Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-11-2007 07:50:38'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje (4e ronde raak): Uitgerekend  17 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde

November: 2) Bambi 4e ronde

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2) Bambi 4e ronde ZWANGER !!!!!   bezig bijtje
3)
4)  
 5) Miekje mk
6)Jacqy84, 4e ronde
7)
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde(uitgaande van de langste cyclus) kleintje 5e ronde
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22) Daan308
23)
24)
25)
26) Linda 2e kindje  Rimke, ronde 6, 1e ronde na miskraam
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
Mootje 9e ronde ZWANGER!!!!!
28)kruimels, 7de ronde  

29) Bieb2e ronde na mk  

30)

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
4) Jacqy84, 5e ronde
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)kleintje 6e ronde uitgaan de van 33 dagen
16)Happy 6e ronde
17)  
18)  
19)
20)  
21)
22)
23)
24) rimke 7e ronde  Linda 2e kindje
25)
26)
27)
28)
29)
30) kruimels 7e ronde , 1ste kindje  (  ga weer uit van cyclus van 32 dagen)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

ik heb even de roze wolk weer bij gewerkt.
heb ook gelijk even voor jou gedaan bieb, omdat ik begrijp dat je op je werk zit, hoop dat je het niet erg vindt?!
zag dat bezig bijtje, mamoetje en jaq bijna hun Nod hebben, spannend, spannend!!!!
hoor dat beneden (lig nog in m'n bedje) de schilder en de electricien alweer paraat zijn, dus ga ook maar mijn kleren aantrekken, gaaaaaap.
tot later meiden,
groetjes Kruimels

hoi meiden,

Moet alles nog bijlezen en weet niet hoever ik kom, zit namelijk op me werk en weet niet hoelaat me collega kom hihih, maar wou ff spieken wat bieb gedaan heb, jammer meid dat de test nega was.

Wou even melden dat ik en me hondje gisteren hartstikke geslaagd zijn !!!!! Super he, ik was heel ontspannen en hij deed het zo goed, we zijn 2e van de groep geworden echt kei leuk.

ga nu eens kijken waarom jullie in godsnaam 5 blz vol hebben geklets gisterenavond, echt neit normaal.

xx Bambi

Hey bambi,

Nou gefeliciteerd meid met je super hond. Zie je wel dat het meeviel en dan ook nog tweede worden, haha super hoor!!!!! Daar ben je ook weer vanaf he hihi, of ga je nog door hierna?

liefs happy

zo meiden pfff wat hebben jullie geklets.
Heb redelijk globaal wat bijgelzen. Jullie hebben lekker zitten schelden op lelijke wijven hahaha en toen lekker afgegeven op alle zwangere (thanks) toen ff over gedichten en het was super gezellig dat wel. Ik mis dat nou altijd whahaha.

Maare de oorsprong van de klusbabes whaha alsof we al jaren bezig zijn he. het lijkt ook zo ver weg al.

voel me vandaag niet helemaal top, stond met mega koppijn op en ben een beetje misselijk. Ben nog zo moe (was erg laat gisteren) stort vanmiddag in en ga slapen hihih.

Happy waarschijnlijk gaat me mannetje de vervolg cursus doen, de e.g die strart eind feb.08 en dan zie ik het niet zo zitten met een als het goed is groeiende buik.
Het is me indd. 100 % meegevallen.

Moet nu afsluiten, collega komt zo.

xxx Bambi

Je hebt gelijk dat je het dan je mannetje laat doen hoor. Zou ik zelf ook niet gaan doen met zo n buik!!!!

Meiden ga naar mn werk. Fijne dag allemaal en tot vanaaf........
Lin, ben benieuwd wat de gyn zegt!

Kus happy

Bieb: lieverd wat klote............begrijp zo goed hoe je je voelt............ik ben gisteravond ook even in huilen uitgebarsten bij mijn mannetje hoor, dus doe wat je hart je ingeeft en ga je zeker niet groter houden dan dat je je voelt..........kut, kut en nog's kut!

Bambi: See! Wat een hyperintelligente hond heb jij! Knap zeg!

Wij hebben vandaag een drukke dag, fysio, cadeautjes kopen, rijmen, lamellen ophangen bij de moeder van Fons, langs vrienden..............pffffffffff.
Bloedverlies lijkt hier echt minder te worden, maar ik begrijp niet zo veel meer van mijn temp..............eergister 36,2, gister 36,4 en vandaag 36.6............als ik nu mijn eitje al gehad heb eet ik mijn schoenen op en zijn we veel te laat, maar dat kan toch niet als je ongi bent!!!!???
Zucht........ben er eigenlijk helemaal klaar mee eventjes.........zou het zo graag los willen laten maar ik kan het niet...................

Terug
Bovenaan