Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dank je rim!!!
ik heb het volste vertrouwen in je als verpleegster, haha.
bedankt voor je reactie. kan ik gewoon lekker elke avond in een warm bedje stappen.
heerlijk!!!!!
welterusten voor als je er nog bent
groetjes Kruimels

goeiemorgen meiden

Ik ben denk ik ongesteld aan het worden, nu alleen nog aan het wcpapier, maar ik heb wel maandverband ingedaan, dus ik ga ervan uit, Ik ga straks de gyn bellen over hoe en wat, ik moet een donderdag heen, maar als ik weer clomid moet slikken ben ik donderdag te laat dus ik ga vragen of ik niet morgen heenkan

Ik ga zo boodschappen doen en dan sporten
tot vanmiddag

xxx linda

hey meiden

Ik heb vanmorgen de gyn gebeld, en ik kreeg zijn assistente aan de lijn, ik heb me verhaal gedaan en zij zei dat het ook een innestelingsbloeding kan zijn, Ze vroeg namelijk hoe normaal mijn   ongi verloopt, Ik vertelde dat dat dan gelijk doorzet en meestal vrij heftig is, maar ik heb nu wel maandverband in maar daar zit een druppel bloed in en op het wcpapier valt het ook wel mee, Ze zei dus dat het van een innestelingsbloeding kon zijn, of een miskraam of gewoon ongesteld, de afspraak van donderdag blijft gewoon staan, en als het goed is gaat de gyn dan een echo maken om te kijken hoe of wat

Ik heb nu bijna geen bloed meer aan het wc papier, af en toe een sliertje of een veegje, ik heb wel een druk op mijn baarmoeder en krampjes, maar ik heb dat nog nooit gehad als ik ongi moest worden, ik hoop echt dat het een innestelingsbloeding is, maar ik ga er maar niet vanuit, ik ga maar uit van een ongesteldheid,
Zo dan zijn jullie weer even op de hoogte

xxx linda

Hoi meiden,

Wat lees in nou ?/ Linda en Rimke ongie, nee toch.
Linda laten we hopen van niet en dat het toch een innest. is en Rimke is het bij jou al zeker dan?
Kruimels is je keuken eral ? spannend hoor.
Bieb , nee ik ken jereno niet, maar das gewoon mijn mening.Ik denk ook niet dat we ongestoord een nog klein forum binnen kunnen strormen en dan verwachten dat andere er niet bij komen en daar heb ik helemaal geen zin in hoor.
Tuurlijk is het klote als het forum raar doet, maar we trotseren het allemaal en hebben al weer 8 pagina's gekletst. Het maatk dus weinig uit lijkt mij. Maar goed das wa ik er van denk en ik ben onder invloed van hormomen en darr word ik zwaar sago van. whihihih

Mannetje is ziek thuis, dus ga hem ff vergezellen. moet nog ff een boodschap je doen en verders rustig aan.

xxx Bambi

hoi mieden,

goh het forum doet het geloof ik weer.
maarre dit is dus de rede dast ik niet naar jereno wil, ik heb een stukje van een tpic gecopieerd van daar.

Ik heb de aanmeldster van het jg forum geweigerd, ik kreeg dit mailtje:

Beetje Flauw is het niet? Wel zelf op het jongegezinnen forum tot vervelens toe berichtjes plaatsen en dit andersom niet accepteren. Hoop je niet meer te treffen op het jongegezinnen forum en hou het lekker bij je eigen.

haha, ik moet er wel om lachen, ik kan mijn antwoord niet terug vinden, maar zoiets van zolang jg forum er geen problemen mee heeft, wat maakt het dan uit. Dat ik nog op het jg forum kom als ik dat wil en dat ze niet zo kinderachtig moet zijn, reageer gewoon op jg forum op mijn berichtje enz enz.

groetjes linda

Dus lekker gezellig daar he.

xxx Bambi

Rimke : shit toch ong geworden. Pff wat je zegt, kwaaltjes zeggen ook niets. Dan heb ik dus nog hoop
Linda: ja wat zal het nou bij jou zijn? Ik hoop een innesteling! Spannend hoor voor je, zal voor je duimen
Kruimels: volgens mij maakt die electr, deken niks uit. Had wel gelezen dat je temp. wat beiinvloed kan worden als je alcohol die avond hebt gedronken, of laat naar bed bent gegaan.

Bambi: had jij nou dat antwoord naar Jereno gestuurd of was dat Linda? Ik heb voor de rest ook geen bericht gehad, maar kan wel inloggen. Zelf nog niets geplaatst. Blijf ook liever hier. En ben t er mee eens, als we 1 niet wil, dan gaan we allemaal niet.
Enne vandaag werkt t weer goed volgens mij

Hier verder nog niets spannend. Voel geen zw.klachten ofzo. Had vanmorgen alleen beetje zeurend gevoel (maar dan echt een beetje, haast niets dus). Kan geen ong zijn want dat zou dan pas donderdag zijn. En ik ben echt altijd op de dag op tijd.
Laatst wel witte afscheiding. Wat kan dat zijn?
Temp is nog steeds hoger. Sja, had ik weet wat vanmorgen, Heb zo een briefje op nachtkastje waar ik temp opschrijf. Waait dat briefje weg...en nergens meer te vinden!!!! Kan toch niet zomaar weg zijn. Zal straks nog eens zoeken. Vreemd hoor

Zal ik dan toch morgen testen? Nee hou t nog even vol tot donderdag

Heb nu even pauze

Terug
Bovenaan