Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oh wat een verademing dat het forum het gewoon weer doet. geen gekloot met inloggen en berichtjes plaatsen, jippie

linda, wat balen dat je ongi toch gekomen is. je had zoveel tekenen van een zwangerschap. ik zou ook willen weten hoe dat kan, misschien inderdaad toch door de medicijnen die ju nu gebruikt.
mijn temperatuur is nu ook aan het dalen, dus ik vrees ook het ergste, maar ja dat kan je verwachten he als je maar 2 keer geklust hebt.
met de keuken gaat het super, er is 1 klein dingetje fout en dat is de kroonlijst bovenop de ene kast, die is voor een kast van 55 cm en die van ons is 60 cm.
hebben er achteraan gebeld, en hij gaat zijn best doen, maar word waarschijnlijk week 1 of 2 pas.
we mogen de oude gewoon houden, dus die laten we er gewoon bovenop liggen, niemand die het ziet, haha.
als dit het ergste is???? dan teken ik ervoor.
morgen alle aparatuur aan sluiten, oven, koelkast, vaatwasser en magnetron.
is het een beetje gelukt vanmiddag met het neefje van je man, met de taart en de kaarsjes. leuk dat je zulke dingen doet!!!
ben ook volop aan het genieten van mijn vakantie hoor, heeerlijk.

sterretje, haha na de keuken hebben we alweer een nieuw project!!!
de babykamer, hopelijk.
leuk voor je zeg dat je de eerste week van volgend jaar de echo krijgt.
dus ik begrijp dat je graag wil weten wat het wordt?
wat is er voor jou gependeld, een jongen of een meisje?

rimke, meis let je een beetje goe op jezelf?! eng dat je nu alleen bent, als je het niet vertrouwd dan moet je wel iemand bellen hoor. teveel bloed verliezen kan gevaarlijk zijn.
heel veel sterkte, en ga maar lekker slapen.

mootje, ik ken je niet zo goed geloof ik, maar toch uiteraard van harte GEFELICITEERT!!!!!! ronde 9, dan zit je mooi in het gemiddelde van dat vrouwen meestal zwanger worden. ik zit zelf in ronde 6, spannend hoor.

happy, ben blij voor je en ook weer bezorgd natuurlijk, is echt een beetje een dubbel gevoel, maar bekijk het zo. ze zijn er nu op tijd bij en ze gaan het onderzoeken.
het komt vast allemaal goed, heb vertrouwen!!!

bieb, jaaaaaaaaaaaa morgen testen!!!!! we zijn zo benieuwd of jij de volgende zwangere gaat worden!!!!!

pip, gelukkig ben je vandaag weer helemaal jezelf! kloten he zo'n dag dat niks lukt en dat je nergens geen zin in hebt en je je gewoon belabbert voelt.
dan wil je het liefst in je bedje kruipen en iemand zien of spreken.
heel veel succes morgen, duim voor je dat ze wat voor je kunnen doen!

schrijf iedere keer heel laat nog maar even wat, overdag kom ik er gewoon niet aan toe.
het is zo druk de hele tijd, allemaal mensen over de vloer en je moet iedere keer koffiedrinken en eten tussendoor.
vandaag moesten we nog tegels uitzoeken voor boven het aanrecht. naar 2 winkels geweest voordat we wat hadden. hebben ze nu besteld en komen volgende week binnen.
morgen komt de schilder een begin maken. m'n vader komt alleen s'ochtends en de electricien moet nog wat dingen aansluiten.
ik moet om 11:45 met tantetje van mijn vriendje naar het ziekenhuis. ze hebben wat plekjes in haar gezicht onderzocht en daar krijgt ze morgen de uitslag van.
ze heeft voor een paar maanden terug huidkanker gehad, dus ze houden dat goed in de gaten.
haar dochter kon dit keer niet mee, en toen heb ik aangeboden om mee te gaan.
hoop dat het allemaal goed is de uitslag, zo'n lief vrouwtje.

ga nu slapen, morgen weer een drukke dag.
welterusten allemaal
groetjes Kruimels

goeiemorgen meiden

Ik heb me toch een partij heerlijk geslapen, ik werd wakker om half 7 omdat Joey me riep, Heerlijk

Kruimels: als dat nou het enige is aan de keuken wat niet klopt nou gelukkig dan maar toch?? en niemand die het ziet haha
Succes vandaag met je drukke dag, en hopelijk is de uitslag van dat vrouwtje goed,

Bieb; heb je al getest?????? we horen het wel succes

Rimke; hoe gaat het vandaag met je meid?? is het bloeden al minder geworden, anders even langs de ha gaan hoor meid

Happy: heb je gisteravond alles een beetje van je af kunnen praten, ik hoop het meid,

Ik ga me klaarmaken om te gaan werken, tot vanmiddag

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje (4e ronde raak): Uitgerekend  17 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde

