukte niet meer. Ik heb het helemaal gehad met dit goedkope amateuristische forum. Ik geloof dat Linda iets zei over een ander forum. Een goed idee.
Meiden ik heb nu alleen het laatste stuk kunnen Lezen.
Ik zag dat het spannend wordt voor Rimke, Linda en Bieb.
En Linda als dit geen signalen zijn. Ik hoop het voor jullie allemaal.
@bambi: heb jij ook van die leuke cassieres die de rolband niet laten lopen? Ik heb er nu 2 keer om moeten vragen, omdat ik ook last van mijn rug krijg. Hoeveel weken ben je nu?
@april: ik las in de reacties van de anderen dat je een echo hebt gehad. Helaas kan ik het fijne ervan  momenteel nog niet teruglezen. Maar ik weet zeker dat het een heel bijzonder moment moet zijn geweest.
@happy: je moet wel je keel een beetje sparen he meid, hihihi.
@jacqy: tja, sommigen zien alles, ik denk dat je collega goed zijn werk deed met patienten. Ik denk dat je zowel in de zorg, onderwijs als bij de politie goede ogen moet hebben en als je op signalen let je soms dingen ziet. Wel grappig.

Hier is alles goed. Vandaag 15 weken en nog steeds moe en misselijk, maar sinds deze week ook rugpijn.
liefs en hopelijk tot gauw,
                                              sterretje

goedemorgen meiden,

Rimke whahahaah wat was dat nou voor een vreemd iets met je berichtje , dat heb ik nog nooit gezien. hihihi. maarre vrijdag dus als je ongie wegblijft. Ooh meid wat   duurt wachten lang he.

Bieb en linda waneer gaan jullie testen.?
Kruimels werkse vandaag, en dan vakantie he. lekker hoor. enne wanner doe jij een testje ?

Sterretje 15 wk al jee dat gaat hard en heb je een mooi buikje al? Ik heb het gevoel alsof ik groei als kool. ik pas niet meer in me gewone broeken en die andere die te groot waren gaan ook al minder zitten HELP whahah. Ga binnenkort maar eens shoppen dan en vraag vanmiddag me schoonzussie of die toevallig nog positiekleren heeft liggen.
Ik ben morgen 7 wk. gaat naar mijn idee toch aardig hard. de weken vliegen voorbij.

Ga hier in hui smaar eens wat doen. de vaat stoffen , stofzuigen. niet et gek maarja heb de hele week al niks gedaan, was te moe na het werken.

fijne dag allemaal.

xxx Bambi

hey meiden

Zo ik heb er vanmorgen toch maar een testje tegen aan gegooid, en jullie raden het al harstikke negatief, ik denk dat ik te vroeg heb getest dus nou wacht ik donderdag de gyn maar af, Ik ben de hele morgen al misselijk, en gisteravond stonden me borsten zowat in de fik niet normaal dat gevoel is nou gelukkig weg, Meiden ik hoop het zo maar ik verwacht niks meer

Rimke; spannend hoor jullie nieuwe auto kopen in inderdaad misschien zit er volgend jaar nog wel een ukkie bij

Sterretje: dat is inderdaad lang geleden, en ik heb dat gezegd van naar een ander forum gaan, Je bent nog steeds misselijk las ik, ik hoop voor je dat het snel minder word of helemaal weg gaat,

Bambi: rustig aan hoor meid vandaag, veel schoonmaak plezier hahaah

Zo ik ga weer stoppen ben er vanmiddag nog wel eventjes, als joey in zijn bedje ligt dan ga ik lekker in bad met me leesboek,

Iedereeen een fijne dag vandaag

xxx linda

Hoi,

Nou het huis is glad, was iets te enthousiast geloof ik. Heb ook nog geweild er zit een was in de machine. het douchemeubel en de wc heb ik ook nog meegenomen. pfff ben nu wel ff op hahaha.

Linda balen meid dat ie nega was. indd nog ff afwachten. Welk boek ga je lezen/lees je ?

