oh wat een verademing dat het forum het gewoon weer doet. geen gekloot met inloggen en berichtjes plaatsen, jippie
linda, wat balen dat je ongi toch gekomen is. je had zoveel tekenen van een zwangerschap. ik zou ook willen weten hoe dat kan, misschien inderdaad toch door de medicijnen die ju nu gebruikt.
mijn temperatuur is nu ook aan het dalen, dus ik vrees ook het ergste, maar ja dat kan je verwachten he als je maar 2 keer geklust hebt.
met de keuken gaat het super, er is 1 klein dingetje fout en dat is de kroonlijst bovenop de ene kast, die is voor een kast van 55 cm en die van ons is 60 cm.
hebben er achteraan gebeld, en hij gaat zijn best doen, maar word waarschijnlijk week 1 of 2 pas.
we mogen de oude gewoon houden, dus die laten we er gewoon bovenop liggen, niemand die het ziet, haha.
als dit het ergste is???? dan teken ik ervoor.
morgen alle aparatuur aan sluiten, oven, koelkast, vaatwasser en magnetron.
is het een beetje gelukt vanmiddag met het neefje van je man, met de taart en de kaarsjes. leuk dat je zulke dingen doet!!!
ben ook volop aan het genieten van mijn vakantie hoor, heeerlijk.
sterretje, haha na de keuken hebben we alweer een nieuw project!!!
de babykamer, hopelijk.
leuk voor je zeg dat je de eerste week van volgend jaar de echo krijgt.
dus ik begrijp dat je graag wil weten wat het wordt?
wat is er voor jou gependeld, een jongen of een meisje?
rimke, meis let je een beetje goe op jezelf?! eng dat je nu alleen bent, als je het niet vertrouwd dan moet je wel iemand bellen hoor. teveel bloed verliezen kan gevaarlijk zijn.
heel veel sterkte, en ga maar lekker slapen.
mootje, ik ken je niet zo goed geloof ik, maar toch uiteraard van harte GEFELICITEERT!!!!!! ronde 9, dan zit je mooi in het gemiddelde van dat vrouwen meestal zwanger worden. ik zit zelf in ronde 6, spannend hoor.
happy, ben blij voor je en ook weer bezorgd natuurlijk, is echt een beetje een dubbel gevoel, maar bekijk het zo. ze zijn er nu op tijd bij en ze gaan het onderzoeken.
het komt vast allemaal goed, heb vertrouwen!!!
bieb, jaaaaaaaaaaaa morgen testen!!!!! we zijn zo benieuwd of jij de volgende zwangere gaat worden!!!!!
pip, gelukkig ben je vandaag weer helemaal jezelf! kloten he zo'n dag dat niks lukt en dat je nergens geen zin in hebt en je je gewoon belabbert voelt.
dan wil je het liefst in je bedje kruipen en iemand zien of spreken.
heel veel succes morgen, duim voor je dat ze wat voor je kunnen doen!
schrijf iedere keer heel laat nog maar even wat, overdag kom ik er gewoon niet aan toe.
het is zo druk de hele tijd, allemaal mensen over de vloer en je moet iedere keer koffiedrinken en eten tussendoor.
vandaag moesten we nog tegels uitzoeken voor boven het aanrecht. naar 2 winkels geweest voordat we wat hadden. hebben ze nu besteld en komen volgende week binnen.
morgen komt de schilder een begin maken. m'n vader komt alleen s'ochtends en de electricien moet nog wat dingen aansluiten.
ik moet om 11:45 met tantetje van mijn vriendje naar het ziekenhuis. ze hebben wat plekjes in haar gezicht onderzocht en daar krijgt ze morgen de uitslag van.
ze heeft voor een paar maanden terug huidkanker gehad, dus ze houden dat goed in de gaten.
haar dochter kon dit keer niet mee, en toen heb ik aangeboden om mee te gaan.
hoop dat het allemaal goed is de uitslag, zo'n lief vrouwtje.
ga nu slapen, morgen weer een drukke dag.
welterusten allemaal
groetjes Kruimels