Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linda en Rimke;
ik wordt depri van jullie. Jullie hebben allemaal echte kwaaltje en volgens mij zijn jullie ook echt zwanger! Voel hier ook weer van alles, maar ga niet zeggen wat, want zal toch wel niks zijn. Had deze maand echt gevoel van, nu gaat t lukken, maar nu weet ik t niet hoor. Is toch afwachten tot NOD
Hoop t natuurlijk voor jullie, maar ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oja, ik ben vrij van 24-8 t/m 1-1. Heerlijk!!!!!

Enne ben ook elke ochtend aan het temp.Klopt zowiezo niet, want geeft lagere temp aan, maar is blijkbaar altijd onder de oksel. Ene dag 0,8 graden lager dan de andere dag. Dus om en om hoger en lager. ook vreemd hoor. Doe t als ik wakker wordt, dus ben niet eerst wezen rennen ofzo haha.

Lief Biebmeisje!
Ik wil jou helemaal niet depri maken met mijn klachten, en het grappige is dat je ook zonder klachten zwanger kunt zijn, en met klachten toch niet!
Bovendien, je hebt toch klachten?? Vertel ze eens??!!
En het lulligste van allemaal, we moeten toch wachten met testen totdat de nod nadert.
Kop op, nog niets aan de hand (ook voor linda en mij niet!)!!!
Dikke kus en knuffel Rimke

hey rimke

Ik had steeds een temp, van 36,5, 36,6, 36,4 en vorige week in ene 2 dagen 36,2 en toen weer 36,4 en toen 36,9 en 36,7 en ik had begrepen dat als je je eisprong hebt gehad je temp naar beneden gaat en dan weer omhoog, Maar ik zei al tegen me man net, of me lichaam neemt me in de maling, en wordt ik harstikke ongesteld, of ik ben zwanger, ik hoop natuurlijk van het tweede,
Bij jouw gaan de klachten ook lekker, hopelijk is het bij jouw ook raak meid, ik hoop het zo voor je

Ik heb nog steeds zere borsten net of er een steen in zit haha, en vanmorgen was ik harstikke misselijk en ik heb nog steeds dat zeurderige gevoel in me ondebuik, nog steeds met zitten en opstaan, en gisteren ging joey op me buik zitten en dat was ook heel gevoelig, ik gelijk hem eraf halen, want je weet maar nooit

hey bieb

net wat rimke zegt, we moeten gewoon afwachten, en wat voor klachten heb je meid, en ik snap je dat je er van overtuigd was dat je zwanger zou worden en nu twijfelt, Ik heb dat ook ik was ecth zo van deze maand is het raak, en nu met al mijn klachten durf ik het bijna niet te hopen haha me man is er echt van overtuigd dat het raak is, ik had net onder het eten weer een vlaag van misselijkheid en hij zei, ach meid nog effe je moet er wat voor overhebben hahah

xx linda

Weet je wat ik hoop?!
Dat we deze maand of volgende maand inenen allemaal zwanger zijn en dat we dan volgend jaar, in het najaar ofzo, een reunie kunnen houden met al onze mooie kindjes.
Idee??

Terug
Bovenaan