Ik ga straks maar ff aankleden (nu nog pyama) en dan een neusband kopen met de hond ff kkijken of ik nog lang me schoonzussie ga met me neefjes en vanaaf maar eens naar me tante ben ik ook in geen eeuwen geweest en ze heb tensllotte vorige week iets van zich laten horen.

xxx Bambi

Zo bambi Jij hebt je best gedaan vandaag met de schoonmaak,
Veel plezier vandaag, bij je tante en ook bij je schoonzussie als je heengaat

Ik ga nu in bad, joey ligt net in zijn bed, dus ik wacht nog even een kwartiertje als ik zeker weet dat ie slaapt hahah

Ik lees graag boeken van Sydney Sheldon, Danielle Steel, Virginia Andrews, Jacky Collins

meiden tot later in de middag en waarschijnlijk ben ik er vanavond ook nog wel eventjes, want als het tegenzit is me man nog tot laat aan het werk vandaag

xxx linda

Bambi: ik las je berichtje van je hond en ik schrok er behoorlijk van. Je noemde de hond een kuthond! Erg zielig voor m hoor, hij kan er toch ook niks aan doen. Ik hoop dat als jullie hem weg doen er   wel goed over nadenken hoor, want ik kan er erg boos om worden als mensen 'zomaar'een hond wegdoen....zorg dan aub voor een goed vervangend huis...
Mijn zus had 2 honden, eentje was er later bijgekomen en absoluut niet lievelingetje van mijn zus. Nadat hun kindje er was , liepen ze alleen maar de honden af te snauwen, foei, af, lig...nou je kent t wel. KAn die hond toch niks aan doen dat er plotseling een kindje bij is? Geen aandacht meer voor de honden. Kan me voorstellen dat er veel verandert en dat de aandacht nu even meer naar t kindje uit gaat, maar vergeet de beesten niet, die hebben ook aandacht nodig. Juist door gebrek aan aandacht gaan ze aandacht vragen dmv blaffen, opspringen enz. Uiteindelijk is 1 hond naar haar schoonmoeder gegaan. Gelukkig, denk dat hij het nu stukken beter heeft. Pff genoeg gepreekt dacht ik zo.

Linda, jammer van je neg, test. Misschien toch te vroeg getest??? Ik denk niet dat ik morgen ga testen. Stel dat het neg. is, ben ik toch weer een halve dag depri. maar met nog een kansje dat ik donderdag pos. test. En stel dat ik donderdag ong wordt  , dan ben ik dus nog een keer depri. Dus 2x al!! Dus denk dat ik donderdag afwacht, stel dat ik dan ong wordt dan heb ik maar 1x een depri gevoel. Haha wat een zeikerd ben ik zeg. Vriend zei al, waarom test je niet dinsdag? Maarja, hij moet eerder weg dan mij, dan test ik pos. en dan?? effe blij zijn en dan hup, naar t werk, nee dat vindt ik niet leuk.
Ik denk nu trouwens echt dat ik niet zwanger ben...ik weet t niet...voel niets speciaals ofzo.

Vanmorgen weer een drukke ochtend achter de boeg. Eerst gerend, daarna even snel vers brood halen (nog niet eens gedoucht, yech), keuken opruimen, stoffen, stofzuigen, dweilen, wc''s, eindelijk eens eten. Had alleen nog maar banaan op. En toen eindelijk om half 1 eens douchen. Net met vriendje even naar stadtje geweest, nieuwe gordijnen gehaald. Niet te duur hoor, bij Leenbakker. En straks gaan we lekker wokken!!

Zo, eens kijken hoelang t duurt voor mijn bericht er op staat...wens mezelf succes.
Oja, over nieuw forum gesproken. Volgens mij zijn heleboel mensen naar jereno.nl gegaan. Kunnen we daar geen nieuwe klusbabes openen? Of t nu hier of daar is, maakt verder niet uit, alleen dat t hier dus nooit werkt!!!!

Terug
Bovenaan