Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bambi: heb t berichtje van Jereno eens beter gelezen. Laat maar zitten dus, wat een zeikerds zeg, En dat we eerst 'goedgekeurd' moeten worden..tss belachelijk. Als naderhand blijkt dat iemand vervelend doet,kan je die persoon er nog altijd af trappen, toch?

hey meiden

Jeetje he Rimke, ongi geworden balen meid,

Bambi: verwen je mannentje maar lekker hoor nu hij ziek is

Bieb; we hebben alle hoop op jouw gevestig meid,
Ik heb vanaf vanmorgen nog steeds geen bloed meer gezien, ik hoop dat het zo blijft, ik heb wel nog steeds die krampen in mijn onderbuik, en ben nu steeds weer met vlagen misselijk, maar ik ga er gewoon vanuit dat ik morgen ongi wordt, maar ik hoop het natuurlijk niet

Nou heb dat berichtje even gelezen wat Bambi neer had gezet van Jereno, nou meiden we blijven lekker hier hoor of het forum het nou doet of niet, jezus he wat een gezeur daar,

xx linda

hahaha het lijkt erop dat het forum het weer doet,

Ik ga ook een donderdag even aan de gyn vragen hoe het nou zit met het temperaturen, want ik ben nu steeds op de temp van 36.8 en ik dacht dat als je ongi zou worden dat het vantevoren lager zou worden wie weet dit

Ik ga even spagehetti saus maken voor morgen, ik ben er vanmiddag/vanavond nog even, me man is vanavond wel laat thuis
xxx linda

Hee meiden,
Zo was even op en neer naar Alkmaar voor een verjaardagsfeestje van een kindje van een van mijn vriendinnen .............(twee uur heen, twee uur terug.........). Ben nu een beetje gaar.
Tja, mijn ongi....het is vreemd. Normaal gesproken, maar wat is normaal????, wordt ik dan 'snachts tegen een uur of 5 wakker met hevige krampen in mijn buik, verlies ik meteen heel veel bloed, heb ik echt 6 ibuprofennetjes nodig, heb een avond van te voren de meest afschuwelijke migraine en nu? Nu niets. Wat krampjes/zeurend gevoel in mijn rug (wat ik al anderhalve week heb), wat gerommel in mijn buik (wat ik al anderhalve week heb), wat krampjes/steekjes in mijn baarmoeder (wat ik al anderhalve week heb). En, nog steeds zere tieten, krampjes in mijn liezen..........en vanmorgen kots misselijk...............
Ik vind het wat raar, het is niet heel veel bloed wat ik verlies maar teveel voor een innestelingsbloeding volgens mij. Anyway, lekker verhaal, komt ie, heb 1 tamponnetje gebruikt voor de hele morgen, heb hem net uitgehaald, halfvol en een maandverbandje ingedaan, kan ik beter zien wat ik verlies.
Het is op zich niet erg hoor die ongi, ach had liever anders gezien, maar we weten in iedergeval dat alles nog werkt. En over een week of anderhalf weer lekker aan de klus, wie weet, en nu mijn cyclus iets naar voren is opgeschoven is mijn mannetje ook in het land als ik mijn eitje heb! Jullie horen dan eventjes een weekend niets van mij (hoewel, zit in de nachtdienst.........)hahaha!!!
Wat fijn dat het forum het weer doet!
Ik ben er eigenlijk ook voor om hier te blijven hoor, hier hebben we elkaar toch leren kennen!!!
Dikke kus Rimke

Linda en Rimke: misschien zijn jullie bloedingen echt eenmalige bloedingen, maar zijn jullie toch zwanger! Vreemd hoor, of gewoon echte innestelingsbloedingen. Het lichaam kan raar doen. Enne hoop niet te veel op mij, ben er bang voor.....
voel echt niets bijzonders op dit moment. Oja, net wel in linkerlies steekje, en net of bij linkerrib iets op gedrukt wordt....(zo groot is de baby toch nog niethaha)

Ga snel verder,nog 15 min en dan weer naar huis!!!

Enne we blijven hier meiden!!! go girls!!!

Hoi lieve schatten,

Volgens mij werkt het hier wel weer aardig he !!!!! Dan blijf ik ook liever hier hoor. Jeetje rimke en linda, ongie of niet?????? Laten we hopen op een innestelling he meiden. Het is idd wel waar wat je zegt hoor rimke, natuurlijk is een positieve test helemaal super maar, je kan het idd ook zo zien dat je wel weet dat alles nog werkt!!! Hou ons op de hoogte he meiden. Jacqy, heb je nog wat gekocht bij de intratuin? Leuk is het daar he en met de kerst is het helemaal super!!! Kost me altijd een heeeeeeeleboel geld whaha. Bambi, ach je mannetje ziek, verwen hem maar lekker en zelf ook rustig aan he! Bieb, je hebt de meiden gehoord he...alle hoop op jou whahaa hoe bedoel je druk op je schouders. Ik hoop gewoon dat jullie alle drie zwanger zijn !!! Kruimels meisje sorry ik weet ff niet meer wat je hebt geschreven whaha bijna onmogelijk als je zoveel schrijft he.

Morgen om 15.50 uur naar et ziekenhuis voor de uitslag. Zullen jullie duimen meiden. Raar he, ik was zo positief maar, nu het dichterbij komt krijg ik toch de kriebels. Ach, ook wel een beetje logisch toch het blijft toch spannend.

Kus happy

Kruimels ik heb nog ff snel terug gekeken en zag dat je lekker was wezen shoppen voor de sint en lekker had gegeten saampjes. Das een gezellige zondag geweest dan he !!! Haha kon niet zomaar stoppen zonder dat ik je nog persoonlijk ( hihi ) had gesproken

kus happy

hoi meiden,

Jee ben wel blij dat de meeste van jullie hier willen blijven.

Linda en Rimke toch wel vreemd die ongie/bloedingen, kan er uit beide niet echt van een ongie uitgaan. Dan lijkt mij dat je wil dat het of direct ophoud whihih of dan maar echt ongie, maar das natuurlijk weer minder dan he.

Bieb dan is het toch afwachten bij jou, waneer wilde je gaan testen als je ongie weg blijft ?

Hier alles oke, heb vanmiddag platte schoenen gekocht whahaha. Echt erg, Ik draag namelijk altijd hakken. ben al lager gegaan naar ong 4 cm maar heb ze ook gerust 7 cm liggen Maar dat kan straks niet meer, krijg ik denk ik rugklachten van en zag net leuke afgeprijsde liggen en dacht ach ja moet er straks toch op overstappen.
Ook nog lekker warme sloffen voor me mannetje ook en mezelf en een super leuke tuniek jurk die ik in de winter aan kan met een coll eronder of van de zomer gewoon zo. is namelijk zonder mauwen. En nog belangrijker kan er lekker in groeien kwa buik hihihihi. Hij staat echt super en heb ff gekeken met dikke buik kan het ook hahahah.

ga zo maar eens koken, we eten lekker bloemkool met een kipfiletje. jammie

xxx bambi

Terug
Bovenaan