Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oeps, na 2 keer gelijk weer terug op het forum te komen en er niets geplaats was probeerde ik het ngo een derde keer en nou staan ze er alle 3 op!:S

Kom vanavond nog even "buurten" straks eten bij me moeder!

groetjes

Probeer dit fforum maar weer eens te trotseren, als jullie durven, durf ik ook!
Wat is dat toch met al die negatieve testen hier!!!
Ik ga volgende vrijdag of zaterdag testen ofzoiets. Maar dat had ik al gemeld geloof ik.
Ik heb nog steeds last van een zeurderende, borrelende, stekende onderbuik...........en mijn tieten geven af en toe een verbrand gevoel.
Het is afwachten, meer signalen kan ik van mijn lichaam niet krijgen geloof ik, maar zijn wel eens eerder voor de gek gehouden!!!!
De auto rijdt heerlijk, maar is een grote stap van een altootje naar een stationwagen.........klein meisje, grote auto gevoel.....hahaha!!!
O, poesje klimt op schoot terwijl ik zit te tikken, lekker dingetje van me, gaat hij heel hard liggen knorren. Deze is zo dom! Zijn broertje heeft echt een enorme arrogantie maar Davey is echt zo'n domme, dikke, goedzakkige kat........aaaaaaaaaaah!!! Klimmen altijd bij me als de baas er niet is...........en die is voor 5 dagen naar kuala lumpur vertrokken, dus kunnen heel wat afknuffelen met zijn drietjes!!!

Kut kruimeldief, die negatieve test, maar misschien gewoon te vroeg??
Bieb: Ik vind je stoer meid, gaan met zijn tweeen de week afwachten.
Linda: hoest met jou meis?
Happy!!!! hoest thuis???
Bambi: whihihihi, kuthond?!! Wahahaha! Opvoeden die handel! Komt vast helemaal goed.
Jemig: wie vergeet ik??
Fijne zondag middag!!
KusRimke

Hoi meiden,

grr het lukt weer voor geen metern om op het forum te komen, maar overstappen vind ik niet helemaal geweldig. Ik vind die jereno een stom mens. whahaha en dan wacht ik wel of deze het weer gaat doen ofzo.

fff een bericht m.b.t de hond. Ik was miss wat grof omdat iedereen zo geschokt reageert. Maar jullie hoven niet bang te zijn dat ie hals over kop de deur uit gaat, dat mag niet eens van me mannetje. En wij zelf ook van die personen die echt niet zomaar een dier wgdoen. Daarom vind ik het ook best moeilijk . Ben er achter gekomen dat ik gewoon geen hondenmens ben en heb echt niks met het beessie. En hij luister ook wat slechter naar mij als me ventje, maar hij moet straks wel mee lopen met de kinderwagen en in huis nioet de mensen opvreten en absoluut geen bedreiging voor me kindje zijn. Let wel het is een hond van 70 cm hoog en ruim 45 kilo geworden en dat hadden we niet helemaal verwacht. Tuurlijk gaat ie nu niet weg en zij ik het in een opwelling, we gaan het allemaal wel zien als de kleine er eenmaal is, maar ben er heel hard in, als het niet gaat incombinatie met de kleine, dan moet er een goed huis voor hem gevonden worden, maar daar denk ik nog niet, miss valt het allemaal wel mee en maak ik me druk om niks. Maar gewoon af en toe grrrr. Kan ik hem wel achter het behang plakken, maar dan kijkt ie weer zo lekker dom en lief en dan ben ik weer om hoor.

nou sorry voor het ego bericht, maar heb gelijk geen zin meer. ga eten koken.

xxx bambi

He meiden!

Vanmiddag gezellig naar de intratuin geweest! Vind t zo gezellig, die kerstsfeer! Kan er echt uren rondlopen!
Bambi, ik snap wel een beetje wat je bedoeld met je hond, maar vaak is streng opvoeden een goede oplossing. Zeker ook voor in de toekomst met een kleintje! Ik hoop dat het allemaal goed zal verlopen!
Rimke, leuk zeg een nieuwe auto! wel even wennen inderdaad!

Hier alles verder hetzelfde!

Liefs Jacqy

Kruimels; Jammer van je neg test. Misschien te vroeg?

Pipstip: leuke foto's

Verder zit ik met te ergeren. Eerst 10x proberen in te loggen en dan 1000000 x dit forum proberen te ergeren. Grrr. denk dat ik maar hier helemaal niet meer kom. Ga wel naar Jereno. En Bambi; je kan wel zeggen dat het een stom mens is, maar ken je haar dan? Dit werkt natuurlijk ook niet....

Net 'gezellig' bij schoonma gegeten. Verder niet veel meer te melden

Hoe gaat trouwens het volgende kalfje heten?

Ik hoop dat er hier iemand weer eens pos. test...

he bieb,

ik heb me ook ingescheven bij jereno. gewoon onder jacqy84. maar heb nog geen bericht gehad dat ik ben toegelaten.. jij wel?
Maar het liefst blijf ik gewoon hier!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan