Hee meiden,
Zo was even op en neer naar Alkmaar voor een verjaardagsfeestje van een kindje van een van mijn vriendinnen .............(twee uur heen, twee uur terug.........). Ben nu een beetje gaar.
Tja, mijn ongi....het is vreemd. Normaal gesproken, maar wat is normaal????, wordt ik dan 'snachts tegen een uur of 5 wakker met hevige krampen in mijn buik, verlies ik meteen heel veel bloed, heb ik echt 6 ibuprofennetjes nodig, heb een avond van te voren de meest afschuwelijke migraine en nu? Nu niets. Wat krampjes/zeurend gevoel in mijn rug (wat ik al anderhalve week heb), wat gerommel in mijn buik (wat ik al anderhalve week heb), wat krampjes/steekjes in mijn baarmoeder (wat ik al anderhalve week heb). En, nog steeds zere tieten, krampjes in mijn liezen..........en vanmorgen kots misselijk...............
Ik vind het wat raar, het is niet heel veel bloed wat ik verlies maar teveel voor een innestelingsbloeding volgens mij. Anyway, lekker verhaal, komt ie, heb 1 tamponnetje gebruikt voor de hele morgen, heb hem net uitgehaald, halfvol en een maandverbandje ingedaan, kan ik beter zien wat ik verlies.
Het is op zich niet erg hoor die ongi, ach had liever anders gezien, maar we weten in iedergeval dat alles nog werkt. En over een week of anderhalf weer lekker aan de klus, wie weet, en nu mijn cyclus iets naar voren is opgeschoven is mijn mannetje ook in het land als ik mijn eitje heb! Jullie horen dan eventjes een weekend niets van mij (hoewel, zit in de nachtdienst.........)hahaha!!!
Wat fijn dat het forum het weer doet!
Ik ben er eigenlijk ook voor om hier te blijven hoor, hier hebben we elkaar toch leren kennen!!!
Dikke kus Rimke