Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mootje gefeliciteerd!!!
Jacqi: Spannend!!
Happy: hoe was de uitslag???

hier alles nog hetzelfde.
voel me belabberd, heb lekker mijn electrische dekentje aangezet en kruip er zo lekker in. Bloeden lijkt wel iets minder maar nog steeds helder roood zonder stolsels.
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, ip moet dit eruit, als ik het laat zitten (door die medicijnen) wordt dan het innestellen volgende maand een probleem?? Ik weet het niet zo goed.................
Ik ruip lekker mijn bedje in, ben kotsmisselijk, heb koppijn, ben koud, morgen weer een dag.................

hey meiden

Rimke: ik vind het zo naar voor je dat je je zo rot voelt, kan er niet iemand bij je blijven vanavond zodat je nu niet alleen bent?

Sterretje: Ik ben zo'n medium geweest en die zei dat er een babyzieltje bij me moeder is te wachten totdat ik er klaar voor ben zodat hij/zij kan komen, ik geloof wel in dat soort dingen

Happy: gelukkig was het goed nieuws, maar het andere nieuws inderdaad wat minder, hopelijk komt het door het spoelen van de blaas, En zolang de artsen positief zijn moeten jullie dat ook zijn, want de artsen houden je niet aan het lijntje.
Sterkte meid

Zo ik ben ook niet op en top ben duizelig heb buikpijn, koppijn en ben moe en heb last van heel veel bloed, poehee lijkt wel in de lucht te hangen, maar ik heb het gelukkig niet zo erg als rimke

xxx linda

Rimke; kruip maar lekker in je bedje, meestal knap je dan wel wat op. Misschien morgen even de dokter bellen hoe nu wat te doen? Die heftige bloeding, het zou toch niet weer een mk kunnen zijn??? Mijn 1e ong na mk was net als altijd hetzelfde

Sterretje; Ik kijk ook wel eens Shar, en op zich denk ik wel dat er nog wat is hierna, maar wat? AL die verhalen kunnen toch niet uit de duim zijn gezogen? Ik ben eens naar een handlezer geweest op zo een beurs met vriendin, we durfden eerst niet maar zijn toch gegaan. Vorig jaar was dat. Weet je wat ze zei? je moet voorzichtig zijn, anders kan je wel eens zwanger worden volgende maand, haha slikte de pil nog, dus lijkt me stug, maar keek wel even raar op. Ze zei wel paar dingen wat wel klopte

Happy; ben blij dat t onderzoek toch min of meer goed is. Dat 8-1 weer een onderzoek is, is misschien alleen maar goed. beter er eerder er bij zijn dan te laat.

Essey; jij ook al ong?? Balen meid. Schiet niet op deze maand

Jaqy: heb ik zeker gemist dat je klachten had. Die steekjes enzo, misschien een innesteling? Ik had vorige week ook meer witte afscheiding, misschien goed teken? weet t niet, hoop t

Oja, heb mijn temp. blaadje weer gevonden! lag achter bed. Moet nog zo een schema eigenlijk van internet uitdraaien. Wacht tot donderdag, dan heb ik t misschien niet meer nodig haha

Vanmiddag op radio bij COen en Sander show hadden ze t over 8-8-2008 dat er veel stellen gaan trouwen. Ik heb ook al 2 jaar die datum op kalender, maar helaas mijn vriend niet haha, En nu hebben ze een soort wedstrijd gemaakt voor stellen die zwanger willen worden en dan proberen op 8-8-2008 te bevallen. Nou dan mogen ze wel opschieten lijkt me. Als ik nu zwanger ben, dan ben ik 7-8 uitgerekend. Dan ga ik me ook opgeven!! lijkt me wel lachen. Weet wel gelijk iedereen dat ik zwanger ben haha.

Ik twijfel nog of ik morgen ga testen. Voel af en toe druk in linkerib, maar of dat er iets mee te maken heeft? En bij t sporten gister en wandelen net, was ik zo slooooom.

Zo, ga nu even lekker recept voor Chinese tomatensoep zoeken hmmmm

Zal ik dan maar morgen testen? Dan zal ik jullie s avonds pas berichten haha gemeen he? iedereen in de spanning laten...

Jullie hadden al zoveel klachten en toch niet zwanger, ik eigenlijk niets, of niet veel. Misschien dan toch???....

jaaa ga morgen testen ik ben zo benieuwd,

En wat die klachten betreft die ikhad, dat ga ik een donderdag even aan de gyn vragen hoe of dat kan, ik ben nog steeds erg misselijk en kramp in me baarmoeder, Ik heb dat echt nooit als ik ongesteld ben, heel raar dat lichaam van ons

x xlinda

Terug
Bovenaan