Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een stolsel?! Dat is niet zo fraai...............
Maar goed, heb voor ons drieen in december gependeld (maar die zei ook dat ik nu zwanger was), dus wie weet.
Ik ga er niet vanuit dat het bij mij een innestellingsbloeding is hoor, maar raar vind ik het wel, nog geen twee weken na mijn eisprong.................en mijn tieten..........tja, ik keek net eventjes maar die zijn echt opgeblazen.................maar goed. Bloed is bloed, en ik heb niet zulke leuke ervaringen met bloed, dus laat het maar doorzetten. Mijn baarmoeder is natuurlijk met die curretage lekker leeggeschrapt dus er zal ook niet zo heel veel zitten..............over twee weken weer lekker aan de klus. Nu maar hopen op een eisprong................

Bambi: Zuurkool!!!! Ben dol op zuurkool.............en dat tuniekje klinkt ook top!!!
Happy: meisje, succes morgen!!! Ik duim, ik duim heel hard!
Sterretje: hoest eigenlijk met je misselijkheid? Gaat het wat beter nu de eerste spannende weken voorbij zijn??

Bieb: blijf voor je duimen!!!!!!
Fijn dat het forum het weer doet!!

Rimke: ik ben het met je eens hoor bloed is bloed, maar ik wordt er vandaag niet echt wijzer van, kom net weer van de wc en weer helemaal niks te bekennen, ik heb nou ook zoiets van of ik wordt nou echt ongi of er komt geen bloed meer, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben

xxx linda

ik ga even stoppen ik ben er straks weer als joey op zijn bedje ligt, hij haalt nu de hele speelgoedkist leeg en zet alles op de tafel, maar dat past niet hahahahah
Meiden tot straks

xxx linda

Hai Meiden!
Ben vandaag samen met mijn man naar de gyn. geweest. Viel alles mee!   Verwijsbrief van de ha gegeven, ze (het is een vrouw) opende een nieuw dossier en begon vragen te stellen en antwoorden op te schrijven. Na vraag 2 (menstrueer je regelmatig) gaf ik mijn geprinte kalender van 2007 met daarop mijn NOD dagen gemarkeerd. Na een beetje doorvragen bleek dat ik verkeerd aan het berekenen ben! Ik rekende altijd vanaf de dag dat het "echt" bloedt zeg maar. Maar nu moet ik dus rekenen vanaf de eerste verschijnselen van "roze afveegsel".   Weer wat geleerd, beginnersfoutje? Daarna een kort inwendig onderzoekje: spreider ingebracht, wattenstaafje voor wat slijmvlies af te nemen en daarna voelen met de hand. Toen een inwendige echo, ik mocht meekijken. Er was duidelijk een vergrote follikel te zien die waarschijnlijk morgen gaat knappen. (Gaaf he, nu hoef ik niet te testen maar hoor ik het van de prof!)   De eerste berichten zijn dus positief. Mijn man werd ook nog kort ondervraagd en kreeg een potje met folder mee voor zijn sperma. Dat gaan we dus mooi pas volgende week inleveren, want daarvoor mag je 3 dagen geen zaadlozing hebben gehad
He, ik ben helemaal happy dat we geholpen worden. Dat 'verzacht' het wachten een beetje en maakt dat ik de verhalen van mijn pas zwangere beste vriendin beter kan "handelen". Ik moet nog wat bloed laten prikken in de volgende weken en na mijn volgende ongesteldheid mag ik bellen voor een afspraak voor een HSG (baarmoederfoto waarbij ze contrastvloeistof inspuiten.) Maar da's wel wat heftiger geloof ik want de assistente zei dat ik beter maar niet kan gaan werken die dag en een vriendin of man mee kan nemen voor support. Nou, een hoop gebeurd hier. Nu ga ik even bijlezen over jullie belevenissen, want het was al weer veeel te lang geleden dat ik hier geweest ben. Veel liefs, Chris

Linda, rimke en sterretje .... bedankt. Als al mn lieve klusbabes vriendinnetjes voor ons zullen duimen komt het vast goed !!!!!!!

Sterretje; dat was bambi hoor van dat tuniek, kan ze lekker groeien haha

Rimke; ik heb net zuurkool op ..... heeeeerlijk, was erg lekker

Ben vanaf verleden week dinsdagavond op pad geweest of heb visite gehad pffff. Nu lekker saampjes een avondje thuis, heerlijk vooruitzicht!!!! Kom tussendoor nog wel ff buurten, ben veel te blij dat het weer werkt!!!!!

kus happy

Hey chris,

Fijn dat je er weer even bent. Kan me heel goed voorstellen dat je je happy voelt meid. Nu gebeurd er tenminste iets he.....hou je ons op de hoogte? Succes meisje...

liefs happy

Oeps, sorry, dacht dat bambi de zuurkool aan het eten was............was het lekker happy?? hihihihi.
Jeetje Chris, wat een toestand he? Ken het hoor. Maar fijn in ieder geval dat er iets gebeurd, en dat je je eisprong hebt.................hoera!!! Klussen dus!
En fijn dat het je gedachten wat verzet, kijk je bent er natuurlijk extra mee bezig nu, maar hopelijk komt er iets uit waarmee jullie iets kunnen! En dan niets ernstigs.......
Ik ga lekker een avondje op de bank bivakkeren, hollands next topmodel kijken en dan lekker naar bed. Nieuwe dag, nieuwe kansen!!!
Meiden, kom vanavond nog wel effe koekeloeren, dikke kus!!!

Dag dames,

Is het weer te doen, hier typen?

Linda/Rimke: vaag die bloedingen. Jullie gaan qua klachten wel gelijk op.

Happy: Morgen dus de uitslag. Positief denken.........

Chris: Fijn dat de gyn je zo op je gemak heeft gesteld. Ik tel mijn NOD ook altijd vanaf de dag dat het bloeden echt doorgezet heeft. Weer  wat geleerd.

Ik zit vandaag op dag 34 van mijn cyclus. Vorige maand werd ik op dag 34 ongesteld (volgens de gyn van Chris zelfs op dag 33).   Ik ga niet eerder een test doen dan zondag (dag 40). Ben zo bang dat het  anders weer negatief is en dan heb ik er weer de smoor in. Heb niet echt kwaaltjes waaruit ik iets zou kunnen afleiden. Moet wel heel vaak p##pen . Maar ik kan ook kou gevat hebben op mijn buik afgelopen vrijdag. Ik moest namelijk met mijn leerlingen 1,5 uur in de kou en regen staan voor een ANWB trapvaardigheidscursus. Voelde aan het einde mijn ledematen niet meer en was zeiknat. Ook de kids waren drijfnat en zaten met z'n 30en te rillen tegen de CV aan. Zo zielig...

Onze piano wordt om 19.00 uur opgehaald. We hebben hem verkocht. Mijn ouders willen die van hun weg doen en die mogen wij hebben. Hun piano is een stuk moderner en beter. Hoop niet dat het laminaat er aan gaat, wanneer de piano eruit gerold wordt..... (Ik speel trouwens niet piano, mijn vriend) Ik heb vroeger 7 jaar dwarsfluitles gehad en heb nu sinds een paar weken gitaarles. Dit wilde ik al heel lang leren zodat ik op school de kinderen kan begeleiden. Heb de blaren op mijn vingers staan. 't Is nog best lastig....

Ik stop weer even, misschien tot straks.

xxx essy

Terug
Bovenaan