Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hey meiden

Ik heb me wel ingelogd bij Jereno, maar ik heb er nog geen bericht achter gelaten

Het doopsel was wel leuk, het duurt 20 min, en dan is het alweer klaar, daarna nog even een kopje thee en een taartje gegeten bij me vriendin om het doopsel te vieren,

Rimke: ik heb ook af en toe het gevoel net of me tieten in brand staan,

Maar ik kom net van de wc af en ik bij het afvegen, zit er een helderrode sliert met bloed aan het wc papier, ik durf niet nog een keer naar de wc want ik ben zo bang dat ik dus ongesteld ga worden, misschien was het wel een innestelingbloeding, maar dat betwijfel ik, ik wacht straks nog wel af als ik weer naar de wc moet,

xxx linda

hehe, ik ben het forum ook meer dan zat eigenlijk hoor. iedere keer maar weer de vraag, doet ie het of doet ie het niet??????
dat andere forum heb ik nog niet bekeken, maar ik vind dat we wel resoluut dan moeten overstappen met z'n allen. en als er iemand echt niet over wil, dat we dan hier blijven. ik wil deze leuke groep niet meer kwijt hoor.

zijn net terug van de stad, sinterklaas cadeautjes gekocht. druk druk druk in de stad. daarna nog even ergens een hapje gegeten met z'n tweetjes, mmmmmm.

het kalfje heeft nog geen naam, maar jullie mogen altijd met suggesties komen natuurlijk. maar er staat weer een koe op knappen dus een hele waslijst is dan wel handig, whaha.

mooi rimke dat de auto zo lekker rijd, dat kleine meisje grote auto gevoel gaat snel over hoor, ik ben ook van een klein autootje naar een grote gegaan en dat is een kwestie van een paar weekjes wennen. geniet maar lekker.

bambi, het gaat helemaal goed komen hoor met jouw kindje samen met de hond. die worden straks onafscheidelijk. probeer de hond wel aandacht te geven op het moment dat de kleine geboren is, dat hij geen reden heeft om jaloers te zijn, ik heb er alle vertrouwen in. we weten dat je het niet zo kwaad bedoeld. snap dat je kindje voor alles gaat!

We hebben lekker de houtkachel aan, mmmm had het zo koud.
heeft iemand van jullie nog een reactie op dat vraagje van mij over mijn temperatuur.
dat ik een hoge temperatuur hou, of dit door mijn electrische deken kan komen?
ik zet hem wel uit voordat ik ga slapen, zou mijn lichaam het s'ochtends nog warm kunnen hebben van de deken? nee toch???

even op dat nieuwe forum kijken,
tot zo

hey kruimels

Lekker sint inkopen gedaan, dan heb je een drukke middag gehad
wat je vraag betreft over de electrische deken, ik denk dat als je hem uitzet als je je bed ingaat dat dat je temp, niet beinvloed,

Wheee ik durf niet naar de wc te gaan om te kijken of er nog meer bloed is, ik had begrepen dat voordat je ongi wordt dat dan je temp ook naar beneden gaat, en mijn is niet naar beneden gegaan maar iets omhoog

xx linda

zo kom net van de wc af, geen bloed te zien, hopelijk komt het straks en morgen ook niet, ik heb nog een beetje hoop,
Ik heb wel zo'n raar drukkend en weeig gevoel in me onderbuik. ik weet natuurlijk niet hoe heftig ik me voel als ik door die medicijnen ongi moet worden, maar als ik normaal ongi wordt voel ik nooit wat in me buik dan heb ik alleen altijd giga hoofdpijn en dat heb ik nu niet, ik wacht af, en zit steeds tegen me moeder haar schilderij te zeggen ma help me nou zorg ervoor dat ik zwanger ben hahahahah, hopelijk hoort ze me
Ik zit trouwens wel in me eentje te kletsen hahaha

xxx linda

meiden ik ben er vantussen, we gaan film kijken,
Ik hoop dat er geen bloed meer komt, en ik hou jullie op de hoogte
Iedereen een fijne avond , en tot morgen

xxx linda

oh linda, wat spannend maak je het, beetje bloed, dan weer niet, rrrrrrrr.
hoop zo voor je dat je nog zo'n lief monstertje net als joey mag krijgen.
laat je het wel weten, hoe het afloopt????
wat voor film ga je kijken?
op nederland 2 een beetje een bizarre film, over lijken opgraven, rrrrrr

dank je voor je reactie op die temperatuursverhoging.
ik kan het me ook niet voorstellen, maar wilde graag even een reactie van een paar van jullie, pip wist het ook niet helemaal zeker.
hoop dat er nog iemand anders reageert.
als dat m'n temperatuur wel zou beinvloeden dan stop ik er gewoon eens even een paar avonden mee, kijken of de temperatuur dan omlaag gaat.
vind het alleen zo heerlijk om s'avonds in een warm bedje te stappen.
slaap gewoon veel sneller.

is er verder nog iemand hier?

Kruimel, nog effe voor ik ga slapen, die temp die zo hoog heeft kan niets te maken hebben met je warme bed. In de zomer lopen we ook niet allemaal met koorts!
Nee, het gaat om je basale temp en die heb je gewoon in je lijf, heeft niets te maken met warm dekbed ofzo. Alleen je perifere temp stijgt door een warm dekbed oid. Heb hier 6 jaar verpleegkunde voor gestudeerd! Whihihi!
Die temp is dus gewoon hoog en heeft niets te maken met hoeveel je aanhebt en dergelijke!!
Welterusten!!

Terug
Bovenaan