November: 2) Bambi 4e ronde

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2) Bambi 4e ronde ZWANGER !!!!!   bezig bijtje
3)
4)  
 5) Miekje mk
6)Jacqy84, 4e ronde
7)
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde(uitgaande van de langste cyclus) kleintje 5e ronde
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22) Daan308
23)
24)
25)
26) Linda 2e kindje  Rimke, ronde 6, 1e ronde na miskraam
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
Mootje 9e ronde ZWANGER!!!!!
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
       Mootje, 9de ronde  ( onregelmatige cyclus )
29) Bieb2e ronde na mk  

30)

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
4) Jacqy84, 5e ronde
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)kleintje 6e ronde uitgaan de van 33 dagen
16)Happy 6e ronde
17)  
18)  
19)
20)  
21)
22)
23)
24) rimke 7e ronde  Linda 2e kindje
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

hoi meiden,

Linda lieve schat,   nou had je weer de verkeerde lijst hihihih op die van jou stond mootje niet. Meid balen dat je ongie toch heeft doorgezet.

Rimke meid, leegloop dus,Gatsie hoop dat je snel opknap.

Essy heeft het bij jou al doorgezet? ik hoop het niet meid.

Jacqy spannend, waneer ga je testen?

Bieb heb je al getest, zit ik heel de dag in spanning hihih.

Mootje meid, gefeliciteerd ga er van genieten he.

Kruimels jee de keuken is er !! jammer van die lijst maar dat komt ook wel weer goed. maaar hoe zit het in jou cyclus ? op welke dag zit je nu?

Happy das goed nieuws meid, dat andere is wel weer ff jammer, maar laten we hopenm dat dat ook allemaal goed komt, hoe was het in de kroeg ?

Sterretje, das wel heftig dat je ff niet goed voelde, wel je vk bellen als het nog eens gebeurd he. hou het goed in de gaten. hihih jij mag in week 1 al voor 20 wk echo, ik dan pas voor de 12 wk echo. Ik zie zelf al een buikje ja, maar nog niet zichtbaar voor een ander hoor, die denken dat ik gewoon dik ben whahaha.

Linda 2 meid waar hang je uit ?

Hier een beetje zenuwachtig. Heb vanavond dus examen met de hond. Zal dan ook geen tijd hebben om daarvoor nog te buurten, ja miss op mewerk, ligt eraan of het druk word (denk het niet hihihi) als ik uit werk kom is het meteen eten koken, omkleden, spullen bijelkaar rapen en om kwart voor 7 de deur wer uit pfffff. Haasten is helemala niet goe din mijn toestand whahaha. heb als ik geen file heb van me werk naar huis 3 kwartier voor dit alles hahaha. maar verder geen druk hoor, gut oh gut.
Meiden wens met stertke hahaha, we kunnenhet goed gebruiken alleen een wonder zal ons doen slagen hahaha. word er gewoon melig van.

Ooh het is 8 uu laar ik zo maar eens richting werk gaan.

xxx Bambi

Hoi meiden,

Voel me echt zwaar klote ( sorry ). Op de een of andere manier is dit zo n domper en het lijkt wel of het ons allemaal niet gegund wordt. We hebben volgens mij ons portie dit jaar wel gehad, word gewoon ff heel erg moe van al die spanning en dat stressen. Ik weet dat ik het ook positief moet bekijken en waarschijnlijk kan ik dat morgen wel weer maar, dit wordt duidelijk niet mijn dag. Gelukkig wel heerlijk geslapen, dat scheelt alweer.

Essy; heeft het echt al doorgezet meid?

Pip; nogmaal s succes vandaag xxx

Rimke; gaat het wel, zou toch wel ff contact met de ha of gyn opnemen hoor. Sterkte lieverd xxx

Linda; jeetje, ook al zoveel bloed. Zie overal op het forum alleen maar zwangere en hier alleen maar bloed grrr

Bambi; succes vanavond ..... haha ben benieuwd

Bieb; heb je al getest? Whaha jij weet ons wel op de proef te stellen. Moeten we een hele dag geduld hebben, laat dat nou net onze sterkste kant zijn hihi. Hoop hete cht voor je

Liefs happy
Sorry voor mn eigen depri verhaal .......

Sterretje; gaat het weer een beetje met je meid? Bah, goed in de gaten houden he, lekker rustig aan doen !!!! Wel een leuk vooruitzicht he die 20 weken echo, spanned moment lijkt me dat als je het geslacht te horen krijgt. Ben idd ook wel benieuwd wat er voor jou gependeld is qua geslacht

Jaqcy; hoe staat ie ermee, nog vage klachten? Wanneer wil je gaan testen dan? Jou nod was toch ergens begin december ( of zit ik nu helemaal fout) Laten we hopen dat het raak is he

liefs happy

Terug
Bovenaan