Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wat leuk ja, zoiets dacht ik al ja.
maar wie is de echte oprichtster dan?

jij dan ook maar welterusten lin, snik snik
jullie laten me allemaal in de steek, whaha nee hoor
ik ga ook zo tandenpoetsen, en dan lekker op bed nog effe surfen.
slaapse allemaal
xxxx kruimels

Nog effe dan:
Kruimel: volgens mij waren happy, bambi, pipstip, mootje en ik al van af het begin met elkaar aan het kletsen, en toen hadden we idd zoiets van we starten zelf een groepje!
Ik ga het even terug zoeken, het is vana juli/augustus, zoiets!
Dikke kus!!!

We zijn, ik heb alles terug gebladerd, eerst begonnen met 1e ronde, 1e kindje, toen 2de ronde 1e kindje, en daarna zijn we begin augustus met Klusbabes 1 begonnen.
Happy heeft die officieel geopend............broewhahahaha!!!
Engeltjuh, mootje, kleintje, bieb, pip, bambi en ik zaten daar toen al bij.........sorry als ik iemand vergeet.
Ik ga nu lekker maffen!!!

Hier even snel een berichtje voor mij...anders zijn jullie zo zenuwachtig haha

Helaas niet pos. getest. Ging er al beetje van uit, maar toch, had een aantal klachten waarvan ik dacht, het zou toch eens kunnen zijn....

Geen roze streepje dus

Ben ook nog niet ong, maar ga er vanuit dat dit vandaag gewoon komt. Heb maandverband al mee haha. Ben niet zo depri als ik dacht, maar dat komt misschien wel als ong doorbreekt haha

Ik kom in pauze nog wel even buurten

wie is de volgende; jacqy geloof ik???

o sorry Bieb, we waren tegelijk aan het typen, jammer meid dat de test negatief was, nou laat dan de rd's maar komen dan weet je waar je aan toe bent, jammer hoor meid

xxx linda

bieb, wat jammer zeg dat de test toch negatief was.
hoop dan ook maar voor je dat je vandaag ongi wordt, dan kun je weer verder voor de volgende ronde, samen met ons.

dank je wel allemaal voor het opzoeken, ik was gewoon erg nieuwschierig hoe "het"allemaal begonnen is, whaha.

wie is de volgende die gaat testen?
fijne dag allemaal,
groetjes kruimels

Terug
Bovenaan