Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heeee!

I'm still alive!!!!
Kruimeldief: fuckerdefuck zeg, kut met peren. Waardeloze ongies ook.
Bambi: succes vanavond!!!!
Sterretje: bandenpijn, au! Had ik al erg snel last van, droeg dan ook met 5 weken al zwangerschapskleding. Als ik nu fotoos van mezelf in Bangkok zie (zwanger) dan ben ik echt zo'n opgeblazen pop..........die baarmoeder van mij moest na de miskraam ook weer behoorlijk in positie komen (ook au!!!!).
Happy: gaat het weer beter lieverd?
Linda: hoest met jouw ongi??

Hier lijkt het langzaam aan tot stoppen te komen, heb een tampon in! Hoera!!!!
Nog wel af en toe behoorlijke krampen maar goed, een ongi van dit formaat, mogen ook nog wel wat na weeen bij komen (arme arme baarmoeder van mij.........daar wil nooit meer een kind in!!!).
Net lekker een stoofpotje gegeten, hmmmmmm!!!!
Mannetje is nu weer naar de vrijwillige brandweer..........hahaha, die heeft het maar druk. Hij liever dan ik.
Ga zo lekker de bank op met thee en chocola (PUKKELS!!!!!!, het is enorm deze maand. Was zo'n jaar of 15 geleden met de diane pil begonnen ivm pukkels, waren eigenlijk zo goed als weg, de laatste 4 jaar en ja hoor.......daar zijn ze weer! Je moet er wat voor over hebben he? Mijn hele kaaklijk en kin zitten onder, och ik ben zo'n lekker ding nu. Bleek, vol met pukkels, haar wat niet wil..........lang leve de hormonen!!!),
Dikke kus Rimke

Oke, oke, oke.
Mag ik heel eventjes gemeen doen?
(onder ons gezegd en gezwegen??!!!)
Er zijn inenen wel een hele hoop zwangere meiden op dit forum (waarbij er 1tje al haar kwalen in een nieuw topic zet............en nu dus zwanger is..............)
Mag ik even balen en stikjaloers zijn??
Dank jullie.
Ik ga even een sigaret roken.........................

Rimke, ja hoor je mag even balen, ik ga zo ook eens kijken wat ze schrijft over al haar kwalen. Hey maar wat lees ik nu, ga je even roken, was je niet gestopt? Of ben je nu weer pas begonnen?

Pip Stip, 7 januari spannend hoor. Wel goed dat jullie naar de gyn gaan.

toen ik hoorde dat ook het tweede hartje gestopt was met kloppen wilde ik maar 1 ding: een sigaret!
Wacht deze ongi af en dan stop ik weer............alles voor mijn eitjes.......nou ja, bijna alles.

Hey Rimke, ja ik kan me voorstellen dat je dan snakt naar een sigaret, was je eigenlijk al lang gestopt? Ik ben nog steeds op zoek naar dat geklets over kwaaltjes......

Hey Rimke, ja ik kan me voorstellen dat je dan snakt naar een sigaret, was je eigenlijk al lang gestopt? Ik ben nog steeds op zoek naar dat geklets over kwaaltjes......

Terug
Bovenaan