Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hallo dames,

Er wordt weer volop gekletst nu het forum het weer doe, kan het nu al niet meer bijhouden.

Rimke, sjeetje wat heftig weer. Sterkte.

Happy, goed nieuws en minder goed nieuws. Gelukkig wordt het snel weer onderzocht.

Bieb, jaaaaaa test morgen maar!! doen, doen doen! Ik zag op het forum dat er weer veel zwangeren zijn....wij KLUSBABES moeten deze ronde ook een paar zwangeren tevoorschijn toveren!

Essy, ook al een beginnende ong...boehoehoehoehoe

Ga even verder lezen, ben de kluts alweer kwijt

Sterretje,

Ik ga morgen naar de dokter ivm onregelmatige cyclus. De dokter had vorige week gezegd dat ik maar even langs moest komen en dat de drempel om door te verwijzen naar de gyn erg laag is in mijn geval (voor pilgebruik onregelmatig, geen overgewicht, geen chronische ziekte oid) dus ik ben benieuwd.

Raar trouwens dat je je ineens zo raar voelde. Is het nu weer helemaal weg? Lage bloeddruk kan idd, of laag suiker, bloedarmoede (komt toch veel voor bij zwangere vrouwen?). Tegen de lage bloeddruk helpt drop heel goed...dus een dropje extra kan geen kwaad!

Verder had ik vandaag weer een blije dag. Had gister gewoon een baaldag.

X

hey pip

ik ben blij dat je je vandaag weer beter voelt, kan je wel eens hebben een baaldag, heb ik ook wel eens haha
Spannend hoor morgen naar de ha, ik ben benieuwd wat ie allemaal te vertellen heeft en of je gelijk een verwijzing krijgt

xxx linda

sjeesus, heb net al 4 zwangeren ofzo gezien, lekker vruchtbaar deze maand zo op de valreep. Misschien komen er nog een paar bij???

Dames, tot morgen, ga stoppen.

Misschien dat ik morgen ga testen, dus duimen maar!!!

Terug
Bovenaan